Lærke er blevet forbrændt :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2013

MorDk

KRAM TIL JER BEGGE ♥ Også selvom det er længe siden!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Koen.

MorDk skriver:

KRAM TIL JER BEGGE ♥ Også selvom det er længe siden!!

Tak kan stadig få tåre i øjnene bare ved tanken!

Anmeld

5. marts 2013

EnGodMor

Tanja. skriver:

Hejsa

Tak for tanken.. Jamen hendes ar er så utydeligt og det er kun vi som forældre der kan se det en smule når hun er i bad da det bliver en smule blå

ja jeg ved godt det er en gammel tråd, men derfor ville jeg nu alligevel gerne høre om din datter havdet det godt nu

Det er da fantastisk at man ikke kan se det mere

Kram til jer 

Anmeld

5. marts 2013

lisbethita

Tanja. skriver:

ja, som overskrifter siger, Lærke er blvet ret slemt forbrændt

Som den dumme mor jeg er, tænkte jeg mig ikke om Havde lige brugt elkedlen og stikket hænger så udover bordkanten, ergo er det guf for en pilfinger Hunn trækker den ned så den sprøjter på hende

Hun har 1.grads forbrændinger på lidt af hovede og krop, MEN 2 og 3. grads forbrænding på foden og benet Hun har fået lagt forbinding som skal sidde de næste 10-12 dage hvor vi så skal op på plastik kirugisk afdeling, for at se hvor meget skade huden har taget

Hun har det helt fint nu hvor forbindingen er lagt, men er meget træt efter næsten 3 timers gråd

moren, ja hun føler at det var bedst bare grave sig ned

Snøøøøøøøøøøøøøft...jeg ville have det præcist på samme måde. Det er umuligt at gardere sig! Sender en stor krammer

Anmeld

5. marts 2013

lisbethita

Tanja. skriver:

Som den dumme mor jeg er, tænkte jeg mig ikke om Havde lige brugt elkedlen og stikket hænger så udover bordkanten, ergo er det guf for en pilfinger Hunn trækker den ned så den sprøjter på hende

Hun har 1.grads forbrændinger på lidt af hovede og krop, MEN 2 og 3. grads forbrænding på foden og benet Hun har fået lagt forbinding som skal sidde de næste 10-12 dage hvor vi så skal op på plastik kirugisk afdeling, for at se hvor meget skade huden har taget

Hun har det helt fint nu hvor forbindingen er lagt, men er meget træt efter næsten 3 timers gråd

Hov...kan godt se det er en gammel tråd. Hvordan går det med hende nu? Gik det hurtigt over?? Snøøøft alligevel...

Anmeld

5. marts 2013

Mor til Ella

Tanja. skriver:

Det er sørme uheldigt, men hvad der kan ske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.