Hunderacer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

blomst84

Dværgpinscher  de er bare så skønne og med en stor personlighed ( har selv en lille tæve på 3 kg ) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

LouiseNielsen

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Nå ja -  Det var fordi du skrev at I var kommet frem til en gravhund... og så blev jeg nysgerrig på idet du skriver at der er så mange ting ved dem I godt kan lide og så ville jeg bare gerne have dem uddybet 

Har skrevet lidt længere nede....

Anmeld

24. november 2010

malenecl

En Collie! Siden jeg var helt lille har jeg altid været forelsket i "Lassie" .

Eller en Mops! de har altid været min yndlings, da de er sååååå nuttet!

Eller en pekingeser! min mor har en og han er bare den dejligste der findes!

(Der blev lige et par stykker, er dyre elsker )

Anmeld

24. november 2010

Hasselnødden

LouiseNielsen skriver:

Har skrevet lidt længere nede....

Gotcha

Anmeld

24. november 2010

maria_wlt

blomst84 skriver:

Dværgpinscher  de er bare så skønne og med en stor personlighed ( har selv en lille tæve på 3 kg ) 

En meget vaks hund 

Et helt sikkert valg hvis man går efter en frisk hund som stadig er lille..

Anmeld

24. november 2010

mortilfreja

Vi har en skøn chipoo (chihuahua/puddel)

Den bedste og skønneste hund  Synes vi

Anmeld

24. november 2010

blomst84

maria_wt skriver:

En meget vaks hund 

Et helt sikkert valg hvis man går efter en frisk hund som stadig er lille..

Ja de skal ikke undervurderes  de høre ALT! og er meget på vagt.. og ja de kræver faktisk ret meget motion og stimulering  

Anmeld

24. november 2010

LouiseNielsen

mortilfreja skriver:

Vi har en skøn chipoo (chihuahua/puddel)

Den bedste og skønneste hund  Synes vi

Kæft den er yndig... Hvor pokker har i været så heldige??

Anmeld

24. november 2010

maria_wlt

blomst84 skriver:

Ja de skal ikke undervurderes  de høre ALT! og er meget på vagt.. og ja de kræver faktisk ret meget motion og stimulering  

Ja meget.. Det er ikke en tæppetisser man køber 

Min mand's kammerat har en.. ELVIS.. En rigtig lille kriger og løber direkte ved siden af bilen.. tosse

Anmeld

24. november 2010

SSL

Helt vildt hyggelig og god tråd

Da jeg for 2,5år siden skulle vælge en hund, skulle det være én der kunne være i en dengang mindre lejlighed, den skulle kunne være med mig rundt mange steder, da jeg er meget social og ofte tager ud til familie og veninder  - der udover, skulle det være en 'billig i drift' mht. mad da jeg er på SU - så det blev en lille chihuahua.. Racen er meget omtalt som en ikke børnevenlig hund, og dét vil JEG gerne erkende kan være rigtigt! Min ældste hund, har været smidt på gulvet af et barn på dengang 3 år, og siden har hun ikke kunne acceptere ham! Hun ryster hvis han kommer på besøg og hun ikke bliver passet, og et par gange, har hun markeret sig med at vise sine tænder hvis han har prøvet at løfte hende. Den eneste måde han kan nærme sig er at jeg holder hende på skødet og han aer forsigtigt, men tryg er hun ikke!! Men jeg går utrolig meget op i mine hunde, og jeg træner meget med dem, så de ikke gø'er konstant, så de kan med andre hunde og børn i helhed Heldigvis, ved min hund at det er dén dreng hun ikke kan lide, og ikke alle børn  

De er bare SÅ dejlige mine to vapser!! Jeg var førhen vild med cavallier king charles racen, men da den ville blive for stor til mig dengang, valgte jeg udfra en mindre race og jeg er glad for valget idag!!  

Seee lige mine puttepiger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.