Acessories til julefrokosten ;) Billigt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. november 2010

Steph_Laurits

Zafir skriver:

Det er nu små french barettes

Altså med hårbøjlen, så er selve bøjlen jeg har en enkelt sort bøjle uden dikkedarer... Den er ca 1½ cm bred. Du kan jo selv ønske hvor mange stjerner der skal på. Så finder vi bare ud af en pris

Hvad ville bøjlen koste hvis der skal 3 på?

Og hvis jeg evt. sender nogle sorte klikspænder til dig, kan du så lave 2-3 stk. med én stjerne på hver. Og hvad ville de koste stykket?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

LilyMarleen

Zafir skriver:

Jeg fandt på nogen skønne herlige øreringe den anden dag, lige perfekt til julefrokosten.

50 kr parret incl porto. (hvis man ønsker hårspænder/bøjler i samme stil kan det sagtens fixes. jeg har til at lave franske spænder )

Jeg vil rigtig gerne købe et grønt par. De er totat fede.

Sender du reg og konto nr, så sender jeg min adr osv.

Knus :-)

Anmeld

27. november 2010

LilyMarleen

Zafir skriver:

Jeg fandt på nogen skønne herlige øreringe den anden dag, lige perfekt til julefrokosten.

50 kr parret incl porto. (hvis man ønsker hårspænder/bøjler i samme stil kan det sagtens fixes. jeg har til at lave franske spænder )

Jeg vil faktisk også godt købe et hårspænde sammen med.. Hvis det kan lade sig gøre..

Knus

Anmeld

27. november 2010

Zafir

StephanieJ skriver:

Hvad ville bøjlen koste hvis der skal 3 på?

Og hvis jeg evt. sender nogle sorte klikspænder til dig, kan du så lave 2-3 stk. med én stjerne på hver. Og hvad ville de koste stykket?

Vi kan sige en hund for 1 hårbøjle med 3 stjerner på og 3 spænder, hvis du selv har spænderne?

Anmeld

27. november 2010

Zafir

LilyMarleen skriver:

Jeg vil rigtig gerne købe et grønt par. De er totat fede.

Sender du reg og konto nr, så sender jeg min adr osv.

Knus :-)

Jeg sender lige en pb med kontonummer og det.

Hårspændet, skal det også være grønt?... Så er det 75 kr i alt...

Anmeld

27. november 2010

Steph_Laurits

Zafir skriver:

Vi kan sige en hund for 1 hårbøjle med 3 stjerner på og 3 spænder, hvis du selv har spænderne?

Hvad er prisen hver for sig?  Sorry jeg er så besværlig

Håber der er en der bestiller en bøjle hos dig, da jeg ikke vil have dig til at lave en "til mig" hvis jeg nu ikke syntes om den når den er lavet!

Ja jeg har selv klikspænder og et næb, begge dele er 4,5 cm

Anmeld

27. november 2010

Zafir

StephanieJ skriver:

Hvad er prisen hver for sig?  Sorry jeg er så besværlig

Håber der er en der bestiller en bøjle hos dig, da jeg ikke vil have dig til at lave en "til mig" hvis jeg nu ikke syntes om den når den er lavet!

Ja jeg har selv klikspænder og et næb, begge dele er 4,5 cm

Nejnej. Du er ikke forpligtet til at købe bøjlen, så sælger jeg den bare til en anden Der er også andre der pippet om bøjler. Men hvis jeg skal lave en protype for bøjlen, så kan det jo lige så godt være i en farve du kan lide

60 kr for spænder og 50 kr for bøjlen  (så får du lidt rabat, hvis du køber begge dele )

Anmeld

27. november 2010

Calliope

Zafir skriver:

Er hårspænder spændende?

25 kr incl porto.

Jeg syntes de er søde.

Kan fås i alle de samme farver, som øreringene.

Hej Zafir 

Er der mulighed for at du lige kan smide et billede på af de sorte/sølv bånd? 

Vil nemlig rigtig gerne have et spænde til juleaften og de er jo så søde dine fine små stjerner 

Anmeld

27. november 2010

Zafir

StinnaS skriver:

Hej Zafir 

Er der mulighed for at du lige kan smide et billede på af de sorte/sølv bånd? 

Vil nemlig rigtig gerne have et spænde til juleaften og de er jo så søde dine fine små stjerner 

Jeg forsøger at få tid til det, mellem kage og madlavningen idag...  (skal jo have fødselsdagsgæster -forhåbentligt- i aften og i morgen)...

Men så snart som muligt, skal jeg nok ligge dem op

Anmeld

27. november 2010

Calliope

Zafir skriver:

Jeg forsøger at få tid til det, mellem kage og madlavningen idag...  (skal jo have fødselsdagsgæster -forhåbentligt- i aften og i morgen)...

Men så snart som muligt, skal jeg nok ligge dem op

Ja, det skal jo også passes 

Behøver heller ikke være færdigelavet stjerner, bare et billede af det sorte bånd og sølv båndet, så man kan se det dem sammen 

God fødselsdagsfest til jer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.