Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KRAM TIL JER BEGGE ♥ Også selvom det er længe siden!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: KRAM TIL JER BEGGE ♥ Også selvom det er længe siden!!
Tanja. skriver: Hejsa Tak for tanken.. Jamen hendes ar er så utydeligt og det er kun vi som forældre der kan se det en smule når hun er i bad da det bliver en smule blå
Hejsa Tak for tanken.. Jamen hendes ar er så utydeligt og det er kun vi som forældre der kan se det en smule når hun er i bad da det bliver en smule blå
ja jeg ved godt det er en gammel tråd, men derfor ville jeg nu alligevel gerne høre om din datter havdet det godt nu
Det er da fantastisk at man ikke kan se det mere
Kram til jer
Tanja. skriver: ja, som overskrifter siger, Lærke er blvet ret slemt forbrændtSom den dumme mor jeg er, tænkte jeg mig ikke om Havde lige brugt elkedlen og stikket hænger så udover bordkanten, ergo er det guf for en pilfinger Hunn trækker den ned så den sprøjter på hendeHun har 1.grads forbrændinger på lidt af hovede og krop, MEN 2 og 3. grads forbrænding på foden og benet Hun har fået lagt forbinding som skal sidde de næste 10-12 dage hvor vi så skal op på plastik kirugisk afdeling, for at se hvor meget skade huden har tagetHun har det helt fint nu hvor forbindingen er lagt, men er meget træt efter næsten 3 timers grådmoren, ja hun føler at det var bedst bare grave sig ned
ja, som overskrifter siger, Lærke er blvet ret slemt forbrændtSom den dumme mor jeg er, tænkte jeg mig ikke om Havde lige brugt elkedlen og stikket hænger så udover bordkanten, ergo er det guf for en pilfinger Hunn trækker den ned så den sprøjter på hendeHun har 1.grads forbrændinger på lidt af hovede og krop, MEN 2 og 3. grads forbrænding på foden og benet Hun har fået lagt forbinding som skal sidde de næste 10-12 dage hvor vi så skal op på plastik kirugisk afdeling, for at se hvor meget skade huden har tagetHun har det helt fint nu hvor forbindingen er lagt, men er meget træt efter næsten 3 timers grådmoren, ja hun føler at det var bedst bare grave sig ned
Snøøøøøøøøøøøøøft...jeg ville have det præcist på samme måde. Det er umuligt at gardere sig! Sender en stor krammer
Hov...kan godt se det er en gammel tråd. Hvordan går det med hende nu? Gik det hurtigt over?? Snøøøft alligevel...
Det er sørme uheldigt, men hvad der kan ske
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128