Hunderacer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

blomst84

maria_wt skriver:

Ja meget.. Det er ikke en tæppetisser man køber 

Min mand's kammerat har en.. ELVIS.. En rigtig lille kriger og løber direkte ved siden af bilen.. tosse

HAHAHA  de er såå sjove og laver mærkelige ting.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

SSL

maria_wt skriver:

Ja meget.. Det er ikke en tæppetisser man køber 

Min mand's kammerat har en.. ELVIS.. En rigtig lille kriger og løber direkte ved siden af bilen.. tosse

Nej, små hunde er kun tæppetissere hvis man gør dem til det  

Anmeld

24. november 2010

mortilfreja

LouiseNielsen skriver:

Kæft den er yndig... Hvor pokker har i været så heldige??

Vi fandt hende via "guloggratis.dk" Var solgt på stedet

Anmeld

24. november 2010

SSL

mortilfreja skriver:

Vi har en skøn chipoo (chihuahua/puddel)

Den bedste og skønneste hund  Synes vi

Neeej, hvor er den da kær

Anmeld

24. november 2010

Lotus86

LouiseNielsen skriver:

Vi skal flytte i hus til Febuar og Nicklas vil så gerne have en hund...

Andreas har alergi så det begrænser os lidt. Men da vi begge syntes det er vigtig for børn at få et forhold til dyr, har vi valgt at vi skal have en hund trods hans alergi, også må vi vælge en hund der er go for folk med alergi...

Vi har søgt rundt, spurgt herinde osv.... Vi fik en masse navne på hunde racer, og begyndte at læse lidt om de forskellige...

Indtil vider er vi ret hug på en gravhund! Er selv vokset op med gravhunde, og har rigtig mange gode minder og erfaringer med en gravhund. Trods de mange fordomme der er omkring denne race. Mange mener de er bidske....

Vi har endnu ikke besluttet os, så er der nogen som kan komme med en anden hunde race i tror kunne være noget for os så sig endelig til...

Vi har nogen ting som vi gerne vil der bliver opfyldt!

1) Det skal være en lille hund. Vi campere, og vil have en der er lille så den er nem og have med og leve sammen med i en campingvogn.

2) Min mand har allergi, så det skal der tages hensyn til....

og ja det er vist de to punkter der SKAL opfyldes....

Så er en Coton de tulear da helt klart noget for jer.. Den er lille og allergivenlig, og så er den virkelig sød

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. november 2010

LouiseNielsen

Lotus86 skriver:

Så er en Coton de tulear da helt klart noget for jer.. Den er lille og allergivenlig, og så er den virkelig sød

Vi har et hold venner som har sådan en, og min mand han bestemt IKKE tåle den.....

Anmeld

24. november 2010

oerbaek

jeg har en blandingshund og han er noget af det sødeste og mest børnevenlige hund man kunne tænke sig. han er en blanding af en golden rettriver og en labadore. simpelthen en fantastisk hund

Anmeld

24. november 2010

LouiseNielsen

mortilfreja skriver:

Vi fandt hende via "guloggratis.dk" Var solgt på stedet

Forstår jeg godt... Nej hvor er den sød, jeg er helt solgt i den!

Anmeld

24. november 2010

B&J

Helt klart en bernersenne det er en hund der vil passe godt på den person jeg er og hvis jeg skulle arbejde og i mit hjem..

Anmeld

24. november 2010

SoffiLine

Amstaff 

Han er den bedste hund vi har haft! Han er 5 år gammel Og virkelig sød & rar & han elsker børn 

Han elsker at putte, med dynen over sig selvfølgelig, og drille hans "far"  Han er altid ude på løjer 

Men hvis man vil ta billeder af ham hvor man be'r ham sætte sig, ja så lukker han øjnene

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.