Tasken pakkes hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Kløver

Sabina92 skriver:

Sådan er det så forskelligt ((:

Du kan jo sælge det videre, eller gemme til næste gang du skal have en baby

gemmer det nok, så jeg har til næste gang meen meget af det tror jeg også sagtens jeg kan bruge bagefter

kan se vors terminer er tæt op af hinanden, hvor skal du føde henaf, selv skal jeg til kolding

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Sabina92

Maja84 skriver:

gemmer det nok, så jeg har til næste gang meen meget af det tror jeg også sagtens jeg kan bruge bagefter

kan se vors terminer er tæt op af hinanden, hvor skal du føde henaf, selv skal jeg til kolding

Hvornår har du termin?

- Jeg skal føde i Randers en bette dreng

Anmeld

22. januar 2011

Kløver

Sabina92 skriver:

Hvornår har du termin?

- Jeg skal føde i Randers en bette dreng

Jeg har termin 3 marts, og vi ved ikke hvad vi venter os

Dejligt med en lille dreng

Anmeld

22. januar 2011

Sabina92

Maja84 skriver:

Jeg har termin 3 marts, og vi ved ikke hvad vi venter os

Dejligt med en lille dreng

ihh hvor spændende hvad der dukker op (:

Ja så er vi da tæt på hinanden.

Hvor meget mangler du til den bette kommer?

Anmeld

22. januar 2011

Kløver

Sabina92 skriver:

ihh hvor spændende hvad der dukker op (:

Ja så er vi da tæt på hinanden.

Hvor meget mangler du til den bette kommer?

jeg mangler absolut intet, har været klar længe Været ude i god tid

hvad med jer

Anmeld

22. januar 2011

Sabina92

Maja84 skriver:

jeg mangler absolut intet, har været klar længe Været ude i god tid

hvad med jer

hehe, det er også dejligt ((:

- Jeg mangler at hente sengen, det bliver i starten af næste mdr. Ellers mangler jeg vidst kun småting.

Jeg laver ikke børneværelse før jeg har født en gang, han skal skiftes ude på vores wc og sover inde ved os, så det skal alligevel ikke rigtig bruges.

Anmeld

22. januar 2011

Mira0911

Maja84 skriver:

Det eneste jeg tænker er, om der kan forskel på, om man pakker til desideret fødsel eller feks pks, men er vel meget de samme ting man skal bruge

Ja tror det er de samme ting dertil også... 

Anmeld

22. januar 2011

Kløver

Sabina92 skriver:

hehe, det er også dejligt ((:

- Jeg mangler at hente sengen, det bliver i starten af næste mdr. Ellers mangler jeg vidst kun småting.

Jeg laver ikke børneværelse før jeg har født en gang, han skal skiftes ude på vores wc og sover inde ved os, så det skal alligevel ikke rigtig bruges.

Dejligt, så er i da også ved at være klar Vi mangler kun 1 ting, og det er at hente selve barnevognen når ungen er kommet til verden, liften og pusletasken er i hus Men ja jeg har nok også været i god tid, med flere ting

Har i snakket navne til bettemanden

Anmeld

22. januar 2011

Sabina92

Maja84 skriver:

Dejligt, så er i da også ved at være klar Vi mangler kun 1 ting, og det er at hente selve barnevognen når ungen er kommet til verden, liften og pusletasken er i hus Men ja jeg har nok også været i god tid, med flere ting

Har i snakket navne til bettemanden

Jeg har også liften klar men barnevognen bliver ude ved min mor til han er kommet til verden ((:

- Ja vi har snakket lidt frem og tilbage om navne, Hvis han ligner en Elias skal han hedde det hehe..

Man ved jo aldrig

Anmeld

22. januar 2011

Kløver

Sabina92 skriver:

Jeg har også liften klar men barnevognen bliver ude ved min mor til han er kommet til verden ((:

- Ja vi har snakket lidt frem og tilbage om navne, Hvis han ligner en Elias skal han hedde det hehe..

Man ved jo aldrig

det er også et godt navn hehe man kan jo aldrig vide om de ligner det navn, som man havde i tankerne , eller rettere om barn og navn passer sammen, feks synes jeg kenya er et smukt navn, men for mig passer det bedst til en som er mørk i huden/neger, og ikke en fra feks norden

vi har valgt at barnevognen skal blive i butikken, ingen grund til at få den før tid, og den evt skal stå ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.