Acessories til julefrokosten ;) Billigt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. november 2010

Steph_Laurits

Zafir skriver:

Altså sådan så guldstjernen, er både rød og guld ik?... Det vil sikkert se rigtig pænt ud

Mht blå, så har jeg kun de farver der er vist. Er det den lilla, du syntes er blå???... For jeg har slet ikke fundet noget blåt bånd i år... mmmm... Og har ikke noget liggene fra sidste år

Og og og, når jeg skriver en spænde i sort/guld, så mener jeg ikke sort og guld flættet sammen - så mener jeg derimod det sorte papir med guldprikker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Zafir

StephanieJ skriver:

Nej altså 2 sorte stjerner og så én der er rød-sort/guld rødt papir flettet med det der er sort med gulprikker. Ville det være pænt???

Ja så må det være den lilla jeg syntes ligner en flot blå

Altså - jeg har udpreget ammehjerne og forstår det ikke helt ... - Så for at få det 100% på det rene så:

Altså en bøjle med 2 sorte og en stjerne der er blandet rød og det prikkede bånd???...

jeg sætter mig nemlig til at lave stjerne nu. Så starter jeg med de sorte...

Anmeld

28. november 2010

Steph_Laurits

Altså - jeg har udpreget ammehjerne og forstår det ikke helt ... - Så for at få det 100% på det rene så:

Altså en bøjle med 2 sorte og en stjerne der er blandet rød og det prikkede bånd???...

jeg sætter mig nemlig til at lave stjerne nu. Så starter jeg med de sorte...

Lige præcis
Vil det passe fint sammen?

Og så 3 stjerner til mine spænder som jeg sender imorgen, én rød, én lilla og én i sort med gulprikker

Anmeld

28. november 2010

Zafir

StephanieJ skriver:

Lige præcis
Vil det passe fint sammen?

Og så 3 stjerner til mine spænder som jeg sender imorgen, én rød, én lilla og én i sort med gulprikker

Ja, det tror jeg vil være fint Meget julet. Det med prikker er godntok ikke sort, men meget mørkegrøn også ret julet

Anmeld

28. november 2010

Steph_Laurits

Ja, det tror jeg vil være fint Meget julet. Det med prikker er godntok ikke sort, men meget mørkegrøn også ret julet

Haha, mig og de farver der - floooooooot 

Øøøøøhm, så tror jeg bare den midterste stjerne skal være rød og sort!

Men så ved jeg jo ikke lige med den sidste stjerne til spænderne

Anmeld

28. november 2010

Zafir

StephanieJ skriver:

Haha, mig og de farver der - floooooooot 

Øøøøøhm, så tror jeg bare den midterste stjerne skal være rød og sort!

Men så ved jeg jo ikke lige med den sidste stjerne til spænderne

huhu... Nu blir jeg forvirret igen...

Altså - jeg starter med at lave 1 sort, 1 sort/rød også tænker du lige over den sidste farve???

Anmeld

28. november 2010

Steph_Laurits

Zafir skriver:

huhu... Nu blir jeg forvirret igen...

Altså - jeg starter med at lave 1 sort, 1 sort/rød også tænker du lige over den sidste farve???

Haha, ej undskyld jeg forvirrer

Bøjlen skal være med 2 sorte og en sort/rød stjerne.

Det med den sidste stjerne til spænderne var fordi at jeg jo havde bestilt en i "sort" med guld prikker, men eftersom papiret er grønt og ikke sort, så ved jeg ikke lige hvad farve dén stjerne så skal være istedet for eller om jeg bare skal nøjes med en rød og lilla stjerne på spænderne

Er det til at finde rundt i nu???

Anmeld

28. november 2010

Zafir

StephanieJ skriver:

Haha, ej undskyld jeg forvirrer

Bøjlen skal være med 2 sorte og en sort/rød stjerne.

Det med den sidste stjerne til spænderne var fordi at jeg jo havde bestilt en i "sort" med guld prikker, men eftersom papiret er grønt og ikke sort, så ved jeg ikke lige hvad farve dén stjerne så skal være istedet for eller om jeg bare skal nøjes med en rød og lilla stjerne på spænderne

Er det til at finde rundt i nu???

NÅÅÅÅEEE Nu forstår jeg

Så ville jeg da tage en sølv eller lysegrøn som det sidste spænde fx...

Anmeld

28. november 2010

Steph_Laurits

Zafir skriver:

NÅÅÅÅEEE Nu forstår jeg

Så ville jeg da tage en sølv eller lysegrøn som det sidste spænde fx...

Tror jeg nøjes med bøjlen og 2 spænder. Så fortryder jeg ikke, og jeg forvirrer heller ikke dig yderligere

Anmeld

28. november 2010

Zafir

StephanieJ skriver:

Tror jeg nøjes med bøjlen og 2 spænder. Så fortryder jeg ikke, og jeg forvirrer heller ikke dig yderligere

oki

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.