Hmm er jeg den eneste utålmodige idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Multebær

Kit skriver:

Lige en update herfra. DER SKER IKKE EN BIIIP.

Hele lørdagen havde jeg kraftige menssmerter og da de blev kombineret med plukkeveer med ca 9-10 min imellem gav vi FG et kald. "Kom ind til et tjek!" Det gjorde vi så og det hele gik i stå - ØV!

Der er ikke sket mere. Er stadig 3 cm åben og nu hvor smerterne er væk er der ikke andet for end at vente og få masser af hvile.

Er mega sur og skuffet over min krop. Se nu at komme i gang med nogle ordentlige veer, så vores lillepige kan komme ud til os. Vi troede jo det var ved at være lige oppe over, så jeg er total surmulefisk i dag.

Tak for vestøv piger - jeg skal nok bruge en ordentlig omgang mere. Men sender lige spandefulde afsted til jer, så I også kan komme i gang.

Kit 40+0

Åh hvor jeg føler med dig! jeg sidder også bare her og er ved at gå til i utålmodighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Sofia

Multebær skriver:

Åh hvor jeg føler med dig! jeg sidder også bare her og er ved at gå til i utålmodighed

SENDER VESTØV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

30. januar 2011

piadas

Multebær skriver:

Vi er fanme nogen kønne nogen! Føde kan vi sgu ikke finde ud af!

Æv æv æv!

Der sker heller ikke en skid her!

Anmeld

30. januar 2011

blomst84

Piadas, Multebær, Malonde1985 og Kit..... MASSERE af ve-støv +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Vi skal have flere babyer snart!!!! HEP HEP HEP!!!!!

Anmeld

30. januar 2011

piadas

blomst84 skriver:

Piadas, Multebær, Malonde1985 og Kit..... MASSERE af ve-støv +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Vi skal have flere babyer snart!!!! HEP HEP HEP!!!!!

Tak, men jeg tror desværre ikke, det hjælper! Det er lige før, jeg er villig til at misse håndboldkampen, hvis bare jeg går i fødsel!! Og jeg er altså normalt total sportsfreak!!

Men jeg tror måske, vi skal satse på Kit - det kunne godt lyde sådan!

Tænk at man går og ser frem til at få de ondeste smerter!

Anmeld

30. januar 2011

Multebær

piadas skriver:

Tak, men jeg tror desværre ikke, det hjælper! Det er lige før, jeg er villig til at misse håndboldkampen, hvis bare jeg går i fødsel!! Og jeg er altså normalt total sportsfreak!!

og jeg var ellers villig til at lægge en egyptisk revolution og dannelsen af et nyt land (Sydsudan) på hylden for en omgang fødning. Og jeg er seriøs 'breaking news freak'  

Kom nu babies - vi vil ha jer nu 

Anmeld

30. januar 2011

blomst84

piadas skriver:

Uha ligefrem misse håndboldkampen så er du virkelig utålmodig jeg mistænker lidt malonde1985 for at føde, hun har ikke været online i 2 dage men rigtig god kamp kan være du føder at glæde eller over dumme dommere, så op og hop hver gang Danmark scorer

Anmeld

30. januar 2011

AnneBJ

Hvor er I søde alle sammen!!

Jeg vil også gerne sende masser af vestøv til Jer! Henrik arbejder på, at jeg får "tilladelse" til, at ændre i første indlæg i fødselslisten, så tråden ikke bliver så lang, og linksne ikke fucker up (), så når det er på plads, vil jeg jo gerne have nogle babyer at smide på listen

*****VESTØV*****VESTØV*****VESTØV*****VESTØV*****

(husk nu aftalen om returnering sidst i marts)

Anmeld

30. januar 2011

piadas

blomst84 skriver:

Uha ligefrem misse håndboldkampen så er du virkelig utålmodig jeg mistænker lidt malonde1985 for at føde, hun har ikke været online i 2 dage men rigtig god kamp kan være du føder at glæde eller over dumme dommere, så op og hop hver gang Danmark scorer

Ja, det må jeg være! Men i det mindste bare få veer under kampen kunne være perfekt og så tage på sygehuset, når vi har vundet guldet! Jeg håber, det bliver så spændende, at det kan sætte noget i gang!

Jeg har godt nok også tænkt på, at det er længe siden, Malonde har været på, så lad os krydse fingre for, at hun har født!

Anmeld

30. januar 2011

Multebær

piadas skriver:

Ja, det må jeg være! Men i det mindste bare få veer under kampen kunne være perfekt og så tage på sygehuset, når vi har vundet guldet! Jeg håber, det bliver så spændende, at det kan sætte noget i gang!

Jeg har godt nok også tænkt på, at det er længe siden, Malonde har været på, så lad os krydse fingre for, at hun har født!

AA10 har født. Hurra! så er vi da ikke gået helt i stå som et team 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.