Har samme dilemma som dig. Specielt når det kommer til min særdeles stædige far.
Jeg ryger ikke selv, men mine forældre er storrygere og føler krav til og lyst til at nyde dette. Det skal så siges at jeg lader dem gøre som de vil i deres eget hjem, men prøver at få dem til at forstå, at der gælder andre regler i mit hjem. Det har min far haft meget svært ved at forstå, og har truet med ikke at ville besøge
Tror dog endelig den er feset ind, da jeg brugte det simple argument, at jeg ikke kan holde ud at være i mit eget hjem når de har været på besøg.
Et andet absolut godt argument er, at det er skadeligt 
Jeg er ikke ude på at genere dem af jer der ryger (undskyld hvis det føles sådan), men det unægteligt et faktum, at kuldioxid går ind og sætter sig på blodlegmerne hvor ilten skulle sidde og dermed bliver transporten af ilt til cellerne dårligere. For ikke at nævne de mange "mærkelige" stoffer de kommer i ting 
Hvad angår børnene, tror jeg bare vi meget hurtigt bliver mere "sarte" når det gælder de små pus
Lidt ligesom dem der kører uden cykelhjelm, mens børnene selvfølgelig skal have hjelm på 
Anmeld