Hmm er jeg den eneste utålmodige idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Missi

hmmm syntes jeg har en del mens ligne smerter i lænden -men havde jeg osse i fredags hehe

Kan et varmt bad frem provoker noget der måske er i gære?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Multebær

hmmm det har jeg også haft siden igår ved 19  

....og så har jeg haft et billede af Pias heppekor på nethinden hele natten 

Anmeld

31. januar 2011

Missi

hva så multebær?

har du født hehe? ej måske er det bare meningen vi skal igangssættes..

Jeg skal til jordmor i morgen hvis jeg ikke har født, og så til scanning (forhåbenlig) onsdag, måske torsdag, og så tager de stilling til om hvornår de vil sætte mig i gang

Anmeld

31. januar 2011

Multebær

hva så multebær?

Jeg skal til jordmor i morgen hvis jeg ikke har født, og så til scanning (forhåbenlig) onsdag, måske torsdag, og så tager de stilling til om hvornår de vil sætte mig i gang

Jeg har ikke født og fødegangen synes ikke jeg skulle komme til tjek og at jeg sagtes jeg kunne sende manden på arbejde så længe han svarer på telefon i løbet af dagenSymptomerne er gået lidt i sig selv igen men JM siger jeg skal forsøge at få noget søvn. Ih jeg håber det snart tager til igen - ingen tvivl om jeg er på vej den rette vej det er bare et spørgsmål om tid. forhåbentlig ikke for længe for jeg er så spændt 

Anmeld

31. januar 2011

Multebær

Missi skriver:

hva så multebær?

Og Missi.....vi skal ik sættes igang . Nu må vi sgu tage os sammen os to og få de skarnsunger ud. Vi kan godt 

Hep hep hep hep

Anmeld

31. januar 2011

Missi

Multebær skriver:

Jeg har ikke født og fødegangen synes ikke jeg skulle komme til tjek og at jeg sagtes jeg kunne sende manden på arbejde så længe han svarer på telefon i løbet af dagenSymptomerne er gået lidt i sig selv igen men JM siger jeg skal forsøge at få noget søvn. Ih jeg håber det snart tager til igen - ingen tvivl om jeg er på vej den rette vej det er bare et spørgsmål om tid. forhåbentlig ikke for længe for jeg er så spændt 

Den samme besked fik jeg i fredags..så vi er lige op over men stadig ikke i fødsel.. det er altså vildt fustrerne, og man ligger mærke til ALT der sker med kroppen og om der mun er tegn her og der - HVER gang jeg har sovet er de få smerter gået i sig selv igen, syntes jeg osse er træls GG

kram

Anmeld

31. januar 2011

piadas

Multebær skriver:

hmmm det har jeg også haft siden igår ved 19  

....og så har jeg haft et billede af Pias heppekor på nethinden hele natten 

HEP HEP HEP!

Her sker der nada - NEEEJ, hvor gider jeg bare ikke gå 2-3 uger mere....

Men så kan jeg da heppe på jer i stedet, for det lyder da til, at der snart sker noget!

Anmeld

31. januar 2011

Multebær

piadas skriver:

HEP HEP HEP!

Her sker der nada - NEEEJ, hvor gider jeg bare ikke gå 2-3 uger mere....

Men så kan jeg da heppe på jer i stedet, for det lyder da til, at der snart sker noget!

det var så syret at ligge hele natten og have billede af den lille heppepige på nethinden. 

Anmeld

31. januar 2011

piadas

Multebær skriver:

det var så syret at ligge hele natten og have billede af den lille heppepige på nethinden. 

Hæhæ, ja det er måske afløseren til at tælle får!

Anmeld

31. januar 2011

CA

Ih altså! Jeg synes det er så synd for jer! Pia, du skal godt nok i gang, hvis der skal ske noget før termin Satte håndboldkampen slet ikke gang i noget?

Jeg håber hver gang jeg lige kan snige mig herind, at i alle sammen sidder med lækre bebser i armene! Sender vestøv til alle ender af landet!!

Kram og pøj pøj fra en mor der har mistet farven på brystvorterne og erstattet den med sårskorper, fordi hendes søn hyggespiser konstant. Ligene ligger han og sover længe med far og jeg er mussestille i håb om at han ikke vågner før jeg er hel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.