Helt vildt hyggelig og god tråd 
Da jeg for 2,5år siden skulle vælge en hund, skulle det være én der kunne være i en dengang mindre lejlighed, den skulle kunne være med mig rundt mange steder, da jeg er meget social og ofte tager ud til familie og veninder
- der udover, skulle det være en 'billig i drift' mht. mad da jeg er på SU - så det blev en lille chihuahua.. Racen er meget omtalt som en ikke børnevenlig hund, og dét vil JEG gerne erkende kan være rigtigt! Min ældste hund, har været smidt på gulvet af et barn på dengang 3 år, og siden har hun ikke kunne acceptere ham! Hun ryster hvis han kommer på besøg og hun ikke bliver passet, og et par gange, har hun markeret sig med at vise sine tænder hvis han har prøvet at løfte hende. Den eneste måde han kan nærme sig er at jeg holder hende på skødet og han aer forsigtigt, men tryg er hun ikke!! Men jeg går utrolig meget op i mine hunde, og jeg træner meget med dem, så de ikke gø'er konstant, så de kan med andre hunde og børn i helhed
Heldigvis, ved min hund at det er dén dreng hun ikke kan lide, og ikke alle børn
De er bare SÅ dejlige mine to vapser!! Jeg var førhen vild med cavallier king charles racen, men da den ville blive for stor til mig dengang, valgte jeg udfra en mindre race og jeg er glad for valget idag!!
Seee lige mine puttepiger
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld