rygning og småfolk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.540 visninger
67 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

Anette&Sophia

Hvad er jeres synspunkt på dette?

Er i selv rygere? hvis ja, hvor ryger i så? hele huset? under emhætten? eller helt ude?

Hvis i ikke er, og der kommer folk som ryger, hvor ryger de så?

osv.

dette kommer af en "diskution" jeg havde med en kammerat tidligere idag. Når der kommer småfolk i vores knaldhytte, vil rygning foregå ude under emhætten. problemet er bare at jeg simpelthen ikke kan komme med et godt argument på hvorfor. det er bare en mening jeg har, bl.a fordi at sådan er det selv blevet gjort i vores familie, når der er kommet småfolk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Mie A

Jeg ryger ikke selv og når der kommmer gæster der ryger, så foregår det udenfor...

Anmeld

2. januar 2011

Anette&Sophia

Mie A skriver:

Jeg ryger ikke selv og når der kommmer gæster der ryger, så foregår det udenfor...

fornuftigt

havde det været om sommeren blev de alle sammen smidt udenfor, men de skal da ikke stå ude og ryge her i vinterkulden. hi

- men når der er gæster her, er det for det meste altid min kærestes kammerater, og de står alligevel ude i værkstedet og laver bil

Anmeld

2. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

jef stoppede med at ryge for 4mdr pga mine  unger...

manden ryger kun på altanen simpelthen fordi de ikke har godt af det... det er passiv rygning og forstille sig de små lunger føj...

Anmeld

2. januar 2011

Mor Christa

jeg ryger og det samme gør min kæreste men vi ryger udenfor

Anmeld

2. januar 2011

Noneother

De 5 smøger jeg ryger om dagen, bli´r røget på altanen. - Det samme gælder for gæster.

Der gøres kun undtagelser, hvis lillefyren sover hos far og jeg fx. holder lidt fest. (Det er sket 2 gange) og der bli´r luftet grundigt ud og gjort rent inden han kommer hjem.

Anmeld

2. januar 2011

Laulund87

Jeg ryger ikke, men manden gør og det foregår kun udenfor..Uanset temperatur. Også i snestorm. Pylrer han, kan han undvære den cigaret

Anmeld

2. januar 2011

merethe

Profilbillede for merethe
anetteb skriver:

Hvad er jeres synspunkt på dette?

Er i selv rygere? hvis ja, hvor ryger i så? hele huset? under emhætten? eller helt ude?

Hvis i ikke er, og der kommer folk som ryger, hvor ryger de så?

osv.

dette kommer af en "diskution" jeg havde med en kammerat tidligere idag. Når der kommer småfolk i vores knaldhytte, vil rygning foregå ude under emhætten. problemet er bare at jeg simpelthen ikke kan komme med et godt argument på hvorfor. det er bare en mening jeg har, bl.a fordi at sådan er det selv blevet gjort i vores familie, når der er kommet småfolk.

Jeg ryger ikke, men når vi får besøg af rygere i vores hjem så må de gå udenfor, lige meget hvordan vejret er eller hvor gamle de er.

Om en emhætte er god nok, det kommer vel an på hvor kraftig den suger og om cigaretten hele tiden er under den eller man kun puster røgen ind under emhætten.

Anmeld

2. januar 2011

Mie A

fornuftigt

havde det været om sommeren blev de alle sammen smidt udenfor, men de skal da ikke stå ude og ryge her i vinterkulden. hi

- men når der er gæster her, er det for det meste altid min kærestes kammerater, og de står alligevel ude i værkstedet og laver bil

Jeg er ligeglad med om det er koldt eller ej - Man har selv valgt at ryge... så selvom det er vinter, så foregår det udenfor herhjemme. Man kan jo bare tage ordenligt med tøj på... Eller lade være med at ryge

Anmeld

2. januar 2011

Vidunderligeunger

Mie A skriver:

same here!!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.