Jeg har skrevet det mange gange før, og nu kan jeg skrive det igen. 
Jeg er 100 % IMOD rygning, jeg hader at skulle forpestes af andres dårlige vane! Jeg har valgt røgen fra, og det vil jeg have at folk accepterer! 
Der har altid været røgfrit i mit hjem. Da min søn var lille, var jeg ked af at tage ham med hjem til folk, hvor jeg vidste der blev røget, men jeg var for usikker til at turde sige det til folk.
Efter en julefrokost, hvor han lige var blevet et år, blev han meget meget syg med lungebetændelse (min kusine på 6 år, blev indlagt med RS-virus), jeg spurgte lægen om det kunne være røgen, det svarede han ja til. Herefter har jeg altid gjort det meget klart for folk, at vi ikke besøger dem, hvis de ryger imens vi er der.
Min egen mor kan ikke acceptere min holdning, og derfor besøger vi ikke hende mere.
Jeg synes det er så utilgiveligt at ryge et lille barn op i hovedet - de har ikke selv valgt det, og kan ikke sige fra.
Jeg kan selv huske hvordan jeg inderligt hadede mine forældres rygning da jeg var barn. Såden en lang køretur i bilen, med masser af cigaretrøg.
FØJ!
Ja det her er virkelig en af mine mærkesager, og du kan tro min familie er trætte af mig, de er stort set alle sammen rygere. 
MVH
Louise - som elsker alle de rygeforbud der bliver lavet (nu mangler vi bare lige at min nabo bliver røgfri
)
Anmeld