Så ved Kirstine hvordan babyer bliver til: man boller :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

DK

Så. Nu har vi (eller altså mest Mikkel) vist Kirstine den der video! I har jo helt ret i at det er vigtigt at hun ikke selv går rundt og har endnu værre tanker om hvad der forgår, end det der i virkeligheden sker. Mikkel og Kirstine sad og så den i sofaen mens Mikkel enormt pædagogisk gav lidt ekstra forklaringer på tissemænd, sædceller, moderkage osv (FÅÅÅRK jeg elsker den mand!), og jeg gik sådan lidt omkring og ryddede op og prøvede på ikke at enten græde eller grine hysterisk!

Da den er slut, spørger Mikkel om hun har forstået det hele, og gudhjælpemig om ungen så ikke gerne liiiige vil se den en gang til! Så det gør de! Nå. Men i dag skal hun da HELDIGVIS hjem til sin far på weekend, og så håber jeg at de kan svare på de sidste spørgsmål hun evt. har lige nu! Jeg har sms'et ham og sat ham ind i at hun nu er sat ind i det hele! Han var RET lettet over at vi havde fået de første spørgsmål! Hvor er det heldigt at vi ikke er sammen mere, så havde Kirstine troet på storken til hun var 15!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Pena

Som barn kan jeg huske jeg tænkte, når jeg så en familie med børn og moren/faren var grim: Ad tænk at de har bollet tre gange (hvis der var tre børn)

Anmeld

15. november 2010

Kruse90

neej hvor er det sjovt
Kan godt forstå at du var ved at få kaffen galt i halsen

Hvor er hun søød

Anmeld

15. november 2010

1977

Profilbillede for 1977
DK skriver:

Hvad kom der ud af den lille rosenmund på den lille engel i går:

"jeg ved godt hvordan man laver børn: man boller!"

Christ, mutter her var ved at få kaffen i den gale hals! -Nå nå siger jeg så, og hvad betyder at bolle så?

"Det betyder når faren putter tissemanden op i morerns tissekone"

Jep... jamen deeet... øhh....

"har dig og Mikkel også gjort det da i lavede Bimmeren?"

Øhhh....host, host, host.... Mikkel skynder sig så at sige at "ja det har vi", inden jeg når at flicke en løgn-historie sammen om at Neeeej, sådan noget er der da INGEN der kunne finde på!

"gør i det så stadigvæk?"

(EEEEJJJJJ NU HOLDER VI!!!!) Jeg siger så at "nej, det gør vi ikke mere nu da Bimmeren er i maven!"

"gjorde du det så med min far for at lave mig?"

(JEG DØR!!!! JEG DØØØØØR) "Øhhh ja, det gjorde vi!" (Mikkel ruller rundt af grin inde i stuen!)

"Nå, skal vi ikke se Disney Channel?"

JO!!! Endelig!!

(God oh mighty, lad mig hurtigt sygne bort og aldrig aldrig mere være nødt til at kigge mit barn i øjnene!!!!)

-KH Sippe Ditte

LOL

Anmeld

15. november 2010

dorthemus

DK skriver:

Hvad kom der ud af den lille rosenmund på den lille engel i går:

"jeg ved godt hvordan man laver børn: man boller!"

Christ, mutter her var ved at få kaffen i den gale hals! -Nå nå siger jeg så, og hvad betyder at bolle så?

"Det betyder når faren putter tissemanden op i morerns tissekone"

Jep... jamen deeet... øhh....

"har dig og Mikkel også gjort det da i lavede Bimmeren?"

Øhhh....host, host, host.... Mikkel skynder sig så at sige at "ja det har vi", inden jeg når at flicke en løgn-historie sammen om at Neeeej, sådan noget er der da INGEN der kunne finde på!

"gør i det så stadigvæk?"

(EEEEJJJJJ NU HOLDER VI!!!!) Jeg siger så at "nej, det gør vi ikke mere nu da Bimmeren er i maven!"

"gjorde du det så med min far for at lave mig?"

(JEG DØR!!!! JEG DØØØØØR) "Øhhh ja, det gjorde vi!" (Mikkel ruller rundt af grin inde i stuen!)

"Nå, skal vi ikke se Disney Channel?"

JO!!! Endelig!!

(God oh mighty, lad mig hurtigt sygne bort og aldrig aldrig mere være nødt til at kigge mit barn i øjnene!!!!)

-KH Sippe Ditte

HAHAHAAAAAAA ....

P.s. håber ALDRIG jeg skal have sådan en samtale med Runa

Anmeld

15. november 2010

Steph_Laurits

Hehe hvor er hun sød - man må jo spørge, ellers får man jo intet at vide

Gad godt have været en flue på væggen  Hehe.

Anmeld

15. november 2010

Vidunderligeunger

DK skriver:

EJJJJJJ Pia!!!!

Jeg kan vise hende derfra hvor sædcellerne ER kommet ind livmoderen! Men det der "bolleri" - NUL!

jeg havde bogen "sådan får man altså børn" så var mine forældre fri for at forklare, blot læse.. fik den da jeg blev 5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.