Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: oki
oki
Hvor meget var det vi blev enige om mht. pris?Og sender du konto oplysninger?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StephanieJ skriver: Hvor meget var det vi blev enige om mht. pris?Og sender du konto oplysninger?
50 for bøjlen og 20 kr for hver af spænderne sender lige en pb med de der bank ting .
Så 90 kr i alt
Zafir skriver: 50 for bøjlen og 20 kr for hver af spænderne sender lige en pb med de der bank ting . Så 90 kr i alt
Ok, super. Sender spænderne imorgen og så kan du evt. lige give en melding når du har modtaget dem og så overfører jeg pengene
StephanieJ skriver: Ok, super. Sender spænderne imorgen og så kan du evt. lige give en melding når du har modtaget dem og så overfører jeg pengene
Tjæk!
Hej igen Zafir - håber du havde en god fødselsdag
Så du min besked tidligere idag?
StinnaS skriver: Hej igen Zafir - håber du havde en god fødselsdag Så du min besked tidligere idag?
Tak ja det har været en god dag
Og njet... Den havde jeg sku faktsk overset dejligt du lige prikker mig på skulderen. Et spænde i sort/sølv. Den sender jeg så snart det ikke er snestorm mere
Så modtog jeg lige en pakke fra skønne Zafir idag, med en rigtig fin hårbøjle og 3 små søde spænder Er suuuuper glad for det!
Vil da lige dele Zafir's kreationer med Jer:
StephanieJ skriver: Så modtog jeg lige en pakke fra skønne Zafir idag, med en rigtig fin hårbøjle og 3 små søde spænder Er suuuuper glad for det! Vil da lige dele Zafir's kreationer med Jer:
Mega imponeret over at det er kommet så hurtigt frem, til trods for sneen og det hele
Jeg er glad for du syntes om dem
Zafir skriver: Mega imponeret over at det er kommet så hurtigt frem, til trods for sneen og det hele Jeg er glad for du syntes om dem
Ja jeg blev faktisk også overrasket over det, men det er da skønt
Jeg er RIGTIG GLAD FOR DEM!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128