Hunderacer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

BabyMus

Så må jeg sige Beagle. (: Har nu haft min i 9 år og de er bare dejlige.  Derudover vil jeg virkelig gerne have en Cavalier King Charles, jeg er helt sygt vild med dem.  Og så en Berner Sennen, nok ikke så stor en hund jeg selv ville vælge, men jeg er helt vilde med dem. Desværre måtte den i vores familie (min mosters) lade livet efter alt for kort tid pga. en sygdom.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

SSL

BabyMus skriver:

Så må jeg sige Beagle. (: Har nu haft min i 9 år og de er bare dejlige.  Derudover vil jeg virkelig gerne have en Cavalier King Charles, jeg er helt sygt vild med dem.  Og så en Berner Sennen, nok ikke så stor en hund jeg selv ville vælge, men jeg er helt vilde med dem. Desværre måtte den i vores familie (min mosters) lade livet efter alt for kort tid pga. en sygdom.

Jeg har en veninde med en beagle, og den er vildt kær dén race - men men, er den ikke enorm svær at opdrage??  Hun havde i hvert fald super mange problemer med opdragelse af hendes, og hun prøvede virkelig.. Men de er så dejlige, især i hvalpetiden

Anmeld

24. november 2010

Musen85

Uha.. yndlingsvovser Jamen herhjemme får vi nok ikk lige hund, før vi har fået børn hvertfald, men vi kan heller ikk blive enige Jeg er mere til en hund der har lidt muskler, som en Boxer eller Rottweiler, men min mand er mere til en sjæfer (<-- nok ikk stavet rigtig) Så indtil videre "nøjes" vi med vores dejlige katte

Anmeld

24. november 2010

Faith

B&J skriver:

Ej hvor lækkert.. har du billede af hende så man kan se den skønne hund

Uha har næsten ikke andet

Har du nogen billeder af din Bernersennen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. november 2010

BabyMus

SSL skriver:

Jeg har en veninde med en beagle, og den er vildt kær dén race - men men, er den ikke enorm svær at opdrage??  Hun havde i hvert fald super mange problemer med opdragelse af hendes, og hun prøvede virkelig.. Men de er så dejlige, især i hvalpetiden

Schhh det taler vi ikke om hi hi. (:

JO de er så!! Vi har en hund i opvaskemaskinen, i skraldespanden, en hund som hopper op på sofabordet og hugger det som ligger hvis hun kan komme til det! OSV.

Var sgu også nærmest helt flov over at skulle sige jeg skulle have en Beagle dengang. MEN hun er jo bare dejlig alligevel altså.

Anmeld

24. november 2010

Lotus86

SoffiLine skriver:

Amstaff 

Han er den bedste hund vi har haft! Han er 5 år gammel Og virkelig sød & rar & han elsker børn 

Han elsker at putte, med dynen over sig selvfølgelig, og drille hans "far"  Han er altid ude på løjer 

Men hvis man vil ta billeder af ham hvor man be'r ham sætte sig, ja så lukker han øjnene

Men en Amstaff er jo ulovlig nu, så dem kan man ikke anskaffe sig mere.

Anmeld

24. november 2010

BabyMus

Og skal altså lige siges, at det er ikke fordi hun ikke er blevet opdraget eller vi ikke har gået til træning eller noget. Er bare ligesom hun vender det døve øre til og kun gør de ting HUN vil!!

Anmeld

24. november 2010

BabyMus

smillaluna skriver:

Uha har næsten ikke andet

Har du nogen billeder af din Bernersennen?

Åhhh men altså. Smelte smelte smelte.  Vil bare SÅ gerne have sådan en. Men er altså for lang tid hjemmefra om dagen, og det vil jeg ikke byde en hund.

Anmeld

24. november 2010

Faith

BabyMus skriver:

Og skal altså lige siges, at det er ikke fordi hun ikke er blevet opdraget eller vi ikke har gået til træning eller noget. Er bare ligesom hun vender det døve øre til og kun gør de ting HUN vil!!

Hi hi det har jeg hørt om Beagler før. Men skønne det er de.

Anmeld

24. november 2010

SoffiLine

Lotus86 skriver:

Men en Amstaff er jo ulovlig nu, så dem kan man ikke anskaffe sig mere.

Det kan godt være men nu fik vi ham for 5 år siden og han er registreret og dermed må vi gerne have ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.