Så ved Kirstine hvordan babyer bliver til: man boller :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Utrolig smart! Så behøver man heller ikke bekymre sig om alt det der med strækmærker og halsbrand og nul champagne i 100 år!

Nejnej. og hvis man er lavet af plastik fra starten, så er det også nemmere at skifte dele ud... - Det er faktisk plastik kirugerne der startede med at udvikle den nye slags mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

DK

Zafir skriver:

Nejnej. og hvis man er lavet af plastik fra starten, så er det også nemmere at skifte dele ud... - Det er faktisk plastik kirugerne der startede med at udvikle den nye slags mennesker

Jeg bor det helt helt forkerte sted kan jeg godt se!! Hvor kan man søge om optagelse? 

Anmeld

11. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Jeg bor det helt helt forkerte sted kan jeg godt se!! Hvor kan man søge om optagelse? 

Tror det er temmelig svrt med greencard derovre... Måske kan vi arbejde på at få teknologien til danmark?

Anmeld

11. november 2010

Cris

DK skriver:

Hvad kom der ud af den lille rosenmund på den lille engel i går:

"jeg ved godt hvordan man laver børn: man boller!"

Christ, mutter her var ved at få kaffen i den gale hals! -Nå nå siger jeg så, og hvad betyder at bolle så?

"Det betyder når faren putter tissemanden op i morerns tissekone"

Jep... jamen deeet... øhh....

"har dig og Mikkel også gjort det da i lavede Bimmeren?"

Øhhh....host, host, host.... Mikkel skynder sig så at sige at "ja det har vi", inden jeg når at flicke en løgn-historie sammen om at Neeeej, sådan noget er der da INGEN der kunne finde på!

"gør i det så stadigvæk?"

(EEEEJJJJJ NU HOLDER VI!!!!) Jeg siger så at "nej, det gør vi ikke mere nu da Bimmeren er i maven!"

"gjorde du det så med min far for at lave mig?"

(JEG DØR!!!! JEG DØØØØØR) "Øhhh ja, det gjorde vi!" (Mikkel ruller rundt af grin inde i stuen!)

"Nå, skal vi ikke se Disney Channel?"

JO!!! Endelig!!

(God oh mighty, lad mig hurtigt sygne bort og aldrig aldrig mere være nødt til at kigge mit barn i øjnene!!!!)

-KH Sippe Ditte

Historien fra en af mine veninder, som fik historien fra en børne-psykolog: Ja, når der en en far og mor som elsker sig rigtigt rigtigt højt, så krammer de meget meget hårdt til hinanden nogle gange. så hårdt at ja, tissemanden kommer op på mors tissekonen. Og så begynder at vokse en baby i maven...

Og så kan man bygge historien efter alderen eller efter om mor er alene og far gik og sådan nogle ting (noget med de elsker hinanden stadig men ikke nok til at kramme så hård til hinanden, men dig elsker vi over alt...)

Og pas på, min veninde med en pige på 11 sagde at hun kom hjem en dag og sagde: er det tit man laver oral sex? Og er det alle piger der gør? Og så kan du tro at kaffen pludseligt kommer op ad næsen! Og så fand hun ud af, at mange piger i den alder glæder sig til det, for det skulle være noget fedt!   Til glæde af alle teenage drenge! Nej sku!

Anmeld

11. november 2010

Sofia

Det er simpelthen det sjoveste Jeg sidder på læsesalen og prøver at fokusere på læsningen, men kunne ikke lade være med at klukle da jeg læste dit indlæg, hvor er det bare sjovt. Altså jeg forstår godt det må have været ret akavet for dig, men det lyder så sjovt sådan som du beskriver det

Anmeld

11. november 2010

Chillien

Sys det er synd at det er så udbredt at sex er noget man skal skamme sig over... Det er da en fantastisk mulighed for at lære sit barn at sex er noget man laver med den man elsker og ikk med hvem som helst...

Skal selvfølgelig ikk  spille klog før jeg selv får et barn der spørger.. Men sys alligevel de små fortjener en forklaring når de nu selv spørger.. Hellere at de lærer det ordentligt som man selv vil have det, end de lærer alt muligt underligt udefra, uden at man selv kan følge med id et..

Og så hørte jeg engang en børnepsykolog sige at man helst skal fortælle at det er noget man gør fordi det er en dejlig ting at dele med den man elsker.. At det ikk må blive noget man kun gør når man skal have børn, og som man ellers skal skamme sig over.. Selvfølgelig skal man afmåle til barnets alder og sådan...

Anmeld

11. november 2010

AnneBJ

Chillien skriver:

Sys det er synd at det er så udbredt at sex er noget man skal skamme sig over... Det er da en fantastisk mulighed for at lære sit barn at sex er noget man laver med den man elsker og ikk med hvem som helst...

Skal selvfølgelig ikk  spille klog før jeg selv får et barn der spørger.. Men sys alligevel de små fortjener en forklaring når de nu selv spørger.. Hellere at de lærer det ordentligt som man selv vil have det, end de lærer alt muligt underligt udefra, uden at man selv kan følge med id et..

Og så hørte jeg engang en børnepsykolog sige at man helst skal fortælle at det er noget man gør fordi det er en dejlig ting at dele med den man elsker.. At det ikk må blive noget man kun gør når man skal have børn, og som man ellers skal skamme sig over.. Selvfølgelig skal man afmåle til barnets alder og sådan...

Anmeld

11. november 2010

<3

Pia. skriver:

Jamen så fik I da styr på det...

Det her er da den sødeste måde at forklare det på...

Se engang...

http://www.youtube.com/watch?v=ILeU-jc2F6s

Den er go! Den tror jeg at Tjalfe og jeg skal se her snart også selvom han kom ud af maven og ikke vaginalt

Anmeld

11. november 2010

Pige2009

DK skriver:

Hvad kom der ud af den lille rosenmund på den lille engel i går:

"jeg ved godt hvordan man laver børn: man boller!"

Christ, mutter her var ved at få kaffen i den gale hals! -Nå nå siger jeg så, og hvad betyder at bolle så?

"Det betyder når faren putter tissemanden op i morerns tissekone"

Jep... jamen deeet... øhh....

"har dig og Mikkel også gjort det da i lavede Bimmeren?"

Øhhh....host, host, host.... Mikkel skynder sig så at sige at "ja det har vi", inden jeg når at flicke en løgn-historie sammen om at Neeeej, sådan noget er der da INGEN der kunne finde på!

"gør i det så stadigvæk?"

(EEEEJJJJJ NU HOLDER VI!!!!) Jeg siger så at "nej, det gør vi ikke mere nu da Bimmeren er i maven!"

"gjorde du det så med min far for at lave mig?"

(JEG DØR!!!! JEG DØØØØØR) "Øhhh ja, det gjorde vi!" (Mikkel ruller rundt af grin inde i stuen!)

"Nå, skal vi ikke se Disney Channel?"

JO!!! Endelig!!

(God oh mighty, lad mig hurtigt sygne bort og aldrig aldrig mere være nødt til at kigge mit barn i øjnene!!!!)

-KH Sippe Ditte

Slår mig selv på lårene af grin!  Det kom du da ellers meget nemt uden om. Så er den ged barberet!

Anmeld

11. november 2010

TbCp

Hahaha hvor godt.... frygter det faktisk selv lidt, når vi engang når dertil...

Vi er nået dertil hvor Liva igår ikke troede på at hun var kommet ud af min mave, nej nej hun var da kommet ud af min numse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.