Puslingen skriver:
Vil bare starte med at give dig et kram
Jeg har desværre ikke nogen råd at komme med og er sikker på at de forslag jeg har vil være noget i har prøvet
Vil blot fortælle dig at jeg selv som barn var meget meget tynd og let spisende. Mad sagde mig ikke noget og så længe jeg kan husk fik jeg det dårligt af fed mad, jeg hadet fed mad. Min far var så frustreret over mine madvaner og problemerne, at det hele altid handlede om maden og jeg endte med at hade spisetid. Jeg besluttede i en tidlig alder at blive vegetar og begyndt langsomt at udlukke flere og flere ting fra min kost og til sidst spiste jeg som en mus.
Nu er jeg snart 25 år og efter at have sloges med mine mad problemer i årevis, har jeg et helt normalt forhold til mad vil jeg mene. Har da mine særheder men jeg spiser det meste og er blevet normal vægtig. Har gået til al mulig for for terapi og med tiden opdaget at maden ikke var mit problem, men min måde at håndter at jeg havde det svært, blandt andet med at være social.
Tænker bare om fredrics problmer kommer af noget andet??
Ved ikke om du kan bruge det til noget. Men du er velkommen til at skrive, eller blot se bort fra min kommentar
Lige mget hvad ønsker jeg jer al mulig held og lykke og håber der er nogen der står med lige det guldkorn i skal bruge for at hjælpe jeres lille dreng
Jeg havde det faktisk lige som dig helt op til jeg blev gravid med Frederic.
Var selv buttet til jeg kom i familie pleje som 2½ årig, var vist deres familie sorte får. Så - mad og daglig overgreb var hverdags kost til jeg var 6½ og min mor ville have mig retur.
Hvilket ikke stort set var bedre, der var jeg slave istedet for. Jeg havde utrolig svært ved at blive ordenlig renlig og min far pilled hver dag, de beskidte underbukser fra og dem skulle jeg vaske i hånden.
Mad eller mangel på samme, blev min ven helt op til vi vented frederic. Men ikke noget min mor gjorde så meget ved, ud over at råbe, skrige og slå. Først da jeg kom på efterskole, kom det frem, sådan rigtigt.
Har tit tænkt på om frederic har fået det med i arv fra mig og hader tanken om at jeg kan være skyld i hans manglende sult og madglæde. Men ved at vi fra flere fagfolk har fået ros for den måde vi håndtere frederic ang alt omkring mad og at vi der gør alt det rigtige.
Anmeld