Mfr-vaccine-ja el. nej ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Becks

Maise skriver:

jeg er heldigvis ikke den eneste der har det sådan. de fleste af mine sygeplejerske kollegaer elsker også at give sprøjter.

Jeg ville også have det bedst med at blive stukket af én, der kan "lide" sprøjter

Hende der gav mig vaccinen dengang, er selv bange for sprøjter  jeg kommer ikke ind hos hende mere, når mine lægebesøg omhandler sprøjter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Maise

Tutter skriver:

Jeg ville også have det bedst med at blive stukket af én, der kan "lide" sprøjter

Hende der gav mig vaccinen dengang, er selv bange for sprøjter  jeg kommer ikke ind hos hende mere, når mine lægebesøg omhandler sprøjter

tror også at os der elsker at give en sprøjte ( lyder skørt når jeg skriver det ) er bedre til det og ved hvad vi laver, eller det håber jeg da på. Vi har jo gjort det tit og gør det gerne for andre der ikke er så vilde med det

Anmeld

20. januar 2011

Mira0911

Maise skriver:

Hej Piger.

For ikke at starte epidemi eller at mit barn får M, F eller R eller følgevirkninger efter sygdommene har jeg respekt for vaccinen. Clara skal have den når hun bliver 15 mdr.

Jeg har dog hørt meget blandet om den. Har ikke selv fået den da der var to i min mors omgangskreds børn der blev hjerneskadede af den, dette var dog i 80´erne. Vaccinen ved jeg er forbedret/ændret en hel del siden.

Hvad er jeres holdning til denne vaccine??

Hvad bivirkninger fik jeres børn af denne vaccine i forhold til de 3 første vacciner ( 3, 5, 12 mdr. vacc.) ?? Hvad kan jeg forvente ??

KH Maiseback on job as a Nurse.

Vores datter fik denne vaccine! 

Bevirkningerne kommer som regelt først efter 14 dage, med feber... Vores fik feber efter de 14 dage som lægen sagde... 

Anmeld

20. januar 2011

Becks

Maise skriver:

tror også at os der elsker at give en sprøjte ( lyder skørt når jeg skriver det ) er bedre til det og ved hvad vi laver, eller det håber jeg da på. Vi har jo gjort det tit og gør det gerne for andre der ikke er så vilde med det

Lyder lidt som en skabs narkoman

Men ja, det tror jeg du har ret i

Anmeld

20. januar 2011

Maise

Tutter skriver:

Lyder lidt som en skabs narkoman

Men ja, det tror jeg du har ret i

hahah ja eller som en sadist

Anmeld

20. januar 2011

Becks

Maise skriver:

hahah ja eller som en sadist

Anmeld

20. januar 2011

Maise

MoarJ skriver:

Vores datter fik denne vaccine! 

Bevirkningerne kommer som regelt først efter 14 dage, med feber... Vores fik feber efter de 14 dage som lægen sagde... 

Tak for din er erfaring, ja de fleste siger at der kommer en senere reaktion., hmm det må vi se så.

Anmeld

20. januar 2011

Mor-til-asta-09

Maise skriver:

hmm 1-3 uger, nå ja det er jo lidt svært at planlægge på sine fridage så. lad mig høre hvordan det går om bivirkningerne kommer.

Det skal jeg gøre

Anmeld

20. januar 2011

bagger26

dorthemus skriver:

Se lige denne her:

https://www.baby.dk/debat/83431pi1/syge-boern/vedr--vacciner-og-autisme---saa-er-den-vist-aflivet.aspx

Jeg synes artiklen er tankevækkende...og ja Runa følger også vaccinationsprogrammet

Her er der også en:

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/2855/173/3770045/3/mfr-vaccinen%20er%20blstemplet

Anmeld

20. januar 2011

Maise

bagger26 skriver:

Her er der også en:

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/2855/173/3770045/3/mfr-vaccinen%20er%20blstemplet

TAK for det, så skal man da ikke tænke på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.