Maise skriver:
HAha lyder som det syndrom clara havde frem til hun var omkring 10 mdr. hun spiste de samme ting hele tiden. grønsagsmos var med sovs eller smør og så en frikadelle eller kogt fiskebolle. havregrød om morgenen og forsøg med brød om dagen. ellers yougurt og grønsagsmos med kød til middag også. og så frugt gad hun godt, sød frugt altså. Clara var jo konsistensforskækket og ville ikke røre mad og kun skemad. Kød var det eneste der måstte have tektur. hun var 11.mdr før hun pludselig ville spise maden selv med fingrene, ret sent. men derfra er det så også gået hurtigt. nu spiser hun selv sine kogte grønsager med fingerne eller stanget på en gaffel. så det kommer, tager bare 10000000000000000000000 år. så vi udvider nu mellemmåltider og pålægget på rugbrødet. pålægget er vi ikke altid enige om. Clara gider heller ikke mælk, men kærnemælk kan hn lide lidt bedre og så får hun yougurt og en natbajer. vil ikke tage natflasken fra hende endu for hun får ikke det mælk hun skal have så. synes det er svært at komme op på de 500ml om dagen.
Hahaha lort. vil hun hller ikke have det hvis du lave en lille bid på gaffel ?? Clara spiser mørkt pågen rugbrød. det er meget blødt. og så bare godt med smør på. men kan godt huske runas alder. clara var bare heller ikke parat til alt det fis. man skal bare øve lidt hver dag hele tiden så kommer det selvom man ikke tror på det.
ja du får nok en trang til at kaste din kærlighed på de små i vuggestuen. Blev så glad den anden dag jeg kom for at hente hende. der sad hun på knæ på pædagoens skød med sin kind mod en pædagogs kind og krammede og rokkede mens pædagoen nynnede. HUn eeeeeelsker det, så det var dejligt at den omsorg for hende
Jamen jeg må jo kaste mig ud i det og forsøge mig frem
Jeg har faktisk købt noget Pågen brød i dag og noget makrelguf...som hun har spist før, så det prøver jeg på fra i morgen.
Jamen jeg kommer til at sidde med alle de 10 måneder gamle bebser og knuge dem til mig af bar afsavn
Små børn elsker mig, de synes jeg er en fest...det skal nok gå 

Faktisk talte jeg med min chef igår og hun har forhandlet sig frem til at jeg får løn som 30 timers souschef det første halve år når jeg kommer tilbage som alm.pæd. 
Anmeld