Acessories til julefrokosten ;) Billigt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. november 2010

Zafir

StinnaS skriver:

Hej Zafir 

Er der mulighed for at du lige kan smide et billede på af de sorte/sølv bånd? 

Vil nemlig rigtig gerne have et spænde til juleaften og de er jo så søde dine fine små stjerner 

Her er dem i sort/sølv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Steph_Laurits

Zafir skriver:

Nejnej. Du er ikke forpligtet til at købe bøjlen, så sælger jeg den bare til en anden Der er også andre der pippet om bøjler. Men hvis jeg skal lave en protype for bøjlen, så kan det jo lige så godt være i en farve du kan lide

60 kr for spænder og 50 kr for bøjlen  (så får du lidt rabat, hvis du køber begge dele )

Bum bum, så kommer spørgsmålet så om hvad det skal være - om det skal være 3 ens farver eller 2 ens og en i en anden farve. Kan rigtig godt lide den blå da den er lidt neutral.

Så tænker lidt måske 2 blå og en blå med det sort/guld så den ene stjerne bliver tofarvet og måske bliver sat i midten?

Iiiih Zafir, du må hjælpe mig  Der er jo også rød og guld, men bliver måske for voldsomt?!
Hvad syntes du?

Men stjernerne skal ihvert fald sidde lidt ud til den ene side på bøjlen så det ikke ligner man har en hat på, hvis du forstår?

Anmeld

27. november 2010

Calliope

Zafir skriver:

Her er dem i sort/sølv

Fedt. De ser så flotte ud. 

Kan de fåes til et spænde?

Spændet er ca 7 cm, ikke?

Anmeld

27. november 2010

Zafir

StinnaS skriver:

Fedt. De ser så flotte ud. 

Kan de fåes til et spænde?

Spændet er ca 7 cm, ikke?

Jo spænderne er ca 7 cm

Anmeld

27. november 2010

Zafir

StephanieJ skriver:

Bum bum, så kommer spørgsmålet så om hvad det skal være - om det skal være 3 ens farver eller 2 ens og en i en anden farve. Kan rigtig godt lide den blå da den er lidt neutral.

Så tænker lidt måske 2 blå og en blå med det sort/guld så den ene stjerne bliver tofarvet og måske bliver sat i midten?

Iiiih Zafir, du må hjælpe mig  Der er jo også rød og guld, men bliver måske for voldsomt?!
Hvad syntes du?

Men stjernerne skal ihvert fald sidde lidt ud til den ene side på bøjlen så det ikke ligner man har en hat på, hvis du forstår?

Jeg lavede én i sort og sølv, som du kan se her... Den fik min veninde i 'vove sig ud i sne-vejret gave'

Jeg vil tilhver en tid sige: 2 ens og en ekstra farve

Næsten alle farver kan kombineres jo. Den stilfulde med 2 sølv og en ekstra farve fx lilla eller lysegrøn. Den funky med lilla og lysegrøn eller lilla og mørkegrøn.

Den rigtig julede med rød og guld...

Eller den nytårsagtige med sort/sølv fx... Eller bare sølv og guld?

Anmeld

27. november 2010

Zafir

StephanieJ skriver:

Hvad syntes du?

Idun valgte lige nogen farver. Syns den er skøn...

Hva sir du?

Anmeld

28. november 2010

Steph_Laurits

Jeg lavede én i sort og sølv, som du kan se her... Den fik min veninde i 'vove sig ud i sne-vejret gave'

Jeg vil tilhver en tid sige: 2 ens og en ekstra farve

Næsten alle farver kan kombineres jo. Den stilfulde med 2 sølv og en ekstra farve fx lilla eller lysegrøn. Den funky med lilla og lysegrøn eller lilla og mørkegrøn.

Den rigtig julede med rød og guld...

Eller den nytårsagtige med sort/sølv fx... Eller bare sølv og guld?

Syntes faktisk den er rigtig sød i sort og sølv.

Den anden du har lavet med blå og grøn bliver for vild tror jeg. Og sort/sølv passer jo også til alt  Hvordan tror du det ville se ud med to sorte og så en rød med sort/guld papir i?   Så er den jo lidt julet men stadig lidt dæmpet

Men ihvert fald 3 spænder, en i rød, en blå og en sort/guld  

Sender du din adresse så jeg kan sende spænder? Sender tre klikspænder og et næb, så evt. den blå stjerne på næbet (hvis den kan sidde godt fast derpå?), og ellers er der jo 3 spænder en til hver hvis det er

Anmeld

28. november 2010

Zafir

StephanieJ skriver:

Syntes faktisk den er rigtig sød i sort og sølv.

Den anden du har lavet med blå og grøn bliver for vild tror jeg. Og sort/sølv passer jo også til alt  Hvordan tror du det ville se ud med to sorte og så en rød med sort/guld papir i?   Så er den jo lidt julet men stadig lidt dæmpet

Men ihvert fald 3 spænder, en i rød, en blå og en sort/guld  

Sender du din adresse så jeg kan sende spænder? Sender tre klikspænder og et næb, så evt. den blå stjerne på næbet (hvis den kan sidde godt fast derpå?), og ellers er der jo 3 spænder en til hver hvis det er

Altså sådan så guldstjernen, er både rød og guld ik?... Det vil sikkert se rigtig pænt ud

Mht blå, så har jeg kun de farver der er vist. Er det den lilla, du syntes er blå???... For jeg har slet ikke fundet noget blåt bånd i år... mmmm... Og har ikke noget liggene fra sidste år

Anmeld

28. november 2010

Calliope

Zafir skriver:

Jo spænderne er ca 7 cm

Jamen så er det jo en perfekt størrelse, hvis man lige vil trække håret tilbage 

Så vil jeg rigtig gerne bestille et spænde med sølv/sorte stjerner 

Hvis du sender mig en pb med bank oplysninger, så overfører jeg imorgen og sender adresse i aften 

Det var 25,- inkl. porto, ikke?

Anmeld

28. november 2010

Steph_Laurits

Zafir skriver:

Altså sådan så guldstjernen, er både rød og guld ik?... Det vil sikkert se rigtig pænt ud

Mht blå, så har jeg kun de farver der er vist. Er det den lilla, du syntes er blå???... For jeg har slet ikke fundet noget blåt bånd i år... mmmm... Og har ikke noget liggene fra sidste år

Nej altså 2 sorte stjerner og så én der er rød-sort/guld rødt papir flettet med det der er sort med gulprikker. Ville det være pænt???

Ja så må det være den lilla jeg syntes ligner en flot blå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.