Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SussieThyssen skriver: Arrgghhh..jeg får gåsehud og myrekryb bare ved tanken. Da min den mellemste var 2 år snublede hun og gik med hovedet forrest igennem vores glasdør ind til stuen og skar hele sin ene lille kind op.Det har jeg heller aldrig kommet mig over.Heldigvis lavede de det utroligt flot, og som årene gik forsvandt det næsten. I dag har hun kun et lille ar ved mundvigen, som kun kan ses, når hun er træt og udkørt.Men jeg glemmer det aldrig..og det der med at tilgive sig selv er svært.(og nej hvor er jeg en tastespasser i dag)
Arrgghhh..jeg får gåsehud og myrekryb bare ved tanken.
Da min den mellemste var 2 år snublede hun og gik med hovedet forrest igennem vores glasdør ind til stuen og skar hele sin ene lille kind op.Det har jeg heller aldrig kommet mig over.Heldigvis lavede de det utroligt flot, og som årene gik forsvandt det næsten. I dag har hun kun et lille ar ved mundvigen, som kun kan ses, når hun er træt og udkørt.Men jeg glemmer det aldrig..og det der med at tilgive sig selv er svært.(og nej hvor er jeg en tastespasser i dag)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
stakkels jer begge - det er min værste frygt da jeg oså har en meget nysgerrig dreng. håber i kommer nogenlunde til forladeligt igennem det kæmpe knus
AV AV... Go bedring med hende...
Årh lille pus Håber at det er helet flot om 10-12 dage
Og sikke en forskrækkelse, men det kan jo ske, og synes bestemt ikke at du skal bebrejde dig selv Giv hende nogle ekstra kys, og vær glad for at det ikke er så voldsomt
lillespurv20 skriver: ja, som overskrifter siger, Lærke er blvet ret slemt forbrændtSom den dumme mor jeg er, tænkte jeg mig ikke om Havde lige brugt elkedlen og stikket hænger så udover bordkanten, ergo er det guf for en pilfinger Hunn trækker den ned så den sprøjter på hendeHun har 1.grads forbrændinger på lidt af hovede og krop, MEN 2 og 3. grads forbrænding på foden og benet Hun har fået lagt forbinding som skal sidde de næste 10-12 dage hvor vi så skal op på plastik kirugisk afdeling, for at se hvor meget skade huden har tagetHun har det helt fint nu hvor forbindingen er lagt, men er meget træt efter næsten 3 timers grådmoren, ja hun føler at det var bedst bare grave sig ned
ja, som overskrifter siger, Lærke er blvet ret slemt forbrændtSom den dumme mor jeg er, tænkte jeg mig ikke om Havde lige brugt elkedlen og stikket hænger så udover bordkanten, ergo er det guf for en pilfinger Hunn trækker den ned så den sprøjter på hendeHun har 1.grads forbrændinger på lidt af hovede og krop, MEN 2 og 3. grads forbrænding på foden og benet Hun har fået lagt forbinding som skal sidde de næste 10-12 dage hvor vi så skal op på plastik kirugisk afdeling, for at se hvor meget skade huden har tagetHun har det helt fint nu hvor forbindingen er lagt, men er meget træt efter næsten 3 timers grådmoren, ja hun føler at det var bedst bare grave sig ned
Stakkels Lærke): og mor. Det kan jo ske når man lige glemmer noget i farten også sker såda noget her. Håber alt går godt. Mange til Lærke og mor.
Kender en pige der for et års tid siden blev forbrændt. Det var også et uheld i køkkenet. Jeg har selv prøvet at blive forbrændt da jeg var barn. Kan ikke rigtig huske det.
Stakkels lille skat...
MEN også stakkels mor.. jeg kender alt for godt følelsen af at man bare ikke kan være til efter sådan et uheld. Min søn faldt ned fra puslebordet og jeg var klar til at aflevere ham og sige jeg intet kunne finde ud af...
Men heldigvis kommer du over det. selvom det virker helt uvirkeligt.
STORT
lillespurv20 skriver: nej nej nej da, stakkels myr det kan jeg godt forstå må have været svært at komme sig, ih jeg kan bare se billederne for mig det er godt sundhedspersonalet har været dygtig til at sy hende
nej nej nej da, stakkels myr det kan jeg godt forstå må have været svært at komme sig, ih jeg kan bare se billederne for mig det er godt sundhedspersonalet har været dygtig til at sy hende
Jamen de tilkaldte en kirurg som bare kunne det der, og så gav de hende en sprøjte med noget som fik hende til at sove, og så sov hun fredeligt gennem hele syningen.At hun så de næste uger lignede Frankensteins monster med alle de syninger og små sorte snore var alene stygt nok i sig selv, men det blev hurtigt utroligt flot.
Rigtig god bedring til din lille guldklump..jeg håber hun hurtigt heler op og at hun bliver fin og uden mén.
anmaj skriver: Stakkels lille skat... MEN også stakkels mor.. jeg kender alt for godt følelsen af at man bare ikke kan være til efter sådan et uheld. Min søn faldt ned fra puslebordet og jeg var klar til at aflevere ham og sige jeg intet kunne finde ud af... Men heldigvis kommer du over det. selvom det virker helt uvirkeligt. STORT
Åhhh stakkels jer begge to...det er hæsligt når sådan noget sker....Men man kommer over det igen..
Kæmpe krammmer til dig fra mig
Du får lige en KÆMPE krammer
Det er en fejl der kan ske for alle. Jeg har selv kommet til at give marcus et ordentlig brandmærke i panden. havde det a helvede til. så kan godt forstå hvordan du har det
Men du må ikke gå og have dårlig samvittighed. du gjorde det jo ikke med vildt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128