Hmm er jeg den eneste utålmodige idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

piadas

Carina87 skriver:

Ih altså! Jeg synes det er så synd for jer! Pia, du skal godt nok i gang, hvis der skal ske noget før termin Satte håndboldkampen slet ikke gang i noget?

Jeg håber hver gang jeg lige kan snige mig herind, at i alle sammen sidder med lækre bebser i armene! Sender vestøv til alle ender af landet!!

Kram og pøj pøj fra en mor der har mistet farven på brystvorterne og erstattet den med sårskorper, fordi hendes søn hyggespiser konstant. Ligene ligger han og sover længe med far og jeg er mussestille i håb om at han ikke vågner før jeg er hel!

Du er ikke den eneste, der synes, det er synd for os!

Nej, nada ved at se håndbold - og det kunne vist ikke blive mere spændende, så det duede heller ikke. Jeg kan lige så godt se frem til to uger mere ved computeren, så jeg kan blive endnu mere fed!

Jeg skal til jdm. på torsdag, hvor hun jo ville forsøge at løsne hinder, hvis hun kan komme til det, men jeg er lidt bange for, at hun ikke kan, da jeg ikke tror, jeg er åbnet, så hun kan gøre det. Samtidig stod hovedet heller ikke fast sidste gang, og det tror jeg stadig ikke, det gør, og så vil hun heller ikke...

Hun snakkede om at prøve noget akupunktur, som hun havde gjort med held på en anden, der var gået over tid, så det krydser jeg fingre for, kommer til at du!

Drømmescenariet ville jo være, at hun både kunne løsne hinder og give mig akupunktur - det små sgu da kunne sætte noget i gang!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

Du er ikke den eneste, der synes, det er synd for os!

Pia jeg er ved at gå så kold på det her venteri. Piv piv piv piv piv! 

kender du ikke en vodoo dame vi kan kontakte eller noget 

Det er lige før jeg ryger på ananasen igen 

Anmeld

1. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

Pia jeg er ved at gå så kold på det her venteri. Piv piv piv piv piv! 

kender du ikke en vodoo dame vi kan kontakte eller noget 

Det er lige før jeg ryger på ananasen igen 

Hæhæ, ja det er ikke sjovt længere! Desværre jeg kender ikke en voodoo-dame, men hvad med at spise ananas, drikke cola light og løbe på trapper, mens man har sex???

Jeg har lige gjort lidt rent i håb om, at det kan hjælpe noget, men det gør det sgu nok ikke...jeg gider heller ikke gøre mere rent, men man sidder jo bare og venter og venter og venter... Jeg har i hvert fald ikke lyst til at foretage mig noget - jeg vil bare føde!....og 010211 lyder da godt - eller 020211 kan jeg også gå med til!

Uh, man må godt have lidt ondt af sig selv, ik'?

Anmeld

1. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

Hæhæ, ja det er ikke sjovt længere! Desværre jeg kender ikke en voodoo-dame, men hvad med at spise ananas, drikke cola light og løbe på trapper, mens man har sex???

Jeg har lige gjort lidt rent i håb om, at det kan hjælpe noget, men det gør det sgu nok ikke...jeg gider heller ikke gøre mere rent, men man sidder jo bare og venter og venter og venter... Jeg har i hvert fald ikke lyst til at foretage mig noget - jeg vil bare føde!....og 010211 lyder da godt - eller 020211 kan jeg også gå med til!

Uh, man må godt have lidt ondt af sig selv, ik'?

Ih jov jeg synes også man må have ondt af sig selv. Jeg har mega meget ond af mig selv. 

Gider overhovet ikke at gøre rent. Har det ligesom dig gider kun at føde!

1.2.2011 og 2.2.2011 lyder rigtig godt. jeg håber stadig 

Smutter ned og køber noget cola light nu  hopper nok lidt på vejen vil butikken   Jeg ligner i forvejen noget der er løgn i mit telt - så hvorfor ikke gå hele vejen for at opnå Luna-lokket fra bamse og kylling 

Anmeld

1. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

Ih jov jeg synes også man må have ondt af sig selv. Jeg har mega meget ond af mig selv. 

Gider overhovet ikke at gøre rent. Har det ligesom dig gider kun at føde!

