Tasken pakkes hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Sabina92

Maja84 skriver:

det er også et godt navn hehe man kan jo aldrig vide om de ligner det navn, som man havde i tankerne , eller rettere om barn og navn passer sammen, feks synes jeg kenya er et smukt navn, men for mig passer det bedst til en som er mørk i huden/neger, og ikke en fra feks norden

vi har valgt at barnevognen skal blive i butikken, ingen grund til at få den før tid, og den evt skal stå ude

vores vogn står på mit gamle værelse hos muddi (: så jeg kann kigge på den når jeg er der hehe. Glæder mig til at trille rundt med den.

Håber at navnet basser til min lille mulate unge

Min kæreste er tamiler, altså ikke en af de sorte men lysebrune hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

tinasmor

Maja84 skriver:

ja er nu 34 uger henne, og der er jo så kun 3 uger til at alt kan ske, da de jo siger det er normalt at føde inden for margin der hedder 3 uger før til 2 uger efter...

hvornår begyndte i at pakke tasken, og have den klar, hvad anbefaler i

Hi hi. Ved min første var ALT bare klar 4 måneder klar. og her snakker vi om tøj, værelse OG taske. Gik totalt meget op i det. Havde ønsket baby i lang tid og da sidste behandling gik godt så var jeg bare SÅ klar. Så her var jeg overdrevent ude med altting Så her var den pakker og klar (undtagen lige undertøj osv) 4 måneder før.

Tør godt vædde med at det bliver helt anderledes denne gang.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

22. januar 2011

Kløver

tinasmor skriver:

Hi hi. Ved min første var ALT bare klar 4 måneder klar. og her snakker vi om tøj, værelse OG taske. Gik totalt meget op i det. Havde ønsket baby i lang tid og da sidste behandling gik godt så var jeg bare SÅ klar. Så her var jeg overdrevent ude med altting Så her var den pakker og klar (undtagen lige undertøj osv) 4 måneder før.

Tør godt vædde med at det bliver helt anderledes denne gang.

Held og lykke med det hele.

tak, og rart jeg ikke er den eneste der er ude i meget god tid

Anmeld

22. januar 2011

Kløver

Sabina92 skriver:

vores vogn står på mit gamle værelse hos muddi (: så jeg kann kigge på den når jeg er der hehe. Glæder mig til at trille rundt med den.

Håber at navnet basser til min lille mulate unge

Min kæreste er tamiler, altså ikke en af de sorte men lysebrune hahaha

Ih hvor dejligt, glæder mig også til jeg skal ud og trille. Hvor spændende, har altid synes tamilske kvinder var ekstremt kønne Sikker på navnet vil være fint til jeres lille dreng

Anmeld

22. januar 2011

Sabina92

Maja84 skriver:

Ih hvor dejligt, glæder mig også til jeg skal ud og trille. Hvor spændende, har altid synes tamilske kvinder var ekstremt kønne Sikker på navnet vil være fint til jeres lille dreng

ej er det rigtig..

jeg synes de er noget så grimme

Ja det er nemlig ikke sådan helt gammelsdansk

Anmeld

22. januar 2011

Kløver

Sabina92 skriver:

ej er det rigtig..

jeg synes de er noget så grimme

Ja det er nemlig ikke sådan helt gammelsdansk

hehe det er jo nok en smagssag

Ja synes ihvertfald det er sødt

Anmeld

23. januar 2011

FruHolm <3

Maja84 skriver:

super, tror jeg vil gøre det samme

er glad for jeg ku hjælpe

Anmeld

23. januar 2011

Kløver

sarah Foged skriver:

er glad for jeg ku hjælpe

Du skal ihvertfald ha tak for hjælpen, er ved at lave liste, med de ting jeg vil have pakket, og nu er tøjet jo ikke mit største problem længere, så burde kunne gøres uden de store dikkedarer

Anmeld

24. januar 2011

FruHolm <3

Maja84 skriver:

Du skal ihvertfald ha tak for hjælpen, er ved at lave liste, med de ting jeg vil have pakket, og nu er tøjet jo ikke mit største problem længere, så burde kunne gøres uden de store dikkedarer

Det var så lidt

ja det sku nok kunne lade sig gøre

Anmeld

24. januar 2011

L-Mortil3

Med Liam pakkede jeg den vist allerede i uge 30 Havde gået sygemeldt siden uge 14, så det begyndte at knibe med tålmodighed

Mht. indhold, så havde jeg VIRKELIG meget l o r t med, som man slet ikke får brug for!

Denne gang bliver der kun pakket 1 sæt tøj til mig (velour dragt 2 størrelser størrer end jeg brugte før graviditeten + undertøj og ammeindlæg) og 2 sæt tøj til lillebror. samt toiletsager.

Alt andet fandt jeg simpelthen YDERST unødvendigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.