Så ved Kirstine hvordan babyer bliver til: man boller :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Mor til prinsessen :-)

DK skriver:

Hvad kom der ud af den lille rosenmund på den lille engel i går:

"jeg ved godt hvordan man laver børn: man boller!"

Christ, mutter her var ved at få kaffen i den gale hals! -Nå nå siger jeg så, og hvad betyder at bolle så?

"Det betyder når faren putter tissemanden op i morerns tissekone"

Jep... jamen deeet... øhh....

"har dig og Mikkel også gjort det da i lavede Bimmeren?"

Øhhh....host, host, host.... Mikkel skynder sig så at sige at "ja det har vi", inden jeg når at flicke en løgn-historie sammen om at Neeeej, sådan noget er der da INGEN der kunne finde på!

"gør i det så stadigvæk?"

(EEEEJJJJJ NU HOLDER VI!!!!) Jeg siger så at "nej, det gør vi ikke mere nu da Bimmeren er i maven!"

"gjorde du det så med min far for at lave mig?"

(JEG DØR!!!! JEG DØØØØØR) "Øhhh ja, det gjorde vi!" (Mikkel ruller rundt af grin inde i stuen!)

"Nå, skal vi ikke se Disney Channel?"

JO!!! Endelig!!

(God oh mighty, lad mig hurtigt sygne bort og aldrig aldrig mere være nødt til at kigge mit barn i øjnene!!!!)

-KH Sippe Ditte

haha!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Bare vent: der er åbenbart børn derude der nok skal afsløre det hele!! Og nu er Kirstine sikkert en af dem, thi hi!

Jeg ved det godt. 0'e klasse er en frygtelig ny verden at lukke dem ud i... (hehe)

Anmeld

11. november 2010

DK

Zafir skriver:

Jeg ved det godt. 0'e klasse er en frygtelig ny verden at lukke dem ud i... (hehe)

Jep! Hjemmeskoling og så kun få meget udvalgte venner er nok den bedste løsning!

Anmeld

11. november 2010

Moderator

DK skriver:

Jep! Hjemmeskoling og så kun få meget udvalgte venner er nok den bedste løsning!

Måske kloster, kunne være en mulighed hihi...

Anmeld

11. november 2010

DK

Zafir skriver:

Måske kloster, kunne være en mulighed hihi...

Var det ikke Sprogø man kunne sende dem til i gamle dage? Det må jeg lige overveje med Bimmeren! Kirstine er jo desværre fortabt nu!

Anmeld

11. november 2010

Moderator

DK skriver:

Var det ikke Sprogø man kunne sende dem til i gamle dage? Det må jeg lige overveje med Bimmeren! Kirstine er jo desværre fortabt nu!

Ved det ikke, men der er jo flugtmuligheder nu... Bro begge veje jo...

Anmeld

11. november 2010

DK

Zafir skriver:

Ved det ikke, men der er jo flugtmuligheder nu... Bro begge veje jo...

Ja jeg ved det... Men der må da findes alternativer? Er det ikke i Texas at man ikke snakker om den slags?

Anmeld

11. november 2010

Moderator

DK skriver:

Ja jeg ved det... Men der må da findes alternativer? Er det ikke i Texas at man ikke snakker om den slags?

Jeg tror nok de er begyndt at lave børn på fabrikker derovre i amerika. Tror nok man har afskaffet det med at bolle. Det sker kun på film. Nu bliver børn ruget ud i rugemaskiner på fabrikker. Så kan man selv bestemme hår, øjne, højde osv.. Meget smart. Kunne godt være man skulle deportere sine unger hehe...

Anmeld

11. november 2010

Bare mig..

HAHAHAHA jeg er flad af grin.. Fuldstændig.. Ej hvor godt..

Jeg glæder mig nu heller ikke til den dag, så er de sgu blevet store når de ved det

Anmeld

11. november 2010

DK

Zafir skriver:

Jeg tror nok de er begyndt at lave børn på fabrikker derovre i amerika. Tror nok man har afskaffet det med at bolle. Det sker kun på film. Nu bliver børn ruget ud i rugemaskiner på fabrikker. Så kan man selv bestemme hår, øjne, højde osv.. Meget smart. Kunne godt være man skulle deportere sine unger hehe...

Utrolig smart! Så behøver man heller ikke bekymre sig om alt det der med strækmærker og halsbrand og nul champagne i 100 år!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.