Hunderacer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

BabyMus

smillaluna skriver:

Hi hi det har jeg hørt om Beagler før. Men skønne det er de.

Hi hi ja, og vidste også godt racen var sådan. Men vi havde også nogle kriterier til hvilken race det ikke måtte være, og så blev det altså til en beagle. (: Men vi har nu ikke fortrudt et øjeblik. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Lotus86

SoffiLine skriver:

Det kan godt være men nu fik vi ham for 5 år siden og han er registreret og dermed må vi gerne have ham

Ja det kan jeg godt se du skrev, men nu var det så heller ikke ment på dig, var mere fordi trådstarter spurgte til hvilken race folk kunne anbefale dem, og så ville jeg blot lige pointere, at Amstaffen ikke længere er en mulighed.

Anmeld

24. november 2010

SSL

BabyMus skriver:

Hi hi ja, og vidste også godt racen var sådan. Men vi havde også nogle kriterier til hvilken race det ikke måtte være, og så blev det altså til en beagle. (: Men vi har nu ikke fortrudt et øjeblik. (:

Hehe, det er da bestemt også en charme dén hund har.. Altså, rigtig uartig, men meget charmerende

Havde ikke selv overskuddet, vil jeg sige.. Min venindes var også slem, haha - den havde en dag splittet en del af dørkarmen til køkkenet  hovsa .. haha.. Den lavede så meget ballade..

Anmeld

24. november 2010

SoffiLine

Lotus86 skriver:

Ja det kan jeg godt se du skrev, men nu var det så heller ikke ment på dig, var mere fordi trådstarter spurgte til hvilken race folk kunne anbefale dem, og så ville jeg blot lige pointere, at Amstaffen ikke længere er en mulighed.

Tråden handler så vidt jeg kan låse mig til ikke om en hund de vil ha anbefalet, men bare om hvilken hund der vores favorit

Anmeld

24. november 2010

LRJ

Jeg sys en Amstaff er en af de flotteste og sødeste hunde der er  men sys  os en amerikansk bulldog er meget flot og sød ( men dem kan jeg desværre ikk få 

Min kæreste er til Labrador og sådan hunde 

Anmeld

24. november 2010

Faith

BabyMus skriver:

Nej man knytter sig jo til dem næsten ligegyldigt hvilke ulykker de laver

Min mand har har boxere som barn og de ødelagde ALT hvad de kom i nærheden af! Frontpanelet på vaskemaskinen, fodlister, døre, og åd en hel kasse med slikkepinde og fik max dårlig mave.

Men alligevel har de haft 4 boxere gennem tiden

Anmeld

24. november 2010

LRJ

SoffiLine skriver:

Amstaff 

Han er den bedste hund vi har haft! Han er 5 år gammel Og virkelig sød & rar & han elsker børn 

Han elsker at putte, med dynen over sig selvfølgelig, og drille hans "far"  Han er altid ude på løjer 

Men hvis man vil ta billeder af ham hvor man be'r ham sætte sig, ja så lukker han øjnene

Hvor er den sød  Er vild med amstaff

Anmeld

24. november 2010

BabyMus

SSL skriver:

Hehe, det er da bestemt også en charme dén hund har.. Altså, rigtig uartig, men meget charmerende

Havde ikke selv overskuddet, vil jeg sige.. Min venindes var også slem, haha - den havde en dag splittet en del af dørkarmen til køkkenet  hovsa .. haha.. Den lavede så meget ballade..

Hehe ja det er det. (: Hun er nu bare hjemme hos mine forældre, efter jeg flyttede for nogle år tilbage. For hun er jo en familiehund, så ville være synd at tage hende med i min lejlighed, selvom det mest var mig som ville ha en hund dengang. (:

Åhh ja, jeg husker også godt dengang da hun var hvalp, der fandt hun nogle biblioteksbøger som bare skulle gnaves i. Så vi måtte på bibloteket og betale en bøde.

Anmeld

24. november 2010

BabyMus

smillaluna skriver:

Min mand har har boxere som barn og de ødelagde ALT hvad de kom i nærheden af! Frontpanelet på vaskemaskinen, fodlister, døre, og åd en hel kasse med slikkepinde og fik max dårlig mave.

Ja det er jo lige det. De er jo dejlige uanset hvad de laver af ulykker. (:

Anmeld

24. november 2010

SSL

smillaluna skriver:

Hahaha - jeg er rigtig glad for at min str. hund allerhøjst gider/kan spiltte en rulle toiletpapir ad   haha, dét er sket, hvis vi har glemt døren til toilettet inden afgang om morgenen! hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.