Lærke er blevet forbrændt :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

merichs

Åh en grim oplevelse  Men det kan ske for hvem som helst.

alt hvad jeg kan for at Lærke ikke får varige mén.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Henriette1973

Ja det er en temmelig forfærdelig oplevelse at have! Men det nytter ikke at slå sig selv i hoved med det. For det er/var et uheld, og "hvis nu" tanker ændre ingenting, og hjælper ikke. Vi har dog sørget for at sutter i skoldet  vand ikke kan nåes af små arme... Ja det var det der skete i Majas tilfælde...

Anmeld

26. januar 2011

Koen.

merichs skriver:

Åh en grim oplevelse  Men det kan ske for hvem som helst.

alt hvad jeg kan for at Lærke ikke får varige mén.

tak søde Jeg håber hos hendes fine baby hud kommer sig helt..

Anmeld

26. januar 2011

LinLin

Åh - stakkels lille pige

til hende OG til moderen!

Anmeld

26. januar 2011

birthee

Man bliver altid så trist når det sker... Men selv om det var en tanke-torsk, så er det jo uheldigvis sket... Men rigtig god bedring med din lille pige - og så håber jeg der er gode nyheder om 10-12 dage!!!

Knus Birthe

Anmeld

26. januar 2011

Koen.

birthee skriver:

Man bliver altid så trist når det sker... Men selv om det var en tanke-torsk, så er det jo uheldigvis sket... Men rigtig god bedring med din lille pige - og så håber jeg der er gode nyheder om 10-12 dage!!!

Knus Birthe

tak

Anmeld

26. januar 2011

Koen.

Henriette1973 skriver:

Ja det er en temmelig forfærdelig oplevelse at have! Men det nytter ikke at slå sig selv i hoved med det. For det er/var et uheld, og "hvis nu" tanker ændre ingenting, og hjælper ikke. Vi har dog sørget for at sutter i skoldet  vand ikke kan nåes af små arme... Ja det var det der skete i Majas tilfælde...

nej, og man skal bare have mindst 100 øjne og arme

Anmeld

26. januar 2011

SussieThyssen

Åhhrrr..stakkels lille Lærke..og stakkels lille mor.
Det er bare SÅ forfærdeligt, at det skulel ske..men gidskelov, der ikek skete mere.

Min plejestoresøs' nevø fik også kogende vand over sig, og det kom ned over hele overkroppen. SÅ han den dag i dag har det forfærdeligste arvæv.
Men jeg er sikker på at lillepigen nok skal komem fint igennem det.

1000 kærlige hilsener
Sussie

Anmeld

26. januar 2011

Koen.

SussieThyssen skriver:

Åhhrrr..stakkels lille Lærke..og stakkels lille mor.
Det er bare SÅ forfærdeligt, at det skulel ske..men gidskelov, der ikek skete mere.

Min plejestoresøs' nevø fik også kogende vand over sig, og det kom ned over hele overkroppen. SÅ han den dag i dag har det forfærdeligste arvæv.
Men jeg er sikker på at lillepigen nok skal komem fint igennem det.

1000 kærlige hilsener
Sussie

tak søde sussie ja det er det væreste nogensinde

åh det må have været skrækkeligt for ham, for det gør jo ubeskrivelig ondt Det jeg frygter er netop hvis hun får stor mærker af det men tænker heldigvis på at babyhud heler fantastisk og lægen var enornt dygtig og fik skåret det døde hud flot væk, desværre var det lidt dybt

Anmeld

26. januar 2011

SussieThyssen

lillespurv20 skriver:

tak søde sussie ja det er det væreste nogensinde

åh det må have været skrækkeligt for ham, for det gør jo ubeskrivelig ondt Det jeg frygter er netop hvis hun får stor mærker af det men tænker heldigvis på at babyhud heler fantastisk og lægen var enornt dygtig og fik skåret det døde hud flot væk, desværre var det lidt dybt

Arrgghhh..jeg får gåsehud og myrekryb bare ved tanken.

Da min den mellemste var 2 år snublede hun og gik med hovedet forrest igennem vores glasdør ind til stuen og skar hele sin ene lille kind op.
Det har jeg heller aldrig kommet mig over.
Heldigvis lavede de det utroligt flot, og som årene gik forsvandt det næsten. I dag har hun kun et lille ar ved mundvigen, som kun kan ses, når hun er træt og udkørt.
Men jeg glemmer det aldrig..og det der med at tilgive sig selv er svært.
(og nej hvor er jeg en tastespasser i dag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.