Tasken pakkes hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Kløver

louiseandersen85 skriver:

Altså... du kan vel lige så godt begynde så småt nu. Man ved jo ikke hvornår veerne starter, måske i nat, måske om 4 uger.

Men du skal jo ikke bruge tingene, så hvorfor ikke bare pakke lidt med det samme?

uh jeg tænker måske også hvad i andre gjorde med tøj og sådan til jer selv, er jo svært at pakke ned og undvære, men er det også smartest at pakke det tøj man passer nu, passede tidligere eller indne man blev gravid

tror også det kan være jeg bare kan gå og begynde stille og roligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Malonde1985

Jeg pakkede i sidste uge.. Har pakket et par graviditets joggingbukser (sorte), nogle bluser, sutsko, en amme bh, trusser med god plads til kæmpe bind (man bløder jo som en sindsyg), ammeindlæg, bind. Resten kommer i til sidst, såsom toiletsager (tandbørste osv), kamera, oplader m.m.

Til lillemanden har jeg pakket:

Et sæt tøj i 50, samt et sæt i 56, hue, vinterdragt, sutsko. Børste til ham, bleer, vaskeklude, dynebetræk (for en sikkerhedsskyld).

Imorgen går jeg ind i fulde 39 uger

Anmeld

21. januar 2011

Kløver

Malonde1985 skriver:

Jeg pakkede i sidste uge.. Har pakket et par graviditets joggingbukser (sorte), nogle bluser, sutsko, en amme bh, trusser med god plads til kæmpe bind (man bløder jo som en sindsyg), ammeindlæg, bind. Resten kommer i til sidst, såsom toiletsager (tandbørste osv), kamera, oplader m.m.

Til lillemanden har jeg pakket:

Et sæt tøj i 50, samt et sæt i 56, hue, vinterdragt, sutsko. Børste til ham, bleer, vaskeklude, dynebetræk (for en sikkerhedsskyld).

Imorgen går jeg ind i fulde 39 uger

Tusind tak for svar, ja tænkte også at det med tøj og personlige ting til en selv, at meget af det er sådan noget der bliver nød til at pakke ned i sidste øjeblik, så meget har man jo ikke, at man bare kan undvære en masse, feks så er det jo begrænset hvor mange par trusser man har, i forhold til at undvære halvdelen af dem, fordi de skal pakkes ned

Anmeld

21. januar 2011

CarinaSB

jeg fik slet ikk pakket den .. :) Så det gjorde manden da han skulle hjem og lufte hunde .. Så vi fik først pakket tasken 2½ time før jeg fødte :)

Anmeld

21. januar 2011

Kløver

CarinaSB skriver:

jeg fik slet ikk pakket den .. Så det gjorde manden da han skulle hjem og lufte hunde .. Så vi fik først pakket tasken 2½ time før jeg fødte

Nå ja men pakket blev den jo håber ikke du stod og manglede en masse i dagene efter

Anmeld

21. januar 2011

CarinaSB

Maja84 skriver:

Nå ja men pakket blev den jo håber ikke du stod og manglede en masse i dagene efter

Hehe .. Han havde utroligt nok husket det hele .. selv det der ikk stod på seddlen .. :)

Anmeld

21. januar 2011

Mira0911

Maja84 skriver:

ja er nu 34 uger henne, og der er jo så kun 3 uger til at alt kan ske, da de jo siger det er normalt at føde inden for margin der hedder 3 uger før til 2 uger efter...

hvornår begyndte i at pakke tasken, og have den klar, hvad anbefaler i

Det er meget forskelligt hvornår man pakker den...  Pak den når du synes det er tid.. Eller gør det nu, for så er den pakket... 

Jeg kan ikke huske præcis hvornår jeg pakkede... 

Anmeld

21. januar 2011

Kløver

CarinaSB skriver:

Hehe .. Han havde utroligt nok husket det hele .. selv det der ikk stod på seddlen ..

Hvor skønt

Anmeld

21. januar 2011

Kløver

MoarJ skriver:

Det er meget forskelligt hvornår man pakker den...  Pak den når du synes det er tid.. Eller gør det nu, for så er den pakket... 

Jeg kan ikke huske præcis hvornår jeg pakkede... 

tak for svar, varer nok ikke længe så, før jeg begynder så småt at gå igang

Anmeld

21. januar 2011

Mira0911

Maja84 skriver:

tak for svar, varer nok ikke længe så, før jeg begynder så småt at gå igang

Sker der heller ikke noget ved.. Så er du hvert fald klar til når det går i gang... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.