Mine unger følger vaccinationsprogrammet, så Simon på 3½ år har naturligvis fået MFR vaccinen. Der skete det at han hævede godt op på hals, hænder og andre steder (var ikke tilstede, da jeg var til eksamen den dag, og blev forskånet for hele dramaet) ca 45-60 min efter vaccinen. Han var blevet afleveret i vuggestuen, så de ringede efter min mand, der vendte bilen med det samme. Der blev ringet til egen læge og børnelæge, men så ringede vuggestuen efter ca 15 min og sagde at det var faldet igen. Børnelægen sagde at kom det igen senere, skulle vi ringe 112 med det samme. Vores egen læge er ikke af den kvikkeste slags, så hun tog det ikke så seriøst.
Simon skal have mfr vaccine igen til sommer, når han bliver 4 år, men denne gang skal det foregå under observation på hospitalet. Det siges at reaktionen VIL ske igen igen, og at det sandsynligvis bliver værre næste gang
Har aldrig hørt om andre der har reageret på mfr vaccinen som Simon, så bliv ej nervøs. Vær blot opmærksom 
Casper skal også have mfr vaccine når han bliver 15 mdr til sommer. Tænker at det bare skal foregå hos lægen, ligesom alle andre børn..
Anmeld