Lærke er blevet forbrændt :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Kruse90

årrh
Hvor er der træls at det skulle ske. Men lad vær med at dunke dig selv oven i hovedet. Det er en fejl der kan ske for alle, vi er mennesker og laver nogle gange fejl.

Jeg sender en massse kram til lille pigen og dig
Jeg håber i kommer gennem det her begge to rigtig fint, og lille pigen uden mén.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Steph_Laurits

Vil bare lige sende dig en

Det er IKKE din skyld, det kan ske for ALLE!

Anmeld

26. januar 2011

Gyllibik

Årrrhh stakkels lille pus, får helt tårer i øjnene. Håber snart hun blivet helt igen.

Er sikker på din datter stadig synes du er verdens bedste mor.

Anmeld

26. januar 2011

Koen.

Caroline86 skriver:

har vi allesammen lavet de ting ting hvor man bare tænker "f*** hvor tumpet. Det skulle jeg have forudset"? det gør dig ikke til et dårligt menneske eller en dårlig mor, men det er sgu aldrig sjovt at lære tingene på den hårde måde. Til gengæld kan du være HELT sikker på at du aldrig gør det igen!

Jeg håber aldrig jeg skal opleve den slags med Laura, for det må være ganske forfærdeligt og man kan ikke lade være med at hade sig selv for det! Du bliver bare nødt til at huske på det ikke hjælper nogen af Jer. Hellere give hende 100 ekstra kys og brug krudtet på at hygge lidt mere om hende end du plejer

Nej det sker ALDRIG igen, alle ledning bliver hæftet fast nu og hytten pakket ind i bobleplast

Håber aldrig du eller nogen andre skal opleve det, de skrig og de smerter, uha tror aldrig de går væk igen

Anmeld

26. januar 2011

<3

Ja det er jo den klassiske historie om Elkedel og små børn. Ja du lærte så den på den hårde måde. En veninde lavede samme nummer for små 13 år siden. Der skete ingen varig skade.

Er så ked af på Lærkes vegne og ønske hende den bedste bedring!

Et lille tip: vi har vores Elkedel oppe på en hylde så den aldrig kommer i nærheden af vores søn. Så hvis du har mulighed for det så kan det anbefales

Anmeld

26. januar 2011

Koen.

Puslingen skriver:

Åhh hvor jeg kender følelsen af ikke at have gjort nok, men bare det faktum at du har Såå dårlig samvittighed viser jo blot at endnu mere at det på ingen måde er fordi du ikke bekymre dig eller opmærksom nok.
Og søde skat når du oven i købt er syg er man jo også ofte ret fraværende i hovedet og husker ikke lige så godt alt det man skal holde øje med
Kram din lille datter du er en fantastisk mor

Ps. har oprettet klubben for sensetive børn hvis du stadig er interesseret

tak sødeste ja, samvittigheden gnaver, men når hun så giver en krammer og et kys (Læs. et vådt slik) på kinden så smelter man

ih super, ansøger lige

Anmeld

26. januar 2011

lisesp83

Puha søde. Sikke dog en oplevelse..

Det er jeg rigtig ked af at høre, stakkels lille pus. Og stakkels dig. Det var jo ikke din mening, så du skal ikke gi dig selv skylden.

Håber ikke hun får varige mén.. God bedring til hende.

Anmeld

26. januar 2011

2721

lillespurv20 skriver:

tak sødeste ja, samvittigheden gnaver, men når hun så giver en krammer og et kys (Læs. et vådt slik) på kinden så smelter man

ih super, ansøger lige

Åhh ja det våde slik

Se Lærke syntes ihvertfald ikke der er noget der er din skyld

Har godkendt

Anmeld

26. januar 2011

Koen.

Endnu engang, i er skønne piger, skal nok prøve at få svaret jer alle

Anmeld

26. januar 2011

Koen.

Kirle skriver:

Ja det er jo den klassiske historie om Elkedel og små børn. Ja du lærte så den på den hårde måde. En veninde lavede samme nummer for små 13 år siden. Der skete ingen varig skade.

Er så ked af på Lærkes vegne og ønske hende den bedste bedring!

Et lille tip: vi har vores Elkedel oppe på en hylde så den aldrig kommer i nærheden af vores søn. Så hvis du har mulighed for det så kan det anbefales

tak

Ih vil klart ud og købe en hylde så da, det var en rigtig god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.