Hmm er jeg den eneste utålmodige idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Marco2

PUUUUUUUUUUUSSSSSSTTTTTTTTTT

Jeg brugte ikke ret meget så jeg må ha' masser i overskud, som jeg glædeligt sender i Jeres retning.

Håber det snart bliver jeres tur til at få guldet i armene.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Multebær

Marco2 skriver:

PUUUUUUUUUUUSSSSSSTTTTTTTTTT

Jeg brugte ikke ret meget så jeg må ha' masser i overskud, som jeg glædeligt sender i Jeres retning.

Håber det snart bliver jeres tur til at få guldet i armene.

AG

taaak, vi tager imod med kyshånd

Anmeld

27. januar 2011

piadas

Multebær skriver:

.....men uden lort og kødstykker i vandet  Nå men dog vi tager det med hvis det presser sig på 

Ja, HAHAHA! Det var nemlig en af de bedre - kødstykker i vandet!!! Gad vide, hvad det var?!!!

Anmeld

28. januar 2011

Kit

Så er der update fra sidste jordemoderbesøg fra en lidt utålmodig førstegangsfødende

Gestationsalder: 39+5

Mors vægt: + ca 8-9 kg

Blodtryk: 123/83

Urin: Blank

Ødem: %

Symfyse-fundusmål: 33 cm

Fosterpræsentation: Hovedstilling fast

Fosterskøn: 3200 gram

Fosteraktivitet: +lyd + dgl. liv

Så spurgte jeg pænt JDM om hun ikke ville lave en GU på mig, for at se om der overhovedet skete noget. Hun var MEGET imponeret over min førstegangsfødende krops arbejde. Livmoderhalsen er helt væk og jeg er 3 cm åben på vej til de 4 cm. Baby har hørt efter i timen og ligger helt perfekt (mor og far er så stolte). Hun løsnede hinder og når der lige kom lidt plukkeve kunne hun mærke fosterhinden, der blev spændt og presset ned i livmodermunden.

Så jeg mangler nu bare veer eller vandafgang, så er jeg officielt i fødsel. Kom bare an - vi er klar!

Total opløftet humør her til frokost.

Kit 39+5

Anmeld

28. januar 2011

piadas

Kit skriver:

Så er der update fra sidste jordemoderbesøg fra en lidt utålmodig førstegangsfødende

Så spurgte jeg pænt JDM om hun ikke ville lave en GU på mig, for at se om der overhovedet skete noget. Hun var MEGET imponeret over min førstegangsfødende krops arbejde. Livmoderhalsen er helt væk og jeg er 3 cm åben på vej til de 4 cm. Baby har hørt efter i timen og ligger helt perfekt (mor og far er så stolte). Hun løsnede hinder og når der lige kom lidt plukkeve kunne hun mærke fosterhinden, der blev spændt og presset ned i livmodermunden.

Så jeg mangler nu bare veer eller vandafgang, så er jeg officielt i fødsel. Kom bare an - vi er klar!

Kit 39+5

Wow, sikke flotte tal! Og endnu mere imponerende - at du allerede er åbnet så meget! Det kan vist ikke vare særligt længe, før der sker noget! Lad os håbe, hindeløsningen giver dig noget virkning.

MASSER AF VESTØV på vej til dig!

Anmeld

28. januar 2011

Kit

piadas skriver:

Wow, sikke flotte tal! Og endnu mere imponerende - at du allerede er åbnet så meget! Det kan vist ikke vare særligt længe, før der sker noget! Lad os håbe, hindeløsningen giver dig noget virkning.

MASSER AF VESTØV på vej til dig!

Tak. Jeg håber virkelig.

Har en pigemiddag aftale i aften, men manden mener at han kører mig og henter. Det er jo bare luksus.

Men jeg tager afsted medmindre veerne/vandafgang kommer i løbet af eftermiddagen. Veninderne ved jo godt at det er lige oppe over, så der er en chance for at der sker noget.

Tusind tak for vestøv og hep. Håber på snarlig virkning.

Anmeld

28. januar 2011

piadas

Kit skriver:

Tak. Jeg håber virkelig.

Har en pigemiddag aftale i aften, men manden mener at han kører mig og henter. Det er jo bare luksus.

Men jeg tager afsted medmindre veerne/vandafgang kommer i løbet af eftermiddagen. Veninderne ved jo godt at det er lige oppe over, så der er en chance for at der sker noget.

Tusind tak for vestøv og hep. Håber på snarlig virkning.

De kloge siger jo også, at man skal lægge en masse planer i stedet for at gå og vente, så jeg krydser fingre for, at der sker noget i løbet af eftermiddagen!

Kan du mærke noget efter hindeløsningen?

Anmeld

28. januar 2011

Kit

piadas skriver:

Kan du mærke noget efter hindeløsningen?

Jeg synes at jeg har haft lidt ondt efter hindeløsningen, men det har ikke sat gang i det helt store endnu.

Synes mere det bare er den "normale" ubehag efter en GU. Ellers er det de samme smerter (jag) i lysken som jeg har været plaget af de sidste par uger, men som er ligamentssmerter.

Anmeld

28. januar 2011

piadas

Jeg fandt lige denne side:

http://www.mingraviditet.dk/gravid/igangsat_gravid.htm

Så er det bare at starte fra en ende, tøser!

Anmeld

28. januar 2011

Multebær

Kit skriver:

Kit 39+5

Orrrrr mand  hvor er det bare for fedt det der. Hep hep - du er der snart. Sikke fine tal du fik med hjem også.....men fedest af alt er da resultatet fra GU. Hvor er det bare super 

Glæder mig så meget .....husk endelig at opdatere os :-) har du sms buddy?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.