Lærke er blevet forbrændt :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Caroline86

stakkels lillemusen og stakkels lille mor!

Sikke da noget pis at det lige skulle ske ØV...

Lad være med at dunke dig selv oven i hovedet over det, smukke! det hjælper ingen af Jer. Møs prinsessen fra mig og giv dig selv en STOR krammer!

Håber det heler fint op og at huden ikke er for kraftigt medtaget!

Knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

TinaPina

ØV hvor træls, men det kan jo altså ske for alle!

Nu vil jeg lige skynde mig lidt at fortælle, at har haft 1., 2. og 3. grads forbrændinger forårsaget af kogende olie, og det er næsten ikke at se.

Jeg havde alle 3 slags i ansigtet, og det er slet ikke at se. OVERHOVEDET!
2. grads forbrændinger på hele hånden er lidt at se men kun som nogle enkelte små øer af helt lyse modermærker!
2. grads forbrændingen på mit knæ er den der er mest syndlig, og det er ikke særlig slemt. Det ligner et stort modermærke i en lidt mørkere farve end min almindelige hud!

Så ta det helt roligt, det er ikke sikkert det er så slemt. !

Anmeld

26. januar 2011

2721

Nårh lille pus dog
Håber hun snart er frisk og hel igen

Du må ikke gå og bebrejde dig selv. Det er så svært at være over de små hele tiden

Anmeld

26. januar 2011

Koen.

Caroline86 skriver:

stakkels lillemusen og stakkels lille mor!

Sikke da noget pis at det lige skulle ske ØV...

Lad være med at dunke dig selv oven i hovedet over det, smukke! det hjælper ingen af Jer. Møs prinsessen fra mig og giv dig selv en STOR krammer!

Håber det heler fint op og at huden ikke er for kraftigt medtaget!

Knus fra mig

tak smukke Synes bare det er så dum en tanketorsk jeg BURDE havde forudset, for hun er jo bare i alt

Anmeld

26. januar 2011

Koen.

TinaPina skriver:

ØV hvor træls, men det kan jo altså ske for alle!

Nu vil jeg lige skynde mig lidt at fortælle, at har haft 1., 2. og 3. grads forbrændinger forårsaget af kogende olie, og det er næsten ikke at se.

Jeg havde alle 3 slags i ansigtet, og det er slet ikke at se. OVERHOVEDET!
2. grads forbrændinger på hele hånden er lidt at se men kun som nogle enkelte små øer af helt lyse modermærker!
2. grads forbrændingen på mit knæ er den der er mest syndlig, og det er ikke særlig slemt. Det ligner et stort modermærke i en lidt mørkere farve end min almindelige hud!

Så ta det helt roligt, det er ikke sikkert det er så slemt. !

åh lyder betryggende, håber det bedste

Anmeld

26. januar 2011

Koen.

Puslingen skriver:

Nårh lille pus dog
Håber hun snart er frisk og hel igen

Du må ikke gå og bebrejde dig selv. Det er så svært at være over de små hele tiden

ja, og jeg er lidt langsom da jeg er syg, men det var bare en situation jeg burde se komme

Anmeld

26. januar 2011

Caroline86

lillespurv20 skriver:

tak smukke Synes bare det er så dum en tanketorsk jeg BURDE havde forudset, for hun er jo bare i alt

har vi allesammen lavet de ting ting hvor man bare tænker "f*** hvor tumpet. Det skulle jeg have forudset"? det gør dig ikke til et dårligt menneske eller en dårlig mor, men det er sgu aldrig sjovt at lære tingene på den hårde måde. Til gengæld kan du være HELT sikker på at du aldrig gør det igen!

Jeg håber aldrig jeg skal opleve den slags med Laura, for det må være ganske forfærdeligt og man kan ikke lade være med at hade sig selv for det! Du bliver bare nødt til at huske på det ikke hjælper nogen af Jer. Hellere give hende 100 ekstra kys og brug krudtet på at hygge lidt mere om hende end du plejer

Anmeld

26. januar 2011

Hvem?

lillespurv20 skriver:

ja, som overskrifter siger, Lærke er blvet ret slemt forbrændt

Som den dumme mor jeg er, tænkte jeg mig ikke om Havde lige brugt elkedlen og stikket hænger så udover bordkanten, ergo er det guf for en pilfinger Hunn trækker den ned så den sprøjter på hende

Hun har 1.grads forbrændinger på lidt af hovede og krop, MEN 2 og 3. grads forbrænding på foden og benet Hun har fået lagt forbinding som skal sidde de næste 10-12 dage hvor vi så skal op på plastik kirugisk afdeling, for at se hvor meget skade huden har taget

Hun har det helt fint nu hvor forbindingen er lagt, men er meget træt efter næsten 3 timers gråd

moren, ja hun føler at det var bedst bare grave sig ned

AAAAVVVV - har selv haft en 3. grads på hele hånden og det gør så forbandet ondt, håber hun snart kommer over det og ville lige give både datter og mor en kæmpe

Anmeld

26. januar 2011

2721

lillespurv20 skriver:

ja, og jeg er lidt langsom da jeg er syg, men det var bare en situation jeg burde se komme

Åhh hvor jeg kender følelsen af ikke at have gjort nok, men bare det faktum at du har Såå dårlig samvittighed viser jo blot at endnu mere at det på ingen måde er fordi du ikke bekymre dig eller opmærksom nok.
Og søde skat når du oven i købt er syg er man jo også ofte ret fraværende i hovedet og husker ikke lige så godt alt det man skal holde øje med
Kram din lille datter du er en fantastisk mor

Ps. har oprettet klubben for sensetive børn hvis du stadig er interesseret

Anmeld

26. januar 2011

Dot D

Åha da. det var da godt nok uheldigt, hvor har jeg ondt af jer begge. Hende pga smerter og dig pga dine tanker. Husk blot på at du ikke gjorde det med vilje. Jeg håber, hun hurtigt kommer over det, og at der mod forventning ikke bliver brug for plastikkirugi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.