rygning og småfolk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

jeg ryger. og det forgård uden for! også for gæster... selv om de kan brokke sig lidt så høre det til uden for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

B&J

jeg er ikke selv ryger men min kæreste er i starten gik han ud i køkkenet og vinduet var åben 24-7 og døren var altid lukket men der bliver jo mega koldt om vinteren... så nu er det uden for....

og hvis jeg er meget meget meget sød kan jeg da godt overtales til af han ryger ude i køkkenet

Anmeld

2. januar 2011

grinbidderen

jeg ryger selv og ryger udenfor på altanen hvor jeg har en ryge jakke hængnde så jeg ik slæber alt for meget med ind til sønnen, vasker finger og tager tyggegummig bagefter.. manden er ikke ryger og gæster ryger osse udenfor..

Anmeld

2. januar 2011

SSL

Jeg er ryger nu.. Men når der er taget en positiv graviditetstest, er det slut  Og dét ligger så dybt i mig!

Jeg bor på 2. sal, og vi har ikke altan, så jeg ryger kun ud af køkkenvinduet, helt åbent.. Men når jeg er gravid er der rygning udendøre, også når der er gæster.. Er der små børn her, er det køkkenet, ud af det åbne vindue og selvf. med lukket dør! Og så ryger 'vi' nok også dét mindre! Men det er selvf. KUN hvis det er ok for forældren.. Og igen, så er det med koldt køkken fordi vinduet er non-stop åbent

Jeg forstår ikke folk der ryger indendøre med børn i hjemmet, ligemeget alder! altså, så længe de ikk selv er gamle nok til at ryge.. Jeg kender faktisk heller ikke nogen der ryger indendøre med børn i hjemmet!

Anmeld

2. januar 2011

Ka+Ma=Be

Har samme dilemma som dig. Specielt når det kommer til min særdeles stædige far.

Jeg ryger ikke selv, men mine forældre er storrygere og føler krav til og lyst til at nyde dette. Det skal så siges at jeg lader dem gøre som de vil i deres eget hjem, men prøver at få dem til at forstå, at der gælder andre regler i mit hjem. Det har min far haft meget svært ved at forstå, og har truet med ikke at ville besøge  Tror dog endelig den er feset ind, da jeg brugte det simple argument, at jeg ikke kan holde ud at være i mit eget hjem når de har været på besøg.

Et andet absolut godt argument er, at det er skadeligt

Jeg er ikke ude på at genere dem af jer der ryger (undskyld hvis det føles sådan), men det unægteligt et faktum, at kuldioxid går ind og sætter sig på blodlegmerne hvor ilten skulle sidde og dermed bliver transporten af ilt til cellerne dårligere. For ikke at nævne de mange "mærkelige" stoffer de kommer i ting

Hvad angår børnene, tror jeg bare vi meget hurtigt bliver mere "sarte" når det gælder de små pus Lidt ligesom dem der kører uden cykelhjelm, mens børnene selvfølgelig skal have hjelm på

Anmeld

2. januar 2011

Laulund87

Christina92!<3 skriver:

jeg ryger. og det forgård uden for! også for gæster... selv om de kan brokke sig lidt så høre det til uden for

Anmeld

2. januar 2011

Tvillingemor80

hverken jeg eller min mand ryger

Når der kommer gæster der ryger - fx min bedste veninde så er det uden for OGSÅ selvom det står ned i stænger.. Vi har også valgt fester/fødselsdage fra hvor der sidder 50 mennesker inden i et lille rum og pulser løs på deres gift-pinde

- så længe jeg har ansvaret for mine pigers sundhed så det sådan det foregår  !

Mvh A - mor til to piger på 7 mdr

Anmeld

2. januar 2011

Ka+Ma=Be

Undskyld hvis jeg har gentaget nogle Da jeg sad og skrev var der ingen svar haha! jeg skal nok lige læse jeres igennem  

Anmeld

2. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

Laulund87 skriver:

hehe sådan er det bare .

må vi ikk godt ryge inde og mit svar er nej også selv om min søn ikk er hjemme så forgård det uden for jeg vill ikk ha det sætter sig i hans legetøj osv..

nu vil jeg gå ud og ryge en

Anmeld

2. januar 2011

Laulund87

Christina92!<3 skriver:

hehe sådan er det bare .

må vi ikk godt ryge inde og mit svar er nej også selv om min søn ikk er hjemme så forgård det uden for jeg vill ikk ha det sætter sig i hans legetøj osv..

nu vil jeg gå ud og ryge en

Nej nemlig, bare stå fast!

Jamen god fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.