DK skriver:
Hvad kom der ud af den lille rosenmund på den lille engel i går:
"jeg ved godt hvordan man laver børn: man boller!"
Christ, mutter her var ved at få kaffen i den gale hals! -Nå nå siger jeg så, og hvad betyder at bolle så?
"Det betyder når faren putter tissemanden op i morerns tissekone"
Jep... jamen deeet... øhh....
"har dig og Mikkel også gjort det da i lavede Bimmeren?"
Øhhh....host, host, host.... Mikkel skynder sig så at sige at "ja det har vi", inden jeg når at flicke en løgn-historie sammen om at Neeeej, sådan noget er der da INGEN der kunne finde på!
"gør i det så stadigvæk?"
(EEEEJJJJJ NU HOLDER VI!!!!) Jeg siger så at "nej, det gør vi ikke mere nu da Bimmeren er i maven!"
"gjorde du det så med min far for at lave mig?"
(JEG DØR!!!! JEG DØØØØØR) "Øhhh ja, det gjorde vi!" (Mikkel ruller rundt af grin inde i stuen!)
"Nå, skal vi ikke se Disney Channel?"
JO!!! Endelig!!
(God oh mighty, lad mig hurtigt sygne bort og aldrig aldrig mere være nødt til at kigge mit barn i øjnene!!!!)
-KH Sippe Ditte
Historien fra en af mine veninder, som fik historien fra en børne-psykolog: Ja, når der en en far og mor som elsker sig rigtigt rigtigt højt, så krammer de meget meget hårdt til hinanden nogle gange. så hårdt at ja, tissemanden kommer op på mors tissekonen. Og så begynder at vokse en baby i maven...
Og så kan man bygge historien efter alderen eller efter om mor er alene og far gik og sådan nogle ting (noget med de elsker hinanden stadig men ikke nok til at kramme så hård til hinanden, men dig elsker vi over alt...)
Og pas på, min veninde med en pige på 11 sagde at hun kom hjem en dag og sagde: er det tit man laver oral sex? Og er det alle piger der gør? Og så kan du tro at kaffen pludseligt kommer op ad næsen! Og så fand hun ud af, at mange piger i den alder glæder sig til det, for det skulle være noget fedt! 

Til glæde af alle teenage drenge! Nej sku!