Hvor længe prøvede i før i blev gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

o1Mutte

Baby-støv skriver:

min var negativ... men stadigvæk ingen mens...

okay mystisk  Prøv at teste igen imorgen Så LOVER jeg også at teste. Hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

twinny

o1Mutte skriver:

okay mystisk  Prøv at teste igen imorgen Så LOVER jeg også at teste. Hehe.

hehe... oki...

Anmeld

28. januar 2011

o1Mutte

cmelin skriver:

Ved den første tog det 3 mdr. og da var vi begge 34. Nu er jeg gravid igen og lige fyldt 37. Denne gang tog dét 5 mdr. Jeg var dog gravid allerede efter 2 mdr. men ikke særlig længe (sikkert en kromosonfejle). Så dét behøver ikke nødvendigvis at gå ned ad bakke selvom man ikke længere er 20 Tror at der er mange ting der spiller ind. Held og lykke til jer der stadig prøver!!

Dejligt det gik så nemt selvom i ikke er helt unge mere

Anmeld

28. januar 2011

132319

Første gang: Meget uplanlagt, det var første eller anden gang vi var seksuelt sammen. Jeg var dengang 23 og han var 30.

Anden gang: Første hug, jeg var 26 og han 33  

Anmeld

20. februar 2011

channie-g

o1Mutte skriver:

Dejligt det gik så nemt selvom i ikke er helt unge mere

hey... har fuldt lidt med i jeres samtaler her inde og kunne godt tænkte mig at vide om du er blevet testet positiv... venter spændt hehe...

er først selv lige startet med projekt baby, men håber da den er der i første forsøg...

Anmeld

20. februar 2011

Hansen97

1. Gang 4 mdr ca. Smed pillerne i januar testede positiv i maj, fødte i februar. 2. Gang 2 mdr ca. Smed pillerne i december, viste instinktivt jeg var gravid i februar... Behøvede ikke at teste. Fødte i november.
Alder 1. Gang. Jeg 22, manden 24. 2. Gang jeg 27 manden 29...

Anmeld

20. februar 2011

Cris

Jeg er en af de heldige! To måneder med første barn og med det samme med nr2, jeg ved faktisk præcis den dag han blev lavet

Anmeld

21. februar 2011

o1Mutte

channie-g skriver:

hey... har fuldt lidt med i jeres samtaler her inde og kunne godt tænkte mig at vide om du er blevet testet positiv... venter spændt hehe...

er først selv lige startet med projekt baby, men håber da den er der i første forsøg...

Jeg var/er desværre ikke gravid :/

Anmeld

21. februar 2011

channie-g

o1Mutte skriver:

Jeg var/er desværre ikke gravid :/

det er jeg ked af at høre, men bare rolig det skal nok komme...

jeg var så heldig og blive testet positiv idag, og har kun været uden pille i 1 mdr...

alt hvad jeg kan for dig og din fyr... hel og lykke

Anmeld

21. februar 2011

Maja!

jeg har stemt i første hug, har dog været igennem en ma og efterfølgende en sa og nu er jeg så gravid for 3. gang.. men alle gange er det lykkes med det samme igen..

er 14 + nu, så håber på den er der denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.