AnneBJ skriver:
Jeg tror simpelthen på, det er ved at være tiden I lokker dem ud med noget omvendt psykologi!
Beslut Jer for, at I aldrig nogensinde kommer til at føde (sender DK en smilende tanke) og lav så en lang liste over ALT det fjernsyn I gerne vil nå at se. Eller strygetøj I vil ordne, puslespil I vil lægge, bøger I vil læse eller whatever - således at det faktisk er til BESVÆR hvis I lige pludselig skal føde!
Når den liste er klar - læs: lang! - så går I bare i gang. Sørg gerne for noget guf til lejlighden, I er tykke alligevel, så en plade Marabou fra eller til betyder ingen forskel. Ild i nogle stearinlys og så er der dømt hyggetid til mor!
Glade og optimistiske hilsner fra Anne, som helt bestemt regner med at én af Jer føder lige om lidt, og at hun selv føder 9 dage over termin!
(Lad os snakkes ved, når MIN termin nærmer sig...
)
Anne, jeg kunne ikke være mere enig med dig! Så nu ændrer jeg taktik!
Der kommer nogen og ser på vores hus idag, så det kræver lige lidt rengøring, så nu skal jeg til at gøre rent igen igen!
Gulvvask, fejning udenfor, badeværelsesrengøring osv. - lyder det ikke bare hyggeligt!
Så har jeg besluttet, at ungerne og mig tager en tur på McDonalds i aften, for nu hvor jeg alligevel skal være gravid for evigt, kan det jo være FULDSTÆNDIG lige meget, hvor meget jeg tager på!
Så nu gider jeg slet ikke/har ikke tid til at føde idag...hmmm, det er godt nok svært at bilde sig selv det ind!

Nå, men nu er der i hvert fald lagt lidt planer, så må vi se, om det hjælper!
fra mig som også hele tiden har været klar over, at jeg jo nok ville komme til at gå lang tid over...og nu sidder jeg så her og brokker mig hver dag!