Tasken pakkes hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

FruHolm <3

Maja84 skriver:

hvordan gjorde du i forhold til at pakke, for man skal jo have lidt tøj i og sådan, tog du noget af dit gravid tøj eller det du gik i før, eller noget af det du kunne passe midt i graviditeten, er lidt i tvivl, hvordan og hvorledes, så man ikke står og mangler de ting man pakker ned i hverdagen, hvis man allerede pakkede den inden for den næste uges tid

pakkede jogging bukser og så nogen toppe og trøjer jeg kunne passe i uge 20 til 30 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang pakkede jeg mens jeg havde veer i 38+5 og 2. gang gjorde jeg det, da jeg var i 40+0 og fødte i 40+5

Anmeld

22. januar 2011

Pige2009

Maja84 skriver:

ja er nu 34 uger henne, og der er jo så kun 3 uger til at alt kan ske, da de jo siger det er normalt at føde inden for margin der hedder 3 uger før til 2 uger efter...

hvornår begyndte i at pakke tasken, og have den klar, hvad anbefaler i

Pakkede først et par dage før jeg fødte og det sidste lige inden vi tog afsted. Det gik jeg ikke så højt op i

Anmeld

22. januar 2011

Kløver

sarah Foged skriver:

pakkede jogging bukser og så nogen toppe og trøjer jeg kunne passe i uge 20 til 30 

super, tror jeg vil gøre det samme

Anmeld

22. januar 2011

Sabina92

hm, jeg går ind i uge 35 imorgen, har ikke pakkede noget endnu.

Men jeg pakker til bettemanden snart og til mig selv laver jeg en liste og så pakker jeg det når det er opover.. Ang. tøj til mig selv. Køber jeg to sæt nyt tøj. Altså en løs trøje og leggings. Jeg bruger slet ikke graviditetstøj, har et tons vis at leggings og så min alm trøjer som jeg bruger nu (:

- Grunden til jeg køber nyt til mig selv er, jeg vil ikke føle mig utilpas og ens krop ser helt underlig efter man har født maven falder ind igen osv. Så for at føle mig lidt lækker alligevel bliver det nyt

Anmeld

22. januar 2011

Mormilla

Jeg havde ikke fået pakket da min søn kom ud ved AKS. Så manden måtte hjem og pakke til os begge

Anmeld

22. januar 2011

Kløver

Sabina92 skriver:

hm, jeg går ind i uge 35 imorgen, har ikke pakkede noget endnu.

Men jeg pakker til bettemanden snart og til mig selv laver jeg en liste og så pakker jeg det når det er opover.. Ang. tøj til mig selv. Køber jeg to sæt nyt tøj. Altså en løs trøje og leggings. Jeg bruger slet ikke graviditetstøj, har et tons vis at leggings og så min alm trøjer som jeg bruger nu (:

- Grunden til jeg køber nyt til mig selv er, jeg vil ikke føle mig utilpas og ens krop ser helt underlig efter man har født maven falder ind igen osv. Så for at føle mig lidt lækker alligevel bliver det nyt

kan jeg sagtens forstå, jeg er vokset så meget jeg har været nød til at købe hen af vejen, for kunne ikke være i mit gamle tøj, selv mine leggins blev for små

Anmeld

22. januar 2011

Sabina92

Maja84 skriver:

kan jeg sagtens forstå, jeg er vokset så meget jeg har været nød til at købe hen af vejen, for kunne ikke være i mit gamle tøj, selv mine leggins blev for små

Hold da op, mine sidder bare undermaven (:

Anmeld

22. januar 2011

Kløver

Sabina92 skriver:

Hold da op, mine sidder bare undermaven (:

Det kan jeg ikke, kan ikke have det, det starmmer for meget, så har været nød til at købe tøj meget ofte gennem min graviditet

Anmeld

22. januar 2011

Sabina92

Maja84 skriver:

Det kan jeg ikke, kan ikke have det, det starmmer for meget, så har været nød til at købe tøj meget ofte gennem min graviditet

Sådan er det så forskelligt ((:

Du kan jo sælge det videre, eller gemme til næste gang du skal have en baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.