SSL skriver:
Ikke for at starte en størreb diskussion.. Men hvorfor går I/du ikke helt udenfor? Jeg hænger mig i at du skriver at dine børn har asmatisk bronkitis.. Så bare et undrende spørgsmål, og ikke for at pege fingre eller være strid.. Jeg ved jo det er et følsomt emne, og jeg er selv ryger men ingen børn endnu og heller ingen i maven.. Jeg ryger selv med lukket dør i køkkenet, og med helt åben vindue, meeen - det kommer jeg eller andre bestemt ikke til når jeg har bærn i hjemmet nemlig 
det er ok du nævner det og vil selvfølgelig gerne svare dig..
Det er desværre 90 % dovnskab
( men sidder jo ikke og blæser røgen i hovedet af dem - eller er i samme rum som dem)
men jeg mener ikke mine unger tager den vildeste skade for jeg ryger når de er lagt i seng (til middag/aften) så det at jeg står med piv åben vindue mens jeg får min smøg..
Jeg ved godt det er bedst at gå helt ud + skifte tøj og vaske hænder efter og bla bla bla.. (sundhedsplejesken har fortalt en hel masse)
men så syntes jeg også bare man kan være hystesrisk med så mange andre ting.. hvornår stopper det så?????
dette er ikke mens som et negativt svar.. men men men der er nok nogle der syntes det er næsten mishandling, men jeg mener nu jeg kunne gøre ting der var værre end det..
Anmeld