Puslingen skriver:
Hmmm vil lige give dig et ekstra stort
Tror ikke at du kan give det i arv i den forstand. Men nu har du jo så vidt jeg kan forstå også et sensetivt barn som lader sig påvirke af ting andre børn/voksne ikke går og måske han som dig reagere ved at få problmer med at spise. Det er jo som sådan ikke noget du har givet i arv, men sensetive børn opfanger SÅ meget og måske du stadig ubevidst reagere på ved at spise mindre når du har det skidt, Eller det "bare" er sådan at fredric har den samme forsvarsmekanisme.
Jeg kan ihvertfald se på vores søn at så snart vil laver noget han ikke kan magte så spiser han ikke. Hans mund er lukket med 7 segl da han ikke kan magte både stimuli, fremmede og mad på engang
Tak.
Jeg kører for Dansk autohjælp og har derfor skæve arbejdstider, så der er dage og enkelte uger at det er farmand der skal hente i dp - handle ind - lave mad - lege med frederic - bade og putte.
Men det er ligedan, som når vi alle sider ved bordet, om vi er i byen at spise, hos familie osv. Også selvom det evt kun er farmand og ham der er afsted.
Frederic kunne som spæd 'nøjes' med 3 amninger om dagen, pga at det bare ikke siger ham noget. Han har aldrig givet udtryk for sult - aldrig vågnet skrigende op utålmodig efter bryst. Så det har altid været en del af ham, tror jeg..
Nogle gange kan han allerede ved borddækning lægge sin tallerken på plads igen og sige; ikke noget mad i dag, jeg siger taak for mad..
Anmeld