Tasken pakkes hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.582 visninger
63 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Kløver

ja er nu 34 uger henne, og der er jo så kun 3 uger til at alt kan ske, da de jo siger det er normalt at føde inden for margin der hedder 3 uger før til 2 uger efter...

hvornår begyndte i at pakke tasken, og have den klar, hvad anbefaler i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Bare mig..

Jeg var sent ude, vil nogen mene.. Jeg pakkede i uge 39+?Og fødte 40+4..

Anmeld

21. januar 2011

sandratobias

Kigger lige med.. Jeg har tænkt mig at pakke den stille og roligt når jeg er i uge 37 tror jeg...  

Sandra - uge 34+5--- 

Anmeld

21. januar 2011

FruHolm <3

Pakkede min da jeg var 32+? fordi jeg røg på fg med snydeveer og de sagde jeg nok skulle forberede mig på for tidlig fødsel. endte med at føde på terminsdagen

Anmeld

21. januar 2011

Kløver

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg var sent ude, vil nogen mene.. Jeg pakkede i uge 39+?Og fødte 40+4..

så længe tør jeg slet ikke vente

Anmeld

21. januar 2011

Kløver

sarah Foged skriver:

Pakkede min da jeg var 32+? fordi jeg røg på fg med snydeveer og de sagde jeg nok skulle forberede mig på for tidlig fødsel. endte med at føde på terminsdagen

hvordan gjorde du i forhold til at pakke, for man skal jo have lidt tøj i og sådan, tog du noget af dit gravid tøj eller det du gik i før, eller noget af det du kunne passe midt i graviditeten, er lidt i tvivl, hvordan og hvorledes, så man ikke står og mangler de ting man pakker ned i hverdagen, hvis man allerede pakkede den inden for den næste uges tid

Anmeld

21. januar 2011

K&S

Jeg var MEGET sent ude - jeg fik først pakket den, da vandet var gået  men jeg klarede den alligevel...!

Anmeld

21. januar 2011

Bare mig..

Maja84 skriver:

så længe tør jeg slet ikke vente

Nej, jeg tror også, at det var noget af et sats

Men begynd du bare at pakke den nu hvis du vil.. Så du da sikker på, at du når det.. Det er altså også dejligt, at have  det hele klart nogen dage/uger før.

Anmeld

21. januar 2011

FrkLarsen

Jeg pakkede først samme dag som veerne kom!

Havde slet ikke tænkt over at tasken stod tom inde i soveværelset, så jeg løb rundt med milde veer og pakkede den 39+3 

Anmeld

21. januar 2011

LR85

Altså... du kan vel lige så godt begynde så småt nu. Man ved jo ikke hvornår veerne starter, måske i nat, måske om 4 uger.

Men du skal jo ikke bruge tingene, så hvorfor ikke bare pakke lidt med det samme?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.