Til jer der har prøvet at føde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.078 visninger
76 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Sitrani

hej hej

lige et par spørgsmål...

Hvad gjorde mest ondt da I fødte? Ved godt der ikke er nogen fødsler der er ens.. Men var det mest veerne, inden I fødte der gjorde ondt, eller var det at føde hovedet, eller hvad..?

Er bare så spændt på hvordan det hele kommer til at foregå.. men hører tit at folk siger at det er en udlidelig smerte, og det er lidt skræmmende, synes jeg.... Det ser også ret voldsomt ud, når man ser det i fjernsynet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

afrobabies

Det der gjorde mest ondt her, det var imens jeg udvidede mig, så fik jeg en epidural, og da jeg så måtte presse, der var det bare en lettelse

Anmeld

10. januar 2011

Sitrani

victoria2008 skriver:

haha.. ja, jeg kom til at sætte indlægget ind for tidligt.. havde slet ikke fået skrevet færdig!

Anmeld

10. januar 2011

afrobabies

STN skriver:

haha.. ja, jeg kom til at sætte indlægget ind for tidligt.. havde slet ikke fået skrevet færdig!

Ja, det kan jo smutte, men nu har jeg da skrevet noget

Anmeld

10. januar 2011

2babygirls

STN skriver:

hej hej

lige et par spørgsmål...

Hvad gjorde mest ondt da I fødte? Ved godt der ikke er nogen fødsler der er ens.. Men var det mest veerne, inden I fødte der gjorde ondt, eller var det at føde hovedet, eller hvad..?

Er bare så spændt på hvordan det hele kommer til at foregå.. men hører tit at folk siger at det er en udlidelig smerte, og det er lidt skræmmende, synes jeg.... Det ser også ret voldsomt ud, når man ser det i fjernsynet...

Nu synes jeg ikke min smertegrænse er lav, men synes da et veerne var pænt slemme og avs, men det gjorde dælme da også ondt at føde hovedet og kroppen, men igen var det noget jeg kunne forholde mig til, og følte ikke jeg skulle skige hele sygehuset op

Anmeld

10. januar 2011

Alberts/

det der gjorde mest ondt her var udvidelses veerne,

at presse den bette ud gjorde sjovt nok slet ikke ondt.  jeg presset all smerten væk(; så det er udvidelses veerne(:

Anmeld

10. januar 2011

Sees

Mine veer var slemme, synes jeg. Men de kom også væltende med 2 minutters mellemrum, helt fra start, og jeg havde slet ikke kontrol over dem.
Da jeg fik lov til at presse var det bare en kæmpe lettelse.

Anmeld

10. januar 2011

LenaJohansen

syntes det var da jeg udviede mig... Det gjorde sygt ondt 

Anmeld

10. januar 2011

LRJ

jeg sys det gjorde ondt da jeg havde udvigelse veer og da jeg havde presseveer hvor jeg ikk måtte presse, sys ikk det gjorde ondt at føde det var bare hårdt - fik ingen smertestillende overhovedet.. og så gjorde det ondt dagen efter igen fordi det spændte dernede  

Anmeld

10. januar 2011

Mie A

Jeg synes helt klart at veerne i udvidelsesfasen er de slemmeste. Man venter og venter og synes ikke at man kan se en ende på dette smerte helvede... 

Presseveerne gør selvfølgelig også ondt, men her får man lov til at arbejde med sin veer og det syntes jeg var rart. Så ved man jo også at man er ved at være i mål 

Når hovedet kommer ud - har det gjort pænt ondt på mig - men det er hurtigt overstået - og man får jo den lille baby op på maven lige bagefter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.