dorthemus skriver:
Jamen det gør de jo....det ved jeg som pædagog, men det blir spændende hvor sej jeg selv blir 
Jamen det ville være okay med én lur, hvis den blev på GARANTERET tre timer midt på dage...så passer det også med vuggestuetiderne
Men ja hun er altså for lille, synes jeg. 
Nej ikke i nat, for hun døjer med maven...hun har bare altid haft problemer med at komme af med sin afføring, til trods for at hun er et ammebarn OG får lactolose og sveskemos regelmæssigt....det er rigtig synd for hende. Efter opstart af lactolose er det ikke så tit som før at hun har ondt, men det kommer stadig ca. en gang om ugen...forstår det ikke! Så nu skal vi til læge i eftermiddag.
JA du kender det jo som pædagog, skal du i vuggestue eller børnehave når du kommer tilbage ?? Kunne forestille mig at i synes vi forældre er lidt skøre indimellem, men forsåt jer godt. I passer jo godt på dem.
JA clara kan max holde til 10.30 så skal hun sove. nogen dage sover hun så bare 2,5 time og så dropper vi eftermiddagsluren og hun ryger i seng kl. 19 og er helt færdig. Men hun drømmer og rejser sig og kalder på mig fra ca. 1/2 time efter hun er lagt og en times tid efter. står op i sengen og råber i søvne. giver hende en sut og lægger hende ned og hun sover vodere. Men det er jo en omvæltning at starte vuggestue, så havde forventet en reaktion der ville forstyrre nattesøvnen.
Glæder mig til hun kun sover en lur, for de dage hun sover to er hun ikke træt før omkring kl 21, men sover til gengælg faktisk bedre de nætter, mærkeligt, men vi kan klart se et system i det.
åhhh øv med den mave, ja det er da ikke rart i skal døje med den trods lactolose og svesker. der må da være noget i hendes kost i kan ændre. Ved ikke om børn må få det der hedder HUSK, hvis du kender det ?? ja eller ville jeg anbefale grønsager i store mængder. clara var også på svesker da hun fik majs og risgrød, men efter hun får mange grønsager nu så har det hjulpet. og så meget vand hele dagen. Clara har en drikkedunk hun render rundt med og så får hun vand eller mælk ef kop til måltiderne. ellers ved jeg ikke hvad man gør. det må jeg høre nærmere om.
Anmeld