Acessories til julefrokosten ;) Billigt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. november 2010

Kløver

Zafir skriver:

Mmm... Nu jeg tænker mig om, skal jeg heller ikke til julefrokost... andet end den med familien. Men det er ok Jeg drikker jo heller ikke.

Men elsker fest

Og ja - det kan bestemt også gå til juleaften

hehe ja det er noget værre noget, det tætteste jeg kommer på julefrokost er gløgg og æbleskiver Synes også julefrokoster kan være rigtig hyggelige, også selvom man ikke drikker, var til en i lørdags, hvor vi først tog hjem omkring kl 1, og var super hyggeligt, og folk var ikke nået at blive overdrevne fulde, så var rigtig rart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Zafir

Maja84 skriver:

hehe ja det er noget værre noget, det tætteste jeg kommer på julefrokost er gløgg og æbleskiver Synes også julefrokoster kan være rigtig hyggelige, også selvom man ikke drikker, var til en i lørdags, hvor vi først tog hjem omkring kl 1, og var super hyggeligt, og folk var ikke nået at blive overdrevne fulde, så var rigtig rart

Helt sikkert!!!

Anmeld

27. november 2010

Zafir

FruRafn skriver:

ok, overvejer det lige så:-)

Jeg hár skaffet bånd i sort. Så jeg kan godt levere dem i sort/sølv, hvis du har lyst

Anmeld

27. november 2010

Zafir

Og har fået billede af suuuuper fin model. hehe.

Anmeld

27. november 2010

Steph_Laurits

Fantastisk hobby du har fået dig

Kan du mon lave en hårbøjle og så ligge billed ind?
Tænkte nu når du laver hårspænder, kan du ikke lave nogen med de der klemmer/næb som sættes i håret og så med en enkelt stjerne på?? Hvis du forestiller dig de spænder frisører bruger når de farver/klipper hår for at skille håret fra hinanden så det sidder fast?!

Anmeld

27. november 2010

Zafir

StephanieJ skriver:

Fantastisk hobby du har fået dig

Kan du mon lave en hårbøjle og så ligge billed ind?
Tænkte nu når du laver hårspænder, kan du ikke lave nogen med de der klemmer/næb som sættes i håret og så med en enkelt stjerne på?? Hvis du forestiller dig de spænder frisører bruger når de farver/klipper hår for at skille håret fra hinanden så det sidder fast?!

Jeg skal nok smide et billede ind af en hårbøjle. Har du nogen farver du godt kan lide, for hvsi jeg skal lave en prototype, kan jeg jo ligeså godt lave en du kan lide

Mht hårspænder, har jeg kun de der french barrettes, som jeg har billede af i tråden. de er rigtig nemme at sætte i håret

Anmeld

27. november 2010

Steph_Laurits

Zafir skriver:

Jeg skal nok smide et billede ind af en hårbøjle. Har du nogen farver du godt kan lide, for hvsi jeg skal lave en prototype, kan jeg jo ligeså godt lave en du kan lide

Mht hårspænder, har jeg kun de der french barrettes, som jeg har billede af i tråden. de er rigtig nemme at sætte i håret

Jaah farven er et godt spørgsmål, hvad farve er hårbøjlen? Tyk? Tynd? Og hvor mange stjerner kommer der på  Bare mht. hvad farve jeg ville syntes

Øv det var ærgeligt med de spænder, de der næb er nemlig bedst til at sætte mit pandehår med i siden. De der bliver for store

Anmeld

27. november 2010

mamalicious

SUPER ide !!

Jeg plejer at rende rundt med julekugler i håret og ørerne, Så hilser det fantastiske og smukke nye alternativ velkommen !!!

Hva er prisen på bøjle og øreringene??

tanker fra cathrine

Anmeld

27. november 2010

Zafir

StephanieJ skriver:

Jaah farven er et godt spørgsmål, hvad farve er hårbøjlen? Tyk? Tynd? Og hvor mange stjerner kommer der på  Bare mht. hvad farve jeg ville syntes

Øv det var ærgeligt med de spænder, de der næb er nemlig bedst til at sætte mit pandehår med i siden. De der bliver for store

Det er nu små french barettes

Altså med hårbøjlen, så er selve bøjlen jeg har en enkelt sort bøjle uden dikkedarer... Den er ca 1½ cm bred. Du kan jo selv ønske hvor mange stjerner der skal på. Så finder vi bare ud af en pris

Anmeld

27. november 2010

Calliope

Hej Zafir 

Er der mulighed for at du lige kan smide et billede på af de sorte/sølv bånd? 

Vil nemlig rigtig gerne have et spænde til juleaften og de er jo så søde dine fine små stjerner 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.