Hmm er jeg den eneste utålmodige idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

blomst84

Jeg hepper og hepper på jer ved godt jeg nævner det hele tiden, men en go omgang massage ved lænden og bækkenet.. Kunne jo være i slappede af, så meget at i fødte knus sabrina der stadig er 100% skråsikker på at massage satte min fødsel i gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Kit

Jeg har været en tur på massagebriksen og selvom det var super dejligt, så satte det desværre ikke gang i noget.

Nu har jeg lidt opgivet de der "sæt-fødslen-igang" metoder og giver den bare max gas til graviditetsvømningen. Morten forsøger at lokke hende ud med lovning om kys, kram og masser af kærlighed.

Kom nu ud til dine utålmodige forældre. 

Kit 39+4

Anmeld

27. januar 2011

Missi

NEJ
Du er bestemt ikke den eneste - Jeg havde termin i går, (26.) og der har overhovedet ingen tegn være på at jeg skal føde min bette dreng..... springer rundt for at holde mig aktiv så jeg ikke springer af utålmodighed

TS - vi skal ha en masse ve-støv i vores retning - nu har ditte jo født hehe

Anmeld

27. januar 2011

Kit

Missi skriver:

Jeg havde termin i går, (26.)

Puha, så er du vist først i køen

Masser af vestøv sendes i din retning!!!!

Anmeld

27. januar 2011

CA

Jeg er så ked af at jeg slet ikke får kastet alt jeres vestøv tilbage, men det kommer lige NU!

Kan virkelig godt forstå I er utålmodige og glææder mig til at høre at I har født! Gider ikke komme med gode råd og tips og tricks, for jeg blev selv rigtig træt af at modtage gode råd dagligt. - Men griner stadig lidt af de ananas historie der Multebær 

Hep hep hep piger! Selvom jeg ikke er så aktiv herinde som jeg virkelig gerne ville være, så tænker jeg rigtig meget på jer!  Men hænderne er dejligt fulde hele tiden... 

Anmeld

27. januar 2011

piadas

Carina87 skriver:

Jeg er så ked af at jeg slet ikke får kastet alt jeres vestøv tilbage, men det kommer lige NU!

Kan virkelig godt forstå I er utålmodige og glææder mig til at høre at I har født! Gider ikke komme med gode råd og tips og tricks, for jeg blev selv rigtig træt af at modtage gode råd dagligt. - Men griner stadig lidt af de ananas historie der Multebær 

Hep hep hep piger! Selvom jeg ikke er så aktiv herinde som jeg virkelig gerne ville være, så tænker jeg rigtig meget på jer!  Men hænderne er dejligt fulde hele tiden... 

Taaak for vestøv!

Ja, jeg griner også af Multebærs ananas hver gang, jeg tænker på det! Jeg har lyst til at prøve bare for at se, hvordan mine læber kommer til at se ud!

Anmeld

27. januar 2011

DK

Søde Piger! Jeg har sendt ALT vestøvet videre til alle ender af landet! Det var jo masser da det først kom frem, så jeg håber at det er lige så effektivt hjemme hos jer!!

Anmeld

27. januar 2011

piadas

DK skriver:

Søde Piger! Jeg har sendt ALT vestøvet videre til alle ender af landet! Det var jo masser da det først kom frem, så jeg håber at det er lige så effektivt hjemme hos jer!!

TAAAAK! Kan jeg få en fødsel, der minder bare halvt om din, så vil jeg blive rigtig glad!

Anmeld

27. januar 2011

Multebær

piadas skriver:

TAAAAK! Kan jeg få en fødsel, der minder bare halvt om din, så vil jeg blive rigtig glad!

.....men uden lort og kødstykker i vandet  Nå men dog vi tager det med hvis det presser sig på 

Anmeld

27. januar 2011

Multebær

DK skriver:

1000 tak. Ihhh jeg glæder mig sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.