Acessories til julefrokosten ;) Billigt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. november 2010

Zafir

SoffiLine skriver:

du kan sagtens vente med at sende til jeg har overført pengene! 

ej det blir jeg sgu lige nødt til at overveje  men vil gerne se billeder af hvordan de ser ud & os gerne biilleder af hårbøjler? lavede du ikk os det??

Der er billede i tråden af et hårspænde.

Jeg kan lige nusse med en hårbøjle lidt senere... Så skal jeg nok smide et billede på af den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

SoffiLine

Zafir skriver:

Der er billede i tråden af et hårspænde.

Jeg kan lige nusse med en hårbøjle lidt senere... Så skal jeg nok smide et billede på af den

lyder godt 

Anmeld

24. november 2010

Meliora

Zafir skriver:

Umiddelbart har jeg ikke fundet noget bånd i sort i år, til at lave dem af ... Så jeg har desværre ikke noget sort. Der er ikke en anden kombi du kunne tænke dig?

Ellers så skal jeg nok kigge efter det, når  ejg kommer i butikker igen

ok, overvejer det lige så:-)

Anmeld

24. november 2010

Zafir

FruRafn skriver:

ok, overvejer det lige så:-)

Super

Anmeld

24. november 2010

Kløver

Zafir skriver:

Jeg fandt på nogen skønne herlige øreringe den anden dag, lige perfekt til julefrokosten.

50 kr parret incl porto. (hvis man ønsker hårspænder/bøjler i samme stil kan det sagtens fixes. jeg har til at lave franske spænder )

hvor er de bare super søde, sikke en god og kreativ ide de er desværre lige voldsomme nok, til mig, men synes de er rigtig smarte, og ja er da fed ide hvis man skulle til julefrokost

Anmeld

24. november 2010

Zafir

Maja84 skriver:

hvor er de bare super søde, sikke en god og kreativ ide de er desværre lige voldsomme nok, til mig, men synes de er rigtig smarte, og ja er da fed ide hvis man skulle til julefrokost

Altså hårspænderne er jo ikke så voldsomme Så kan man lige smække sådan en i hver side - også er man FIX

Anmeld

24. november 2010

Kløver

Zafir skriver:

Altså hårspænderne er jo ikke så voldsomme Så kan man lige smække sådan en i hver side - også er man FIX

jeg synes de er super smarte, skal bare ikke til flere julefrokoster resten af dec men de er rigtig søde, og synes det er vildt festligt

Anmeld

24. november 2010

Zafir

Maja84 skriver:

jeg synes de er super smarte, skal bare ikke til flere julefrokoster resten af dec men de er rigtig søde, og synes det er vildt festligt

Øvlig

Anmeld

24. november 2010

Kløver

Zafir skriver:

Øvlig

ja, når man ikke arbejder og ikke kender så mange så skal man ikke til så meget, og slet ikke som gravid, er ikke sjovt i længden, når de fleste forbinder julefrokkost med ren druk, så er dte ik sjovt, når folk allerede er fulde efter silden, og senest når man kommer til risalamanden

Hmm kunne være jeg skulle begynde at finde ud af, hvad jeg evt kunne have på til jul, kunne jo være de kunne blive en ide der, hvis jeg kan finde noget tøj, det kunne være smart til

Anmeld

24. november 2010

Zafir

Maja84 skriver:

ja, når man ikke arbejder og ikke kender så mange så skal man ikke til så meget, og slet ikke som gravid, er ikke sjovt i længden, når de fleste forbinder julefrokkost med ren druk, så er dte ik sjovt, når folk allerede er fulde efter silden, og senest når man kommer til risalamanden

Hmm kunne være jeg skulle begynde at finde ud af, hvad jeg evt kunne have på til jul, kunne jo være de kunne blive en ide der, hvis jeg kan finde noget tøj, det kunne være smart til

Mmm... Nu jeg tænker mig om, skal jeg heller ikke til julefrokost... andet end den med familien. Men det er ok Jeg drikker jo heller ikke.

Men elsker fest

Og ja - det kan bestemt også gå til juleaften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.