Hmm er jeg den eneste utålmodige idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Kit

Multebær skriver:

....husk endelig at opdatere os :-) har du sms buddy?

Har fået lidt, der niver i lænd og det nederste af maven, men der er noget tid imellem. Tager afsted til pigemiddag lige om lidt. Gad vide om jeg klarer mig igennem mere end middagen

SMS buddy er IAH (Iben) og hendes mobilnr. er pakket i tasken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

piadas

Kit skriver:

Har fået lidt, der niver i lænd og det nederste af maven, men der er noget tid imellem. Tager afsted til pigemiddag lige om lidt. Gad vide om jeg klarer mig igennem mere end middagen

Spændende!

Jeg håber, at næste gang vi hører fra dig, er fra opdatering fra fødegangen!

Anmeld

28. januar 2011

Sofia

Der kommer lige en BUNKE vestøv her fra Århus af

Anmeld

28. januar 2011

Multebær

Kit skriver:

Venter i stor spænding 

HEP HEP HEP HEP HEP

Anmeld

29. januar 2011

Kit

Øv, øv, øv.

Tog til pigemiddag, hvilket var super hyggeligt. Havde lidt mens-smerter i løbet af aftenen, men ikke noget jeg skulle koncentrere mig sønderligt om. På vej hjem får jeg rigtig ondt - Yes!!!

Er rigtig træt og vi beslutter os for at gå i seng, så vi får hvilet lidt. Synes jeg har nogle gode smerter i nederste del af maven og i lænden mens maven er hård som en plukkeve. Rigtige veer? Jeg puster i hvert fald og kan ikke helt fokusere på andet. Der er ca 15 min. i mellem og på et tidspunkt er jeg åbentbart døset hen. Vågner 2-3 gange herefter på grund af smerterne, men så er jeg åbentbart for langt væk i drømmeland herefter.

Nu har hunden vækket mig og jeg er ikke glad. Mine gode smerter er væk Jeg sidder nu i sofaen  og surmuler med en kop the, for har da lige reddet mig en omgang forkølelse. Øv, øv, øv. Håber der kommer gang i de veer i løbet af dagen.

Vestøv modtages med kyshånd, så vi kan få Lillepigen ud hurtigst muligt. Kom så ud!

Kit, nu 39+6

Anmeld

29. januar 2011

Multebær

Kit skriver:

Øv, øv, øv.

Tog til pigemiddag, hvilket var super hyggeligt. Havde lidt mens-smerter i løbet af aftenen, men ikke noget jeg skulle koncentrere mig sønderligt om. På vej hjem får jeg rigtig ondt - Yes!!!

Er rigtig træt og vi beslutter os for at gå i seng, så vi får hvilet lidt. Synes jeg har nogle gode smerter i nederste del af maven og i lænden mens maven er hård som en plukkeve. Rigtige veer? Jeg puster i hvert fald og kan ikke helt fokusere på andet. Der er ca 15 min. i mellem og på et tidspunkt er jeg åbentbart døset hen. Vågner 2-3 gange herefter på grund af smerterne, men så er jeg åbentbart for langt væk i drømmeland herefter.

Nu har hunden vækket mig og jeg er ikke glad. Mine gode smerter er væk Jeg sidder nu i sofaen  og surmuler med en kop the, for har da lige reddet mig en omgang forkølelse. Øv, øv, øv. Håber der kommer gang i de veer i løbet af dagen.

Vestøv modtages med kyshånd, så vi kan få Lillepigen ud hurtigst muligt. Kom så ud!

Kit, nu 39+6

øv, jeg sender omgående flere spande fulde af vestøv 

Anmeld

29. januar 2011

Marco2

Øv at man liiige tror at NU sker der snart noget og så går det i sig selv igen. Frustrerende. Men krydser fingre for at din krop bare lige skal vågne her til morgen og at der så snart kommer gang i de rigtige veer, så vi kan få en baby mere i gruppen.

Puuuuuuuust i din retning.

AG - som skal være alene hjemme idag med mine to piger

Anmeld

29. januar 2011

piadas

Kit skriver:

Øv, øv, øv.

Kit, nu 39+6

Øv, hvor træls! Jeg havde slet ikke set dit indlæg...det lød da ellers til, at der var noget under opsejling. Mon ikke det snart starter op igen?!!

Jeg krydser i hvert fald fingre - og så får du også lige en masse spandfulde vestøv fra mig!

Anmeld

29. januar 2011

Multebær

Ihhhhhh kom nu baby !!!!!!

Anmeld

30. januar 2011

Kit

Lige en update herfra. DER SKER IKKE EN BIIIP.

Hele lørdagen havde jeg kraftige menssmerter og da de blev kombineret med plukkeveer med ca 9-10 min imellem gav vi FG et kald. "Kom ind til et tjek!" Det gjorde vi så og det hele gik i stå - ØV!

Der er ikke sket mere. Er stadig 3 cm åben og nu hvor smerterne er væk er der ikke andet for end at vente og få masser af hvile.

Er mega sur og skuffet over min krop. Se nu at komme i gang med nogle ordentlige veer, så vores lillepige kan komme ud til os. Vi troede jo det var ved at være lige oppe over, så jeg er total surmulefisk i dag.

Tak for vestøv piger - jeg skal nok bruge en ordentlig omgang mere. Men sender lige spandefulde afsted til jer, så I også kan komme i gang.

Kit 40+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.