Hmm er jeg den eneste utålmodige idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Multebær

Hey Missi du føder vel ik lige nu vel ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

AnneBJ

Jeg tror simpelthen på, det er ved at være tiden I lokker dem ud med noget omvendt psykologi!

Beslut Jer for, at I aldrig nogensinde kommer til at føde (sender DK en smilende tanke) og lav så en lang liste over ALT det fjernsyn I gerne vil nå at se. Eller strygetøj I vil ordne, puslespil I vil lægge, bøger I vil læse eller whatever - således at det faktisk er til BESVÆR hvis I lige pludselig skal føde!

Når den liste er klar - læs: lang! - så går I bare i gang. Sørg gerne for noget guf til lejlighden, I er tykke alligevel, så en plade Marabou fra eller til betyder ingen forskel. Ild i nogle stearinlys og så er der dømt hyggetid til mor!

Glade og optimistiske hilsner fra Anne, som helt bestemt regner med at én af Jer føder lige om lidt, og at hun selv føder 9 dage over termin!

(Lad os snakkes ved, når MIN termin nærmer sig... )

Anmeld

1. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

God ide! Drik noget cola light og se om det virker på dig. Jeg har drukket cola light gennem hele graviditeten, og nu sidder jeg så her - 40+0...gad vide om man kan få forskerne til at trække deres ord tilbage?

Har du slet ingen symptomer på noget? Jeg havde nogle plukveer i en times tid igår aftes, men de gik i sig selv igen. Siden imorges har jeg haft lidt murren nederst i maven - sådan mens-agtigt, så det ville da være dejligt, at det udviklede sig. Jeg er bare ikke særlig fortrøstningsfuld, for jeg havde også lidt plukveer og murren for en uges tid siden, og det blev jo som bekendt ikke til noget... Det har jeg nu, gør heller ikke det fjerneste ondt, og jeg har ikke rigtig nogen plukveer - kun murren...

I forgårs nat havde jeg murren og om aftenen havde jeg plukkeveer. Jeg sov meget lidt om natten fordi jeg virkelig troede at nu var der noget i gærde. Det føltes helt rigtigt  og var på W.C en hel masse gange - som om bevægelserne i livmoderen var ved at tømme tarmen ud. Om morgenen havde jeg tabt mig et kilo. Men da jeg stod op næste morgen og ringede til FG for at høre om jeg kunne sende manden på arbejde forsvandt symptomerne igen. Det var så træls.

Jeg går ligesom dig og venter på det mindste lille vink om at der er noget igang. Piv piv piv hvor har jeg ondt af mig selv. 

Anmeld

1. februar 2011

Multebær

AnneBJ skriver:

Jeg tror simpelthen på, det er ved at være tiden I lokker dem ud med noget omvendt psykologi!

Beslut Jer for, at I aldrig nogensinde kommer til at føde (sender DK en smilende tanke) og lav så en lang liste over ALT det fjernsyn I gerne vil nå at se. Eller strygetøj I vil ordne, puslespil I vil lægge, bøger I vil læse eller whatever - således at det faktisk er til BESVÆR hvis I lige pludselig skal føde!

Når den liste er klar - læs: lang! - så går I bare i gang. Sørg gerne for noget guf til lejlighden, I er tykke alligevel, så en plade Marabou fra eller til betyder ingen forskel. Ild i nogle stearinlys og så er der dømt hyggetid til mor!

Glade og optimistiske hilsner fra Anne, som helt bestemt regner med at én af Jer føder lige om lidt, og at hun selv føder 9 dage over termin!

hi hi hvor er du sød. Har lige på din opfordring taget rigtig godt for mig af aftensmaden og vil nu spise en kæmpe portion jordbærgrød :-)

Ihhhh hvor er det bare frustrerende - kan faktisk ikke huske at have følt denne form for utålmodighed før!

Anmeld

1. februar 2011

Missi

Multebær skriver:

Hey Missi du føder vel ik lige nu vel ?

Nej  det er så træls.. men du kender det jo... vi har jo termin lige op af hinanden

Anmeld

2. februar 2011

Multebær

En hel nat og jeg har kun haft en sølle plukkeve! Suk. nu vil jeg drage på udflugt i naturen i dag og prøve at tænke på noget andet.

Pøj pøj med det Malonde, Pia, Missi og ikke mindst MetteNoah

Anmeld

2. februar 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Anne, jeg kunne ikke være mere enig med dig! Så nu ændrer jeg taktik!

Der kommer nogen og ser på vores hus idag, så det kræver lige lidt rengøring, så nu skal jeg til at gøre rent igen igen! Gulvvask, fejning udenfor, badeværelsesrengøring osv. - lyder det ikke bare hyggeligt!

Så har jeg besluttet, at ungerne og mig tager en tur på McDonalds i aften, for nu hvor jeg alligevel skal være gravid for evigt, kan det jo være FULDSTÆNDIG lige meget, hvor meget jeg tager på!

Så nu gider jeg slet ikke/har ikke tid til at føde idag...hmmm, det er godt nok svært at bilde sig selv det ind!

Nå, men nu er der i hvert fald lagt lidt planer, så må vi se, om det hjælper!

fra mig som også hele tiden har været klar over, at jeg jo nok ville komme til at gå lang tid over...og nu sidder jeg så her og brokker mig hver dag!

Anmeld

2. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

En hel nat og jeg har kun haft en sølle plukkeve! Suk. nu vil jeg drage på udflugt i naturen i dag og prøve at tænke på noget andet.

Pøj pøj med det Malonde, Pia, Missi og ikke mindst MetteNoah

Øv øv øv, jeg har heller ingen plukveer - kun det der lidt murren ind i mellem, men det hjælper jo ingenting.

God tur - lad os håbe en rask travetur kan sætte gang i noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.