Hunderacer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

SoffiLine

Lone H. skriver:

Hvor er den sød  Er vild med amstaff

Tusind tak, han er os bare for vildt dejlig 

Har aldrig mødt en mere sød & venlig hund før.

Amstaff er bare en rigtig god hund, de er så familie/børne venlige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Faith

SSL skriver:

Hahaha - jeg er rigtig glad for at min str. hund allerhøjst gider/kan spiltte en rulle toiletpapir ad   haha, dét er sket, hvis vi har glemt døren til toilettet inden afgang om morgenen! hehe..

Hvad er det for nogle hunde du har? Har du ikke et par billeder?

Anmeld

24. november 2010

SoffiLine

Lone H. skriver:

Jeg sys en Amstaff er en af de flotteste og sødeste hunde der er  men sys  os en amerikansk bulldog er meget flot og sød ( men dem kan jeg desværre ikk få 

Min kæreste er til Labrador og sådan hunde 

Amerikansk Bulldog er os en rigtig dejlig hund 

Anmeld

24. november 2010

SSL

BabyMus skriver:

Hehe ja det er det. (: Hun er nu bare hjemme hos mine forældre, efter jeg flyttede for nogle år tilbage. For hun er jo en familiehund, så ville være synd at tage hende med i min lejlighed, selvom det mest var mig som ville ha en hund dengang. (:

Åhh ja, jeg husker også godt dengang da hun var hvalp, der fandt hun nogle biblioteksbøger som bare skulle gnaves i. Så vi måtte på bibloteket og betale en bøde.

Ja, det fandt hun også ud af med tiden.. For alt balladen, skete når hendes baegle smilla var alene hjemme, men når den var hos hendes mor som også havde hund, var hun lydigheden selv og ingen ballade når de to var alene  hehehe..

Anmeld

24. november 2010

LRJ

SoffiLine skriver:

Tusind tak, han er os bare for vildt dejlig 

Har aldrig mødt en mere sød & venlig hund før.

Amstaff er bare en rigtig god hund, de er så familie/børne venlige 

Det er nemlig det de er  

Anmeld

24. november 2010

SSL

smillaluna skriver:

Hvad er det for nogle hunde du har? Har du ikke et par billeder?

Jo, har sat ét billede ind, men her er et par af dem hver :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. november 2010

Faith

SSL skriver:

Jo, har sat ét billede ind, men her er et par af dem hver :-)

For f..... hvor er de kære altså! Ej men altså er helt solgt.

Anmeld

24. november 2010

Lotus86

SoffiLine skriver:

Tråden handler så vidt jeg kan låse mig til ikke om en hund de vil ha anbefalet, men bare om hvilken hund der vores favorit

Im so sorry... Jeg forveksler tråden med den anden som Louise Nielsen selv har oprettet, og anbefaling af racer, så jeg trækker mine ord til mig igen

Og må også hellere sige at jeg intet har imod "den slags" hunderacer, da mine forældre selv er de heldige ejere af en stor skøn Amerikans Bulldog

Anmeld

24. november 2010

propogberta

Min/vores yndlingsrace er helt klart Grand Danois! Det er en fantastisk hund som er lige så godmodig som dagen er lang. Det er den race der passer aller bedst ind i den hverdag vi har i vores familie! Og så er det jo heldigt at vi ska hente vores lille Grand Danois pige Hekla om præcist en uge ...og hold op hvor vi glæder os !!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. november 2010

SSL

smillaluna skriver:

For f..... hvor er de kære altså! Ej men altså er helt solgt.

Mange tak, de er nu rigtig skønne

Men jeg har tit haft laaange samtaler med min kæreste om dét når man får børn, og både barn og hund skal lære at omgås hinanden, vi har virkelig talt om hvad der for os, er ok at hunden gør, altså f.eks må hunden slikke en lille baby på hånden, og om man skal holde dagligt 'nussetid' med barn og hund, og resten af tiden skal hunden være i fred, eller hvordan man nu gør..  Det er lidt svært at forklarer hvad jeg mener

Har I gjort noget specielt ud af det, hos jer med barn og hund?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.