1.2.2011 og 2.2.2011 lyder rigtig godt. jeg håber stadig 

Smutter ned og køber noget cola light nu  hopper nok lidt på vejen vil butikken   Jeg ligner i forvejen noget der er løgn i mit telt - så hvorfor ikke gå hele vejen for at opnå Luna-lokket fra bamse og kylling 

God ide! Drik noget cola light og se om det virker på dig. Jeg har drukket cola light gennem hele graviditeten, og nu sidder jeg så her - 40+0...gad vide om man kan få forskerne til at trække deres ord tilbage?

Har du slet ingen symptomer på noget? Jeg havde nogle plukveer i en times tid igår aftes, men de gik i sig selv igen. Siden imorges har jeg haft lidt murren nederst i maven - sådan mens-agtigt, så det ville da være dejligt, at det udviklede sig. Jeg er bare ikke særlig fortrøstningsfuld, for jeg havde også lidt plukveer og murren for en uges tid siden, og det blev jo som bekendt ikke til noget... Det har jeg nu, gør heller ikke det fjerneste ondt, og jeg har ikke rigtig nogen plukveer - kun murren...

Anmeld

1. februar 2011

Malonde1985

Åh melder mig på banen som MØG- UTÅLMODIG!!! 

Er 40+3 idag, og GIDER bare IKKE være GRAVID MERE!!!! Hvorfor kan den lille trold derinde, ikke bare snart finde vej ud!?? .. Ved jo godt det er bedst for dem, at de bliver derinde indtil de er klar, og ham her er bare åbenbart ikke helt klar endnu... Men det er JEG, hans søster, hans far og ja.. ALLE!!! .

Hmm.... Hvis jeg nu sender en masse ve-støv afsted til jer, så sender I en masse retur til mig  og så krydser vi fingre for at vi alle føder senere idag eller imorgen . Kæresten vil rigtig gerne ha vi føder idag eller imorgen rent dato-mæssigt! D. 1 eller 2. februar ser jo godt ud.. 

Anmeld

1. februar 2011

piadas

Malonde1985 skriver:

Åh melder mig på banen som MØG- UTÅLMODIG!!! 

Er 40+3 idag, og GIDER bare IKKE være GRAVID MERE!!!! Hvorfor kan den lille trold derinde, ikke bare snart finde vej ud!?? .. Ved jo godt det er bedst for dem, at de bliver derinde indtil de er klar, og ham her er bare åbenbart ikke helt klar endnu... Men det er JEG, hans søster, hans far og ja.. ALLE!!! .

Hmm.... Hvis jeg nu sender en masse ve-støv afsted til jer, så sender I en masse retur til mig  og så krydser vi fingre for at vi alle føder senere idag eller imorgen . Kæresten vil rigtig gerne ha vi føder idag eller imorgen rent dato-mæssigt! D. 1 eller 2. februar ser jo godt ud.. 

JA, LAD OS ALLE FØDE....NUUUUU!

Masser af vestøv til dig og Multebær og hvem ellers der bare går og venter på at føde!

Vi er også totalt utålmodige herhjemme, men det er jo nok især mig, fordi man bare venter og venter og venter (storesøster er dog med i opløbet)...det værste er næsten, at med det samme, der er det mindste tegn, tror man, at nu er det nu. Jeg er opmærksom på selv den mindste lændesmerte eller plukve... 

Hvordan var det nu - gik du over første gang?

Anmeld

1. februar 2011

Marco2

ÅÅhhh håber håber virkelig at der snart sker noget for Jer. Puuster alt hvad jeg kan.

Logger ind hver morgen i håbet om at én af Jer er igang. Men nu har Kit jo født så hvem er næst?

AG

Anmeld

1. februar 2011

piadas

Marco2 skriver:

ÅÅhhh håber håber virkelig at der snart sker noget for Jer. Puuster alt hvad jeg kan.

Logger ind hver morgen i håbet om at én af Jer er igang. Men nu har Kit jo født så hvem er næst?

AG

Tak for vestøv - bare send alt det I kan, for der skal vist meget til!

Jeg skal nok melde mig helt frivilligt og tage tjansen som den næste!

Anmeld

1. februar 2011

Multebær

Marco2 skriver:

AG

Tror det er MetteNoahs tur  men må ærligt indrømme at jeg ik ville krydse benene for at holde rækkefølgen hvis der skulle komme bare den mindste vee 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.