Carina87 skriver:
Ih altså! Jeg synes det er så synd for jer! Pia, du skal godt nok i gang, hvis der skal ske noget før termin
Satte håndboldkampen slet ikke gang i noget?
Jeg håber hver gang jeg lige kan snige mig herind, at i alle sammen sidder med lækre bebser i armene! Sender vestøv til alle ender af landet!!
Kram og pøj pøj fra en mor der har mistet farven på brystvorterne og erstattet den med sårskorper, fordi hendes søn hyggespiser konstant. Ligene ligger han og sover længe med far og jeg er mussestille i håb om at han ikke vågner før jeg er hel!
Du er ikke den eneste, der synes, det er synd for os!
Nej, nada ved at se håndbold - og det kunne vist ikke blive mere spændende, så det duede heller ikke.
Jeg kan lige så godt se frem til to uger mere ved computeren, så jeg kan blive endnu mere fed!

Jeg skal til jdm. på torsdag, hvor hun jo ville forsøge at løsne hinder, hvis hun kan komme til det, men jeg er lidt bange for, at hun ikke kan, da jeg ikke tror, jeg er åbnet, så hun kan gøre det. Samtidig stod hovedet heller ikke fast sidste gang, og det tror jeg stadig ikke, det gør, og så vil hun heller ikke...

Hun snakkede om at prøve noget akupunktur, som hun havde gjort med held på en anden, der var gået over tid, så det krydser jeg fingre for, kommer til at du!
Drømmescenariet ville jo være, at hun både kunne løsne hinder og give mig akupunktur - det små sgu da kunne sætte noget i gang!!