Mfr-vaccine-ja el. nej ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

dorthemus

Kirle skriver:

Ja så kan jeg godt se at kiwi nok ikke vil være noget du har lyst til at give hende. Nej kiwi virkede som en drøm på hans mave mens sveske kunne vi give et helt glas til hvert måltid og der skete intet. Vi var også ude i nogle figendråber som man skal have på apotekket men de gav ham mavekneb... 

Har hørt fra flere at banan skal man holde sig fra. Men har ingen erfaring med det selv.

Men jo prøv dig frem med forskellig mos, nye forskning tyder på at for lidt væske indtag kan give både tynd mave og hård mave så du kan måske prøve med det? Ville gerne give råd et men det var ligesom kiwimosen haha

Hun får masser af væske i løbet af dagen så det er heller ikke det

Svesker hjælper her og hun elsker det

Må høre lægen ad idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

dorthemus

Maise skriver:

ja kiwi kan i den grad få clara til at levere et par lortebleer, så hvis hun kan tåle det får hun havre eller øllebrød?? clara får nemlig ikke øllebrød for så render hun og små skider hele tiden, så måske det var noget for RUna ??

Hun får havregrød men ikke øllebrød for det kan hun ikke lide...stædige unge

Anmeld

20. januar 2011

<3

dorthemus skriver:

Hun får masser af væske i løbet af dagen så det er heller ikke det

Svesker hjælper her og hun elsker det

Må høre lægen ad idag

Perfekt at svesker hjælper ja vi endte hos børnelæge og derefter børneafdelingen på hvidovre så det var noget af en omgang. Så gik det over da han var 14mdr. Det var SKØNT! Han voksede bare fra det i sidste ende.

Anmeld

20. januar 2011

dorthemus

Kirle skriver:

Perfekt at svesker hjælper ja vi endte hos børnelæge og derefter børneafdelingen på hvidovre så det var noget af en omgang. Så gik det over da han var 14mdr. Det var SKØNT! Han voksede bare fra det i sidste ende.

Ej gud altså!  Håber sgu ikke vi skal alt det igennem...måske du har tid til at forklare lidt mere om symptomerne hos din dreng i en pb??

Anmeld

20. januar 2011

Maise

dorthemus skriver:

Tro mig jeg kommer til at blive en MEGET BEDRE pædagog nu hvor jeg selv er blevet mor, høhø  Jeg skal være i vuggestuen...det blir tortur

Min datter vil faktisk kun spise grød...grøntsager er hun ikke meget for, jo hvis de overdynges med sovs...man er vel sin mors datter  Hun spiser jo det samme hver dag og får ikke mælk  hver dag heller. Hun er så pernitten med hvad hun spiser...og rør ved. Seriøst ligner hun én der får stukket en varm lort i hænderne hvis jeg prøver at give hende et stykke frugt eller noget brød.

Kender godt HUSK, det tog jeg mens jeg var gravid...spørger lægen idag.

Tak

HAha lyder som det syndrom clara havde frem til hun var omkring 10 mdr. hun spiste de samme ting hele tiden. grønsagsmos var med sovs eller smør og så en frikadelle eller kogt fiskebolle. havregrød om morgenen og forsøg med brød om dagen. ellers yougurt og grønsagsmos med kød til middag også. og så frugt gad hun godt, sød frugt altså. Clara var jo konsistensforskækket og ville ikke røre mad og kun skemad. Kød var det eneste der måstte have tektur. hun var 11.mdr før hun pludselig ville spise maden selv med fingrene, ret sent. men derfra er det så også gået hurtigt. nu spiser hun selv sine kogte grønsager med fingerne eller stanget på en gaffel. så det kommer, tager bare 10000000000000000000000 år. så vi udvider nu mellemmåltider og pålægget på rugbrødet. pålægget er vi ikke altid enige om. Clara gider heller ikke mælk,  men kærnemælk kan hn lide lidt bedre og så får hun yougurt og en natbajer. vil ikke tage natflasken fra hende endu for hun får ikke det mælk hun skal have så. synes det er svært at komme op på de 500ml om dagen.

Hahaha lort. vil hun hller ikke have det hvis du lave en lille bid på gaffel ?? Clara spiser mørkt pågen rugbrød. det er meget blødt. og så bare godt med smør på. men kan godt huske runas alder. clara var bare heller ikke parat til alt det fis. man skal bare øve lidt hver dag hele tiden så kommer det selvom man ikke tror på det.

ja du får nok en trang til at kaste din kærlighed på de små i vuggestuen. Blev så glad den anden dag jeg kom for at hente hende. der sad hun på knæ på pædagoens skød med sin kind mod en pædagogs kind og krammede og rokkede mens pædagoen nynnede. HUn eeeeeelsker det, så det var dejligt at den omsorg for hende

Anmeld

20. januar 2011

Becks

Når jeg får børn, skal de helt klart følge vaccinationsprogrammet..

Det gjorde jeg også selv som barn..
Dengang var det dog som 12 årig man fik MFR vaccinen..

Den eneste bivirkning jeg har fået, er at jeg idag er skide bange for sprøjter efter MFR. Sygeplejersken stak forkert en 3-4 gange oppe i skulderbladet, og til sidst kom min læge ind og gav mig den i armen..

Om den så har virket på mig ved jeg ikke, men jeg fik fåresyge som 15 årig på en ferie i USA

Anmeld

20. januar 2011

<3

dorthemus skriver:

Ej gud altså!  Håber sgu ikke vi skal alt det igennem...måske du har tid til at forklare lidt mere om symptomerne hos din dreng i en pb??

Jo det vil jeg gerne. Men det bliver senere

Anmeld

20. januar 2011

Maise

Tutter skriver:

Når jeg får børn, skal de helt klart følge vaccinationsprogrammet..

Det gjorde jeg også selv som barn..
Dengang var det dog som 12 årig man fik MFR vaccinen..

Den eneste bivirkning jeg har fået, er at jeg idag er skide bange for sprøjter efter MFR. Sygeplejersken stak forkert en 3-4 gange oppe i skulderbladet, og til sidst kom min læge ind og gav mig den i armen..

Om den så har virket på mig ved jeg ikke, men jeg fik fåresyge som 15 årig på en ferie i USA

Av mand, så ville jeg også have et andet forhold til sprøjter end jeg har idag ( er sygeplejeske og elsker sprøjter, lidt bizart)

jeg fik den ikke blev også først indført da så jeg kunne have fået den som 12 årig. hmm øv du fik det, ja der er ingen garantier.

havde selv fåresyge som 5 årig kan godt huske det.

Anmeld

20. januar 2011

Becks

Maise skriver:

Av mand, så ville jeg også have et andet forhold til sprøjter end jeg har idag ( er sygeplejeske og elsker sprøjter, lidt bizart)

jeg fik den ikke blev også først indført da så jeg kunne have fået den som 12 årig. hmm øv du fik det, ja der er ingen garantier.

havde selv fåresyge som 5 årig kan godt huske det.

LOL

Ja den er sgu ikke sjov og have

Anmeld

20. januar 2011

Maise

Tutter skriver:

LOL

Ja den er sgu ikke sjov og have

jeg er heldigvis ikke den eneste der har det sådan. de fleste af mine sygeplejerske kollegaer elsker også at give sprøjter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.