Lærke er blevet forbrændt :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Koen.

lisesp83 skriver:

Puha søde. Sikke dog en oplevelse..

Det er jeg rigtig ked af at høre, stakkels lille pus. Og stakkels dig. Det var jo ikke din mening, så du skal ikke gi dig selv skylden.

Håber ikke hun får varige mén.. God bedring til hende.

tak søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Laulund87

Åh lille pige da! Men det skal nok gå alt sammen

Anmeld

26. januar 2011

Frøken J.

Ååårh, stakkels lillepigen! Jeg håber ikke, at der er sket noget varigt, og du skal IKKE have dårlig samvittighed eller føle dig som en dårlig mor. Vi kan jo ikke forudse alting!

Anmeld

26. januar 2011

Koen.

Laulund87 skriver:

Åh lille pige da! Men det skal nok gå alt sammen

Anmeld

26. januar 2011

Koen.

Secrets skriver:

Ååårh, stakkels lillepigen! Jeg håber ikke, at der er sket noget varigt, og du skal IKKE have dårlig samvittighed eller føle dig som en dårlig mor. Vi kan jo ikke forudse alting!

tak Jeg krydser fingre de næst 10-12 dage for at hun heler fint

Anmeld

26. januar 2011

Henriette1973

Hej

For et år siden da min datter lige var blevet et år, fik hun også en 1. grads forbænding i ansigtet, som ganske hurtigt forsvandet igen. Hendes arm fik en 2. og 3. grads forbrænding... I dag knap et år efter ser hun fin ud igen. Selvfølgelig kan man se hvor det nye hud er kommet, men det er også tydelige at se at med tiden kommer der kun et meget lille ar der hvor hun havde en 3. gradsforbrænding.

Det jeg bare ville skrive. Jeg forstår og føler med dig. Men det skal nok gå. Det lyder som om din datter får den samme behandling som min datter, og det er blevet rigtig fint. Vil dog anbefale FACTOR 35 eller 50 her forår og sommer, og fuld påklædning  i et år der hvor forbrændingen er. Men det har du sikkert fået at vide i forvejen

God bedring til det lille pus.

Venlig hilsen

Henriette

Anmeld

26. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Øv altså, det er bare sådan noget jeg frygter skal ske. Jeg følte mig også som jordens dårligste mor da Liam faldt ud af klapvognen 10 mdr. gammel. Men man kommer heldigvis over det igen, selvom det er svært.

Uheld sker desværre ind imellem. En stor krammer til dig og held og lykke med den lille

Anmeld

26. januar 2011

piadas

Neeej, hvor træls! Det er godt nok synd for hende - men du er jo nok lige så ked af det.

Stor krammer til dig!

Anmeld

26. januar 2011

Koen.

Henriette1973 skriver:

Hej

For et år siden da min datter lige var blevet et år, fik hun også en 1. grads forbænding i ansigtet, som ganske hurtigt forsvandet igen. Hendes arm fik en 2. og 3. grads forbrænding... I dag knap et år efter ser hun fin ud igen. Selvfølgelig kan man se hvor det nye hud er kommet, men det er også tydelige at se at med tiden kommer der kun et meget lille ar der hvor hun havde en 3. gradsforbrænding.

Det jeg bare ville skrive. Jeg forstår og føler med dig. Men det skal nok gå. Det lyder som om din datter får den samme behandling som min datter, og det er blevet rigtig fint. Vil dog anbefale FACTOR 35 eller 50 her forår og sommer, og fuld påklædning  i et år der hvor forbrændingen er. Men det har du sikkert fået at vide i forvejen

God bedring til det lille pus.

Venlig hilsen

Henriette

stakkels mus, føler virkelig med alle der har været det igennem vi har været i dag, for det var/er forfærdeligt
Men er virkelig glad for at du dele sådan en dejlig posetiv oplevelse med mig, det gør det nemmere at være optimistisk og bevare håbet

ih nej, fik intet af vide, men kan være jeg får det når forbindingen skal af

Anmeld

26. januar 2011

Mi

Øv, håber hun kommer sig hurtig over det, og ikke får for mange ar

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.