Maja84 skriver:
ja er nu 34 uger henne, og der er jo så kun 3 uger til at alt kan ske, da de jo siger det er normalt at føde inden for margin der hedder 3 uger før til 2 uger efter...
hvornår begyndte i at pakke tasken, og have den klar, hvad anbefaler i 
Alt efter hvor langt fra sygehuset du bor ville jeg hvis du boede noget tid væk pakke den så småt allerede nu..
SÅ ER DET GJORT
(Hvis man bor tæt på går det nok jo.. Så kan manden, mor eller lign nok li hente ekstra ting der sku være glemt måske.. hehe)
Men jeg boede 20 minutters tid derfra, så synes det var rart og ha det hele.. Self kan du ikk ha alt klar.
Men jeg sørgede for at ha ny tandbørste, samt rejse tandpasta og shampoo/balsam liggende ekstra i min toilettaske.. Hvor jeg hver dag lage creme, make up og børste tilbage i når det havde været brugt - så var den li til og lyne sammen og ta med 
(obs havde også hårbøjle og elastik til håret, man får IKKE tid til og sætte hår hehe.. og rart til under fødslen måske, at intet hår er i vejen)
Tasken indholdte 2 forskellige sæt babytøj 1 i str 50 og 1 i str 56. Og til mig selv havde jeg ekstra undertøj, stadig af det løse rare, amme bher (også alm) tank tops og cardigans (noget nemt hvis man nu sku risikere og amme, men også noget nemt og behageligt og ha/få på) samt så havde jeg nogle mama-bukser med i stretch, sådan en pæn sort en. Mere da mange har sagt det er rart og ha noget løst på (ang forneden) og rart og ha lidt støtte på maven lidt efter også
Og så tror jeg at jeg havde nogle korte sweatpants short med til og rende i også... men var også sommer da jeg fødte
Hvad havde jeg mere med.. Tja autostolen.. en lille hue og et tæppe til bebs (i dit tilfælde nok en varm heldragt)
Og så lidt blade til mig og soduku til manden.. Men ellers er der nok en kiosk og købe lidt underholdning i.
Det var det jeg havde med og fik ikk brugt alt.
Håber du kan bruge det til noget 
OG ANG JEG SELV.. Jeg blev sat igang da jeg var 36+2.. fra den ene dag til den anden.. så var glad for tasken var pakket og kæresten kun sku lyne min toilettaske og tage ned i den anden taske. Samt huske kamera som stod på en huskeseddel på den mappe jeg havde vandrejournalen i.. (journalen ska du jo os ha med, husk det) Så ja.. PAK DEN HELLERE I GO TID

Anmeld