Til jer der har prøvet at føde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Vingummien

Pga problemer her, så var det rent smerte for mig, fra jeg begyndte at få veer til jeg havde født ham. Og så var jeg også lettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

slettet_7530

hej hej

lige et par spørgsmål...

Hvad gjorde mest ondt da I fødte? Ved godt der ikke er nogen fødsler der er ens.. Men var det mest veerne, inden I fødte der gjorde ondt, eller var det at føde hovedet, eller hvad..?

Er bare så spændt på hvordan det hele kommer til at foregå.. men hører tit at folk siger at det er en udlidelig smerte, og det er lidt skræmmende, synes jeg.... Det ser også ret voldsomt ud, når man ser det i fjernsynet...

Første gang blev jeg sat i gang og havde ingen gode veer overhovdet, der var det helt klart mest hovdet der gjorde ondt, barnet vejede 3700g, anden gang havde jeg de mest fantastiske veer og et stor barn der selv banede vejen ned i mit bækken, hovdet kom ud uden jeg mærkede det hun vejde 4670 g, anden gang synes jeg faktisk ikke der var noget der gjorde ondt

Ingen af gangene fik jeg smertestillende

Anmeld

10. januar 2011

lucas<3

STN skriver:

hej hej

lige et par spørgsmål...

Hvad gjorde mest ondt da I fødte? Ved godt der ikke er nogen fødsler der er ens.. Men var det mest veerne, inden I fødte der gjorde ondt, eller var det at føde hovedet, eller hvad..?

Er bare så spændt på hvordan det hele kommer til at foregå.. men hører tit at folk siger at det er en udlidelig smerte, og det er lidt skræmmende, synes jeg.... Det ser også ret voldsomt ud, når man ser det i fjernsynet...

puha jeg syns det var de´veer jeg havde inde jeg skulle presse de gjorder naller.

Anmeld

10. januar 2011

Minmio

Jeg synes helt klart at det var veerne der gjorde ondt, men jeg fødte ekstremt hurtigt fik veer ved 19 tiden og fødte klokken 22:10

Det med hovedet nåede jeg slet ikke at mærke, det gik aaalt for stærkt, hun røg ud efter 2 presse ve.

Anmeld

10. januar 2011

Kaufie

Efterveerne - for der har man jo fået guldklumpen, og så skal det bare ikke gøre ondt mere . Men de er vist ikke så slemme efter første fødsel

Anmeld

10. januar 2011

Loa

STN skriver:

hej hej

lige et par spørgsmål...

Jeg syntes personligt det var det at få selve hovedet ud der var værst.... Syntes egentlig ikke at veerne var sådan ikke til at holde ud, men lige i det hovedet skulle ud, av det gjorde nas... Men det var jo heldigvis den kortestes proces

Anmeld

10. januar 2011

Diana...

For mig var det helt klart veerne jeg kunne ikke mærke jeg fødte hoved. 

Knus Diana

Anmeld

10. januar 2011

acdp8620

victoria2008 skriver:

Det var det samme her.

Anmeld

10. januar 2011

Pige2009

STN skriver:

hej hej

lige et par spørgsmål...

Jeg havde veer fra 0.25-6, hvor Laura er født og her var det klart veerne efter 4 timer - dvs. mellem 4.30-5.30, der gjorde allermest ondt. Jeg synes ikke, det som sådan gjorde ondt at føde hende

Anmeld

10. januar 2011

Cecilie1988

Da jeg kom op på sygehuset var jeg 8 cm åben. Men mine veer gik i stå og jeg fik derfor ve-drop.

Der var der godt nok lige 3 veer oveni hinanden, de var rigtig slemme.

Men udover dem synes jeg faktisk at den sprøjte man får i låret var værst, selvom det lyder mærkeligt

Men glæd dig, det er den mest fantastiske ting at opleve, jeg glæder mig i hvert fald til at jeg skal have nummer 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.