Hunderacer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Faith

B&J skriver:

Helt klart en bernersenne det er en hund der vil passe godt på den person jeg er og hvis jeg skulle arbejde og i mit hjem..

Den er bare stor som et ondt år!

Vi ville selv have haft en bernersennen men vi havde i forvejen Smilla (en lab), og vi syntes det ville blive lige lovlig meget hund i et hus på 140 kvm.

Så vi valgte Luna i stedet (cavalier) fordi hun har de samme farver som en berner. Vi har ikke fortrudt det et øjeblik!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

mortilfreja

LouiseNielsen skriver:

Forstår jeg godt... Nej hvor er den sød, jeg er helt solgt i den!

Var jeg oz da jeg så billedet af hende til salg.. Tjek lige det her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. november 2010

LouiseNielsen

mortilfreja skriver:

SMELTER!!!

Anmeld

24. november 2010

Faith

mortilfreja skriver:

Nej nej nej hvor er den skøn!

Anmeld

24. november 2010

Lotus86

LouiseNielsen skriver:

Vi har et hold venner som har sådan en, og min mand han bestemt IKKE tåle den.....

Okay, hvis han slet IKKE kan tåle den, så kunne de da godt tyde på at det måske vil blive lidt svært for jer at finde en hund som han kan tåle, da den her race vidst nok skulle være den mest optimale for folk med allergi, måske lige ud over en Kinesisk hårløs

Anmeld

24. november 2010

LouiseNielsen

Lotus86 skriver:

Okay, hvis han slet IKKE kan tåle den, så kunne de da godt tyde på at det måske vil blive lidt svært for jer at finde en hund som han kan tåle, da den her race vidst nok skulle være den mest optimale for folk med allergi, måske lige ud over en Kinesisk hårløs

Jamen fx kender vi nogen der har chihuahua, golden, dansk/svensk gårdhund og dem kan han godt tåle.... Men så er der nogen som har bommulds hund, og en labradore dem kan han ikke tåle....

Såå....

Anmeld

24. november 2010

Lotus86

LouiseNielsen skriver:

Jamen fx kender vi nogen der har chihuahua, golden, dansk/svensk gårdhund og dem kan han godt tåle.... Men så er der nogen som har bommulds hund, og en labradore dem kan han ikke tåle....

Såå....

Nå okay, det var da godt nok mærkeligt

Men i kan jo starte med at besøge kenneler der opdrætter de racer i kan lide, og så se hvordan han reagerer på de forskellige.

Anmeld

24. november 2010

FrkC

Mine yndlingshunderacer (har nemlig et par stykker ) er

- Collie, har altid syntes at ollien var en fantastisk smuk hund, og så har den mange gode egenskaber. Vi har selv collie nu

- Amerikansk Akita og Finsk hyrdehund, det er hunde jeg virkelig godt kunne tænke mig engang i fremtiden

- Schæfer, oss en vanvittig dejlig hund synes jeg

I ska da lige ha et billede af vores dejlige Walther på 3 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. november 2010

malenecl

Tandfeen i forklædning skriver:

Mine yndlingshunderacer (har nemlig et par stykker ) er

- Collie, har altid syntes at ollien var en fantastisk smuk hund, og så har den mange gode egenskaber. Vi har selv collie nu

- Amerikansk Akita og Finsk hyrdehund, det er hunde jeg virkelig godt kunne tænke mig engang i fremtiden

- Schæfer, oss en vanvittig dejlig hund synes jeg

I ska da lige ha et billede af vores dejlige Walther på 3 år

Ej hvor er den smuk!!

Jeg har altid været forelsket i Collie

Anmeld

24. november 2010

B&J

smillaluna skriver:

Den er bare stor som et ondt år!

Vi ville selv have haft en bernersennen men vi havde i forvejen Smilla (en lab), og vi syntes det ville blive lige lovlig meget hund i et hus på 140 kvm.

Så vi valgte Luna i stedet (cavalier) fordi hun har de samme farver som en berner. Vi har ikke fortrudt det et øjeblik!

Ej hvor lækkert.. har du billede af hende så man kan se den skønne hund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.