Tasken pakkes hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Kløver

Line&Liam skriver:

Med Liam pakkede jeg den vist allerede i uge 30 Havde gået sygemeldt siden uge 14, så det begyndte at knibe med tålmodighed

Mht. indhold, så havde jeg VIRKELIG meget l o r t med, som man slet ikke får brug for!

Denne gang bliver der kun pakket 1 sæt tøj til mig (velour dragt 2 størrelser størrer end jeg brugte før graviditeten + undertøj og ammeindlæg) og 2 sæt tøj til lillebror. samt toiletsager.

Alt andet fandt jeg simpelthen YDERST unødvendigt!

Jeg hra pakket tasken, eller rettere taskerne, for har udover pusletasken er pakket (bare genrelt) så er der 2 sportstasker til at ta med på sygehuset, og er da spændende om jeg har overpakket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

L-Mortil3

Maja84 skriver:

Jeg hra pakket tasken, eller rettere taskerne, for har udover pusletasken er pakket (bare genrelt) så er der 2 sportstasker til at ta med på sygehuset, og er da spændende om jeg har overpakket

Hihihi lyder nøjagtig som den mængde jeg havde med 1 gang!

Anmeld

25. januar 2011

JustinsMoar

Jeg pakkede en del af min i 36+

Men mine slap-af bukser, tandbørste, hårbørste, toiletting osv. pakkede jeg først lige inden vi tog afsted.

Anmeld

25. januar 2011

Kløver

Line&Liam skriver:

Hihihi lyder nøjagtig som den mængde jeg havde med 1 gang!

Hehe kan være jeg har pakket for meget så Kan dog sige til egent forvar, at taskerne ikke er proppede, og er knapå så store, men ja har da nok på fornemmelsen jeg har pakket for meget, den ene taske er til mor, mens den anden er til baby, og lidt til far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.