Lærke er blevet forbrændt :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

StudPsyk

BigHope13 skriver:

Stakkels pus og stakkels stakkels dig, det være en skrækkeligt følelse men det jo desværre et hendeligt uheld og heldigvis klare børn disse skader rigtig flot. håber heelingen kommer til at gå så smertefrit som muligt for både mor og datter

det er en gammel debat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Carina:-)

Øv

Anmeld

5. marts 2013

Carina:-)

Janne T. skriver:

det er en gammel debat

UPS!

Hvornår lærer jeg at kigge på startdatoen

Anmeld

5. marts 2013

BigHope13

Janne T. skriver:

det er en gammel debat

Haha tak for info det havde jeg ikke ligt tænkt

Anmeld

5. marts 2013

Mamalou

Tanja. skriver:

ja, som overskrifter siger, Lærke er blvet ret slemt forbrændt

Som den dumme mor jeg er, tænkte jeg mig ikke om Havde lige brugt elkedlen og stikket hænger så udover bordkanten, ergo er det guf for en pilfinger Hunn trækker den ned så den sprøjter på hende

Hun har 1.grads forbrændinger på lidt af hovede og krop, MEN 2 og 3. grads forbrænding på foden og benet Hun har fået lagt forbinding som skal sidde de næste 10-12 dage hvor vi så skal op på plastik kirugisk afdeling, for at se hvor meget skade huden har taget

Hun har det helt fint nu hvor forbindingen er lagt, men er meget træt efter næsten 3 timers gråd

moren, ja hun føler at det var bedst bare grave sig ned

Anmeld

5. marts 2013

Fenja09

Janne T. skriver:

det er en gammel debat

Nå, ja det burde jeg nok have set efter, men skyldtes nok tidpunktet jeg var oppe på igår

Anmeld

5. marts 2013

christina92

Tanja. skriver:

ja, som overskrifter siger, Lærke er blvet ret slemt forbrændt

Som den dumme mor jeg er, tænkte jeg mig ikke om Havde lige brugt elkedlen og stikket hænger så udover bordkanten, ergo er det guf for en pilfinger Hunn trækker den ned så den sprøjter på hende

Hun har 1.grads forbrændinger på lidt af hovede og krop, MEN 2 og 3. grads forbrænding på foden og benet Hun har fået lagt forbinding som skal sidde de næste 10-12 dage hvor vi så skal op på plastik kirugisk afdeling, for at se hvor meget skade huden har taget

Hun har det helt fint nu hvor forbindingen er lagt, men er meget træt efter næsten 3 timers gråd

moren, ja hun føler at det var bedst bare grave sig ned

Det største kram til den seje lille mus og til moren

Anmeld

5. marts 2013

christina92

Fenja09 skriver:

Nå, ja det burde jeg nok have set efter, men skyldtes nok tidpunktet jeg var oppe på igår

Haha kl. er nu 10.51 om formiddagen men jeg lagde nu altså heller ikke mærke til at det var en gammel debat

Anmeld

5. marts 2013

Fenja09

christina92 skriver:

Haha kl. er nu 10.51 om formiddagen men jeg lagde nu altså heller ikke mærke til at det var en gammel debat

Hehe

Jeg synes bare at jeg plejer at kigge efter datoen, men det glippede så i går aftes...SENT

Anmeld

5. marts 2013

Koen.

engodmor skriver:

Faldt lige over denne tråd, som er nogen år gammel    

Hvordan går det med din datter et par år efter?  

Selvom det er en gammel tråd, så får du og datteren lige et

Hejsa

Tak for tanken.. Jamen hendes ar er så utydeligt og det er kun vi som forældre der kan se det en smule når hun er i bad da det bliver en smule blå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.